ACER....is mijn laptop kwijt....HELP
Geplaatst: 19 mar 2011 00:30
hoihoi
Ik wil hier even mijn ongenoegen uiten over ACER....
Mijn zoon heeft van zijn spaargeld een ACER gekocht eind november, na 2 mnd brak er een toets, en heb ik de laptop opgetuurd naar ACER zoals afgesproken was in een telefoontje...dit was op 10-02-2011.
Een week later kreeg ik de laptop retour, MAAR er zat een andere laptop in de doos, een packard bell nogwel, na een telefoontje heb ik deze retour gestuurd op 21-02, kreeg toen nog tot 2x toe een formulier om de laptop terug te sturen, maar dat had ik al gedaan dus,Na diverse telefoontjes werdt mij niet duidelijk waar mijn laptop was, Deze was nog niet gerepareerd werdt me verteld, maar ik had al wel een reparatierapport gekregen die bij de verkeerde laptop zat, maar dit rapport was wel van mijn laptop omdat de nummers van mijn acer waren.
Kreeg op 2 maart een telefoontje dat hij ,,gevonden,, zou zijn, en dat ik hem binnen een week thuis zou hebben.
Kreeg toen op 9 maart een mail, dat hij gereed was ( was hij al op 14 febr volgens het rapport)
Kreeg toen een uur later WEER een mail...dat hij aangekomen was in het reparatiecentrum en dat hij zo snel mogelijk gemaakt zou worden, Toen op 11 maart een mail dat hij alweeer klaar was, en naar UPS was om binnen 3 dagen bij ons geleverd te worden.Had op 16 maart nog steeds niets, en na een telefoontje moest hij toch echt bij UPS zijn, Nu vandaag op 18 maart heb ik UPS gebeld, maar daar was hij dus niet..... WEER naar ACER gebeld, en nu kreeg ik te horen dat hij nog niet gerepareerd was, en zo snel mogelijk klaar zou zijn....of ik wat geduld kon hebben.... na bijna 6 weken durven ze dit nog te vragen....
En alleenom een nieuw knopje erop te zetten.....
Ik weet gewoon niet wat ik nu kan doen, ik wordt echt aan het lijntje gehouden,
Dit moet toch niet kunnen? En de laptop was nog maar 2 mnd oud.... mijn zoon heeft er echt flink voor moeten sparen, WIE weet wat ik nu kan doen, want bij acer kom ik niet verder....die telefonisten in dat callcentrum sturen me van het kastje naar de muur....
gr irma
Ik wil hier even mijn ongenoegen uiten over ACER....
Mijn zoon heeft van zijn spaargeld een ACER gekocht eind november, na 2 mnd brak er een toets, en heb ik de laptop opgetuurd naar ACER zoals afgesproken was in een telefoontje...dit was op 10-02-2011.
Een week later kreeg ik de laptop retour, MAAR er zat een andere laptop in de doos, een packard bell nogwel, na een telefoontje heb ik deze retour gestuurd op 21-02, kreeg toen nog tot 2x toe een formulier om de laptop terug te sturen, maar dat had ik al gedaan dus,Na diverse telefoontjes werdt mij niet duidelijk waar mijn laptop was, Deze was nog niet gerepareerd werdt me verteld, maar ik had al wel een reparatierapport gekregen die bij de verkeerde laptop zat, maar dit rapport was wel van mijn laptop omdat de nummers van mijn acer waren.
Kreeg op 2 maart een telefoontje dat hij ,,gevonden,, zou zijn, en dat ik hem binnen een week thuis zou hebben.
Kreeg toen op 9 maart een mail, dat hij gereed was ( was hij al op 14 febr volgens het rapport)
Kreeg toen een uur later WEER een mail...dat hij aangekomen was in het reparatiecentrum en dat hij zo snel mogelijk gemaakt zou worden, Toen op 11 maart een mail dat hij alweeer klaar was, en naar UPS was om binnen 3 dagen bij ons geleverd te worden.Had op 16 maart nog steeds niets, en na een telefoontje moest hij toch echt bij UPS zijn, Nu vandaag op 18 maart heb ik UPS gebeld, maar daar was hij dus niet..... WEER naar ACER gebeld, en nu kreeg ik te horen dat hij nog niet gerepareerd was, en zo snel mogelijk klaar zou zijn....of ik wat geduld kon hebben.... na bijna 6 weken durven ze dit nog te vragen....
En alleenom een nieuw knopje erop te zetten.....
Ik weet gewoon niet wat ik nu kan doen, ik wordt echt aan het lijntje gehouden,
Dit moet toch niet kunnen? En de laptop was nog maar 2 mnd oud.... mijn zoon heeft er echt flink voor moeten sparen, WIE weet wat ik nu kan doen, want bij acer kom ik niet verder....die telefonisten in dat callcentrum sturen me van het kastje naar de muur....
gr irma