LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] adres combiplay

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
fred

adres combiplay

Ongelezen bericht door fred »

Kan iemand mij het adres van combiplay geven en dan bedoel ik niet het postbusnummer.

zico

Re: adres combiplay

Ongelezen bericht door zico »

ik speel ook mee met combiplay daar heb ik al spijt van geloof ik,nu werden mijn ouders gebeld door weer een (voor ons)nieuwe genaamd 4-play, en het kost 22.50 p/m en je speelt als ik het goed heb met 65 mensen.weet iemand hier wat over. deze dame die belde was degene die me wees op dit forum. bedankt, ingrid

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Voorzover ik weet heeft CombiPlay geen vestigingsadres in Nederland. Helaas ben ik zelf ook zo dom geweest om in zee te gaan met dit bedrijf. CombiPlay is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel in Gronau, Duitsland, een is ook een Duits bedrijf. In Nederland heeft het bedrijf alleen een postadres. Het bezoekadres in Duitsland is Enschederstrasse 90a, D-48573 Gronau (alleen op afspraak, staat in de brochure vermeld).

sylvia

Ongelezen bericht door sylvia »

nou de boel blokkeren het laatste geld wat je betaald hebt door de bank laten terugstorten !!!!! en aangifte doen van oplichterij colportage waarschijnlijk ..ze komen aan je deur om je wat aan te smeren
hetzelfde met stargames ..postbus nr in Zevenaar en tel en adres in Duitsland ...illegaal dus !!!!!!!

doe er niet aan mee ,en wat je handtekening betreft ..die is niet rechtsgeldig !!!!

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

ik heb hier 2jaar geleden aan meegedaan.wat een spijt.ik kreeg ging eens kijken of ik iets gewonnen had.en jahoor 5000gulden(was het toen net nog)met 25 mensen want dat was het maximum.
nou dat geld moetik nog krijgen.toen kwamen de smoezen....ik was daar niet bekend,zekonden geen geld afschrijven,het waren oplichters onder hun naam,het was dit het was dat....jaja het lag niet aan hun.
na een aantal malen alles teruggestuurd te hebben in extra zware enveloppen ben ik van ze af.
lang leven de goeie tips

edmoor

Ongelezen bericht door edmoor »

Bereikbaarheid CombiPlay klantenservice

CombiPlay is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor o.a. het aanvragen van prijzenoverzichten, het beluisteren van de trekkingsuitslagen e.d.

Gewerbe-Reg. Nr.: 9204384 Gronau

Benelux registratie: 0960391

Postadres Duitsland:
Postfach 1204
D-48573 Gronau

Bezoekadres:
Enscheder straße 90
Gronau Duitsland
Bezoek uitsluitend op afspraak.

Telefoon: 0900 - 222 9999 (25cpm)
Fax: 0049 - 2562 - 816520

E-mail : [email protected]

ariebier

Ongelezen bericht door ariebier »

Al een half jaar lid, dit was ook de uiterste termijn.
Helaas blijven ze afschrijven, en op het laatste moment krijg je € 10 gestort.Laatste bedrag terug laten storten en laten blokkeren!

Gesloten