Ruzie om aanlegkosten kabel Ziggo
Geplaatst: 21 mar 2011 16:50
Ik ben al sinds begin november bezig met Ziggo over de aanlegkosten van de kabel buitenshuis in mijn huurflat.
In mei ben ik er komen wonen en heb toen een keer of vier met Ziggo gebeld totdat het eindelijk gelukt was om een abbonement af te sluiten. Toen ik vroeg of het iets uitmaakte dat ik in een nieuwbouwflat kwam te wonen, vroeg de mevrouw van de klantenservice of het koop of huur was. Ik gaf aan huur waarop zij zei dat de eenmalige kosten voor het abbonement dan 29,95 was. Ik blij en na een paar dagen was mijn pakket er samen met de bevestigingsbrief van Ziggo dat de eenmalige koste 29,95 was.
Nu kreeg ik in november een brief dat ze waren vergeten om 120 euro aanlegkosten voor de kabel buitenshuis aan ons te berekenen of ik die nog even wilde betalen. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en gezegd dat ik een brief had waarin ziggo had geschreven dat de eenmalige kosten 29,95 bedragen. Hierop werd me verteld dat ik de kosten dan niet hoefde te betalen.
Nu blijven ze me herrineringen sturen dat ik moet betalen. Ik heb al 3 klachtenbrieven gestuurd maar blijf de hele tijd een standaard antwoord krijgen van de klantenservice, zelfs als ik de brief aan de afdeling klachten stuur.
Ik heb met een advocaat overlegd en deze geeft aan dat ik in mijn recht sta om niet te betalen omdat ik de kosten niet met Ziggo overeen ben gekomen.
Iemand een idee hoe ik nu verder kan gaan om mijn recht te krijgen bij Ziggo?
In mei ben ik er komen wonen en heb toen een keer of vier met Ziggo gebeld totdat het eindelijk gelukt was om een abbonement af te sluiten. Toen ik vroeg of het iets uitmaakte dat ik in een nieuwbouwflat kwam te wonen, vroeg de mevrouw van de klantenservice of het koop of huur was. Ik gaf aan huur waarop zij zei dat de eenmalige kosten voor het abbonement dan 29,95 was. Ik blij en na een paar dagen was mijn pakket er samen met de bevestigingsbrief van Ziggo dat de eenmalige koste 29,95 was.
Nu kreeg ik in november een brief dat ze waren vergeten om 120 euro aanlegkosten voor de kabel buitenshuis aan ons te berekenen of ik die nog even wilde betalen. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en gezegd dat ik een brief had waarin ziggo had geschreven dat de eenmalige kosten 29,95 bedragen. Hierop werd me verteld dat ik de kosten dan niet hoefde te betalen.
Nu blijven ze me herrineringen sturen dat ik moet betalen. Ik heb al 3 klachtenbrieven gestuurd maar blijf de hele tijd een standaard antwoord krijgen van de klantenservice, zelfs als ik de brief aan de afdeling klachten stuur.
Ik heb met een advocaat overlegd en deze geeft aan dat ik in mijn recht sta om niet te betalen omdat ik de kosten niet met Ziggo overeen ben gekomen.
Iemand een idee hoe ik nu verder kan gaan om mijn recht te krijgen bij Ziggo?