Pagina 1 van 2

Packard Hell

Geplaatst: 22 mar 2011 21:51
door bodycount
Laptop EasyNote 3 maanden in bezit: windows loopt volledig vast. Mijn fout: geen recovery-cd's gebrand, nu ben ik zuur...Helpdesk gebeld: vertraging op de lijn, kille mensen, helpdesk zit op de Antillen geloof ik. Aanvraag recovery-cd's: eerst 60 Euro neertellen, geen excuses, formulier downloaden, invullen en opsturen, kan niet digitaal! Wachten dat geld gestort is en de formulieren zijn gecheckt. Helpdesk zegt 10-14 dagen wachten...na 3 weken maar eens gaan bellen ("nee meneer, ik zie hier dat het in behandeling is, ze moeten helemaal uit Duitsland komen"), wachten, wachten, nee meneer ik zie dat het nog steeds in behandeling is. Tot 6x gebeld, geef je je CaseID (..werken ze daar nog met een Commodore64??) ga je 2 minuten in de wacht. "Ik zie in mijn scherm dat de cd's de fabriek IN DUITSLAND hebben verlaten..." 5 dagen gewacht, 'hebben jullie een postduif meegestuurd ofzo, WAT IS DIT?' Heldpdesk meegedeeld dat ik klacht zou doen in verschillende fora. Vandaag recovery-cd's ontvangen (25 werkdagen gewacht), laptop is nu bezig met recoveren. Handleiding op onooglijk A4-tje. Wat een drama.
Nooit meer Packard Bell computer en degenen die er eentje hebben en geen recovery-cd's hebben: SNEL branden. Moet je met de helpdesk van Acer/PB gaan overleggen, ben je onherroepelijk 'de Sjaak'.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 22 mar 2011 22:21
door bodycount
:(
treurige reactie

Re: Packard Hell

Geplaatst: 22 mar 2011 22:41
door snepke
Morgen is het weg.
Gewoon negeren die handel

Re: Packard Hell

Geplaatst: 24 mar 2011 13:10
door mukkiefuk
Of je had tijdens het opstarten op 'ALT' + F10 gedrukt.
Dat had je 25 dagen en een hoop frustrstie gescheeld waarschijnlijk.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 25 mar 2011 23:07
door bodycount
Alt/F10, kun je wat meer vertellen? Thanks..maar ja, nou zit ie bij Packard Hell bij de technische dienst.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 26 mar 2011 07:40
door tennis
Nooit meer Packard Bell computer
Bij de volgende computer, eerst googelen, en dan kopen.
Je geeft het zelf aan, hoe deze in de volksmond wordt genoemd:
Packard Hell

Goedkoop, heeft zijn nadelen.
suc6

Re: Packard Hell

Geplaatst: 26 mar 2011 14:01
door tennis
vogels schreef:
tennis schreef:
Nooit meer Packard Bell computer
Bij de volgende computer, eerst googelen, en dan kopen.
Je geeft het zelf aan, hoe deze in de volksmond wordt genoemd:
Packard Hell

Goedkoop, heeft zijn nadelen.
suc6
Als Windows pas na een paar maanden gaat vast lopen, is het zeer waarschijnlijk een gebruikersfout. Heeft in dit geval dan niets te maken met goed/slecht. De laptop is dan nu terug gestuurd omdat hij niet weet hoe hij de recovery c.d.'s moet gebruiken?

De laptop is niet teruggestuurd, maar TS heeft recovery cd aangevraagd, en deze laten op zich wachten.
Heeft deze intussen ontvangen, maar de beschrijving is niet goed!
Ts wil alleen mensen waarschuwen voor dit merk, niets meer en niets minder.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 26 mar 2011 14:18
door tennis
vogels schreef:Even goed lezen, tennis! En bytheway: dat ts de instructies niet begrijpt, zegt niets over de bijgesloten instructies. Met een beetje kennis van zaken heb je die instructies niet eens nodig.

Vertel, wat heb ik niet goed gelezen?
Misschien heeft TS geen kennis van zaken!

Re: Packard Hell

Geplaatst: 26 mar 2011 17:10
door tennis
vogels schreef:
bodycount schreef:maar ja, nou zit ie bij Packard Hell bij de technische dienst.
@tennis: dit zinnetje.

TS heeft het over de recovery cd.
Nergens staat, dat de laptop naar PB gestuurd is, integendeel TS was met recovery bezig, maar vond de beschrijving waardeloos.
Vandaag recovery-cd's ontvangen (25 werkdagen gewacht), laptop is nu bezig met recoveren. Handleiding op onooglijk A4-tje. Wat een drama.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 27 mar 2011 09:29
door tennis
vogels schreef:@tennis: en wat zit er dan nu bij de technische dienst???

Weet ik niet, wat TS met dit bedoeld (nou zit ie ), dit moet TS beantwoorden.
Heeft niets meer vermeld, of de recovery gelukt is!

Re: Packard Hell

Geplaatst: 27 mar 2011 09:42
door tennis
laptop is nu bezig met recoveren. Handleiding op onooglijk A4-tje. Wat een drama.
Ik lees alleen, dat de recovery bezig was, maar niets van, dat deze niet gelukt is.

TS heeft 25 dagen op zijn cd gewacht, en was ontevreden, maar stuurt dan blijkbaar de laptop voor recovery terug naar PB.
Dit kan ik dus niet begrijpen.
Maakt mij ook niet uit, misschien heb je toch gelijk, dan is hij/zij niet te helpen!

Re: Packard Hell

Geplaatst: 08 apr 2011 12:52
door cindy01
Heb ook een easynote.... Voor mij ook nooooit meer een PB... sinds de aankoop alleen maar ellende en vele rebooths en herinstallaties verder. Iedere dag irritatie en goedkoop was deze zeker niet.

Iedere dag 10x aan en uit zetten voordat hij het een keer doet. Slaapstand werkt niet eens, dan doet hij gewoon niets meer.
Steeds drivers kwijt, dan doet WLAN of de muis het weer niet en dus dagelijks opstartproblemen. Helpdesk reageert gewoon niet, maar kost wel centjes om te bellen.. lekker dus!

ben een zeer ervaren gebruiker, dus daar ligt het niet aan...
volgende wordt een Dell of een Acer, werk ik ook vaker mee en nooooit problemen.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 16:05
door BBCS
Je moet ook nooit de recovery gebruiken, maar een originele Windows Installatie CD.
Dan heb je nergens problemen mee. (eigen ervaring.)

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 16:10
door masterslave
BBCS schreef:Je moet ook nooit de recovery gebruiken, maar een originele Windows Installatie CD.
Dan heb je nergens problemen mee. (eigen ervaring.)
Als "vakman", moet jij toch weten, dat er geen originele Windows Installatie CD´s worden bijgeleverd. :roll:
Dus Recovery CD branden, en bij problemen gebruiken!

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 16:12
door BBCS
masterslave schreef:
BBCS schreef:Je moet ook nooit de recovery gebruiken, maar een originele Windows Installatie CD.
Dan heb je nergens problemen mee. (eigen ervaring.)
Als "vakman", moet jij toch weten, dat er geen originele Windows Installatie CD´s worden bijgeleverd. :roll:
Dus Recovery CD branden, en bij problemen gebruiken!
Ik gebruik altijd de originele installatie media van Microsoft. Nooit de recovery ****.

Vooral bij Packard-Bell geven die recovery problemen.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 16:19
door masterslave
Lezen is niet jouw sterkste punt.
Niemand vraagt, wat je doet.
TS heeft geen originele CD van Microsoft. :roll:

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 19:25
door Rickyman
@Cindy
Als je volgende een Dell wordt zeg ik prima, maar een Acer komt samen met Packard Bell uit 1 fabriek net als het merk e-machines.
Dus als je je dezelfde ellende wilt besparen kies dan die Dell of een Asus of Sony, Toshiba of Fujitsu Siemens om maar eens iets te noemen.

Rick

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 20:08
door BBCS
masterslave schreef:Lezen is niet jouw sterkste punt.
Niemand vraagt, wat je doet.
TS heeft geen originele CD van Microsoft. :roll:
Dus zullen die problemen ook niet opgelost worden.

Ik verzin het niet zomaar uit mijn duim, maar ik zeg gewoon hier puur mijn ervaringen.

Je kunt wel 100 keer die recovery gebruiken, maar de problemen zullen niet opgelost worden, omdat de software in die recovery fouten bevat.
Daarom moet je niet die recovery gebruiken.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 14 apr 2011 20:23
door masterslave
BBCS schreef:
masterslave schreef:Lezen is niet jouw sterkste punt.
Niemand vraagt, wat je doet.
TS heeft geen originele CD van Microsoft. :roll:
Dus zullen die problemen ook niet opgelost worden.

Ik verzin het niet zomaar uit mijn duim, maar ik zeg gewoon hier puur mijn ervaringen.

Je kunt wel 100 keer die recovery gebruiken, maar de problemen zullen niet opgelost worden, omdat de software in die recovery fouten bevat.
Daarom moet je niet die recovery gebruiken.

Dan zeg, wat TS moet doen.
Kom niet opnieuw met de originele cd van Microsoft te gebruiken, maar een oplossing welke voor TS haalbaar is.

Re: Packard Hell

Geplaatst: 15 apr 2011 09:13
door aaten
Blijft grappig: laptop werkt uitstekend, gebruiker verkloot de installatie en dan is de leverancier opeens een brakke leverancier?

PB levert net zoals, Dell, Toshiba, Acer, HP enz enz enz geen herstelmedia erbij maar een herstelpartitie op de schijf. Op het moment dat je de eerste keer opstart wordt je gevraagd of je de herstelmedia aan wilt maken en tsja.... mensen zijn lui en slaan die stap dus over..... Your bad!

Meestal heb je de mogelijkheid om bij aanschaf gelijk cd's mee te bestellen (Dell bijvoorbeeld voor 5 euro) maar ja dat kost geld en we wilden zo goedkoop mogelijk.. Goedkoop werkt alleen als je zelf ook bereid bent om extra moeite te doen, denk daaraan voordat je weer eens een merk de grond in brand.

Ok de servicedesk is blijkbaar niet heel netjes maar bij welk goedkoop merk is dat tegenwoordig nog wel zo? Ook daar moet zo min mogelijk uitgegeven worden. Als je uitstekende service wilt neem dan een duurder merk, je betaald voor wat je krijgt.