Meld hier uw factuur probleem mbt data-verbruik Telfort.
Geplaatst: 22 mar 2011 12:22
Goedemorgen M,
Hierbij mijn mail m.b.t. ons gesprek van vanochtend via de zakelijke helpdesk.
19 maart heb ik een constatering gedaan van mijn extreem hoge dataverbruik/ kosten (E 750,--)!!! met mijn IPhone op 18 en 19 maart met mobielniummer 06-*******
Zonder er bewust van te zijn heeft mijn computer automatische update's binnen gehaald via de mobiele verbinding.
Ik ben erg geschrokken van het bedrag en ben mij totaal niet bewust geweest dat ik makkelijk 1 GB ging verbruiken dit is nooit gebeurd sinds ik maximaal online heb.
Na constatering heb ik via Zakelijk beheer metteen een blokkade geplaatst op mobiel internet.
Zou zelf nooit meer dan 1 GB data-verbruiken daar ik ook veel kennis van de voorwaarden heb; 1,5 Euro per 1 Mb na 1 GB, door mijn voormalige funktie bij Telfort.
Ik ben sinds 2000 klant en altijd tevreden geweest over het Zakelijk abbonnement en heb alle facturen betaald en deze zijn gemiddeld nooit hoger dan E 60,--.
Hoop dat je mij kan helpen dit extreme hoge bedrag te verkleinen, zodat ik als kleine zelfstandige mijn inkomen aan andere zakelijke doeleinden kan uitgeven.
Wil graag in de toekomst mobiel blijven internetten en wil vragen of er een oplossing gezocht kan worden met een upgrade van het internet gedeelte naar onbeperkt internet?
Zodat ik geen extreem hoge factuur meer kan ontvangen.
Ben bereid om mijn abo-kosten hiervoor te verhogen.
Ik gebruik mijn mobiel internet voor mail en opdrachten en kan momenteel nu niet meer buiten de deur op het internet door dit voorval.
Ben nu enigzins belemmerd in mijn werkzaamheden.
Hoop dat je mij via mail kan informeren m.b.t. deze mail?
Alvast heel veel dank voor je gedane moeite!
Gr.
t. 023-7*******
m. info@******
w. http://www.******
Goedemorgen A,
Ik heb het overlegt maar we mogen niet crediteren helaas .
Je kan wel binnen kort verlengen, dan kan je, je abonnement aanpassen.
Met vriendelijke groet,
M.
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl
Goedemorgen M,
Dankjewel voor je snelle reactie.
Ik vind het jammer dat Telfort zich niet coulant opstelt, ik had mijn verlenging al in gang gezet.
Nu onvervind ikzelf hoe een zakelijke klant zich voelt in deze situatie, waar ik niet bewust voor gekozen heb.
Ben alleen nieuwsgierig of ik echt de enige klant ben die dit overkomt?
Gr.
A.
t. 023-7******
m. info@******
w. http://www.******
Goedemorgen A,
Ik vind het ook jammer voor je , maar meerdere beslissen en daar kan dan niets mee.
Ja dit gebeurd met regelmaat jammer genoeg wel.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je toestel word er dan gezegd.
Succes
Met vriendelijke groet,
M.
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl
Hierbij mijn mail m.b.t. ons gesprek van vanochtend via de zakelijke helpdesk.
19 maart heb ik een constatering gedaan van mijn extreem hoge dataverbruik/ kosten (E 750,--)!!! met mijn IPhone op 18 en 19 maart met mobielniummer 06-*******
Zonder er bewust van te zijn heeft mijn computer automatische update's binnen gehaald via de mobiele verbinding.
Ik ben erg geschrokken van het bedrag en ben mij totaal niet bewust geweest dat ik makkelijk 1 GB ging verbruiken dit is nooit gebeurd sinds ik maximaal online heb.
Na constatering heb ik via Zakelijk beheer metteen een blokkade geplaatst op mobiel internet.
Zou zelf nooit meer dan 1 GB data-verbruiken daar ik ook veel kennis van de voorwaarden heb; 1,5 Euro per 1 Mb na 1 GB, door mijn voormalige funktie bij Telfort.
Ik ben sinds 2000 klant en altijd tevreden geweest over het Zakelijk abbonnement en heb alle facturen betaald en deze zijn gemiddeld nooit hoger dan E 60,--.
Hoop dat je mij kan helpen dit extreme hoge bedrag te verkleinen, zodat ik als kleine zelfstandige mijn inkomen aan andere zakelijke doeleinden kan uitgeven.
Wil graag in de toekomst mobiel blijven internetten en wil vragen of er een oplossing gezocht kan worden met een upgrade van het internet gedeelte naar onbeperkt internet?
Zodat ik geen extreem hoge factuur meer kan ontvangen.
Ben bereid om mijn abo-kosten hiervoor te verhogen.
Ik gebruik mijn mobiel internet voor mail en opdrachten en kan momenteel nu niet meer buiten de deur op het internet door dit voorval.
Ben nu enigzins belemmerd in mijn werkzaamheden.
Hoop dat je mij via mail kan informeren m.b.t. deze mail?
Alvast heel veel dank voor je gedane moeite!
Gr.
t. 023-7*******
m. info@******
w. http://www.******
Goedemorgen A,
Ik heb het overlegt maar we mogen niet crediteren helaas .
Je kan wel binnen kort verlengen, dan kan je, je abonnement aanpassen.
Met vriendelijke groet,
M.
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl
Goedemorgen M,
Dankjewel voor je snelle reactie.
Ik vind het jammer dat Telfort zich niet coulant opstelt, ik had mijn verlenging al in gang gezet.
Nu onvervind ikzelf hoe een zakelijke klant zich voelt in deze situatie, waar ik niet bewust voor gekozen heb.
Ben alleen nieuwsgierig of ik echt de enige klant ben die dit overkomt?
Gr.
A.
t. 023-7******
m. info@******
w. http://www.******
Goedemorgen A,
Ik vind het ook jammer voor je , maar meerdere beslissen en daar kan dan niets mee.
Ja dit gebeurd met regelmaat jammer genoeg wel.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je toestel word er dan gezegd.
Succes
Met vriendelijke groet,
M.
Consumerdesk Representative
Telfort B.V.
E [email protected]
T 0800-228802*
W http://www.telfort.nl