Wel toch geen reparatie Mycom.
Geplaatst: 24 mar 2011 22:22
Geachte lezer,
2 maanden geleden mijn Toshiba laptop aangeboden bij de Mycom winkel ter reparatie.
klachten: wegvallen van het beeld(van zwart naar grijs of wit) , strepen door het beeld.
Datum inname: 24-01-2011.
Gekocht:25-07-2009 (toshiba A350D-20K)
3 jaar garantie (muv accu)
Vandaag 24-03-2011 eindelijk de laptop weer kunnen ophalen.
In de tussentijd vele malen contact gehad met Mycom almere over de status , ik heb denk ik wel 10 á 12 moeten uitleggen wat er mis was en of ik wel garantie had.
Er is mij verteld dat de laptop naar Toshiba zelf is geweest die hadden het te druk en dat de laptop naar een extern bedrijf is gestuurd.
Toen is mij verteld dat ze niks konden vinden en dat de laptop teruggestuurd zou worden naar Mycom almere.
Inmidddels was dit niet gebeurt en zou deze wederom bij toshiba aangeboden zijn ter reparatie en werdt later gebeld dat mijn harde schijf defect zou zijn en de bios geupdate zou worden hierbij is mij ook verteld dat de kosten 95E,- bedragen en wederom moest ik gaan uitleggen dat ik nog garantie had.
toen een tijd niks meer gehoort van Mycom almere.
Op maandag 14-03-2011 werdt ik wederom gebeld door Mycom almere met de mededeling dat ze de laptop gerepareerd zou zijn en dat deze klaar om verzonden te worden en dat ik deze voor het eerst aankomende weekend zou kunnen komen ophalen,dit bleek wederom weer niet zo te zijn en dat ik weer moest wachten op bericht van hun zijde.
Op maandag 21-03-2011 werdt ik wederom gebeld door Mycom almere en dat de laptop nog steeds niet gereed was en dat ze zelf ook vonden dat het wel erg lang duurde,kortom ik moest wederom weer wachten.
Vandaag 24-03-2011 werdt ik gebeld met de mededling dat de laptop gerepareerd was en bij Mycom lag in almere en dat ik deze kon komen halen,wederom werdt mij weer gevraagd of ik nog wel garantie had!!!
Nu blijkt alleen maar dat de bios is geupdate.
Eenmaal thuis de laptop aangedaan en hopen op het beste,had er eerlijk gezegd weinig tot geen vertrouwen in.
En ja hoor nadat de laptop een half uurtje aan had gestaan wederom dezelfde klachten.
ik vind dat ze bij Mycom in almere erg langs elkaar heen werken de klant te slecht informeren en als ze dan informatie doorgeven heb je er niets aan.
De manier van werken is echt onacceptabel.
Nu zit ik dus wederom met een laptop die het op elk moment kan begeven,ik heb geen PC in huis omdat ik niet zo'n grote kast wil hebben vandaar deze laptop.
Bij het nader inzien van hun werkbon(uitgifte reparatie systeem) staan de gedaan de werkzaamheden en er staat letterlijk;
Er zijn nog geen handelingen uitgevoerd aan deze reparatie en geen vervangende producten.
Ik heb 650E,- voor de laptop betaald en met de gedachte dit bij een goede computerwinkel aan te schaffen.
Dan verwacht ik ook de service hierna ook omdat jullie op de aankoopbon zetten
''beste service van nederland''
2 maanden geleden mijn Toshiba laptop aangeboden bij de Mycom winkel ter reparatie.
klachten: wegvallen van het beeld(van zwart naar grijs of wit) , strepen door het beeld.
Datum inname: 24-01-2011.
Gekocht:25-07-2009 (toshiba A350D-20K)
3 jaar garantie (muv accu)
Vandaag 24-03-2011 eindelijk de laptop weer kunnen ophalen.
In de tussentijd vele malen contact gehad met Mycom almere over de status , ik heb denk ik wel 10 á 12 moeten uitleggen wat er mis was en of ik wel garantie had.
Er is mij verteld dat de laptop naar Toshiba zelf is geweest die hadden het te druk en dat de laptop naar een extern bedrijf is gestuurd.
Toen is mij verteld dat ze niks konden vinden en dat de laptop teruggestuurd zou worden naar Mycom almere.
Inmidddels was dit niet gebeurt en zou deze wederom bij toshiba aangeboden zijn ter reparatie en werdt later gebeld dat mijn harde schijf defect zou zijn en de bios geupdate zou worden hierbij is mij ook verteld dat de kosten 95E,- bedragen en wederom moest ik gaan uitleggen dat ik nog garantie had.
toen een tijd niks meer gehoort van Mycom almere.
Op maandag 14-03-2011 werdt ik wederom gebeld door Mycom almere met de mededeling dat ze de laptop gerepareerd zou zijn en dat deze klaar om verzonden te worden en dat ik deze voor het eerst aankomende weekend zou kunnen komen ophalen,dit bleek wederom weer niet zo te zijn en dat ik weer moest wachten op bericht van hun zijde.
Op maandag 21-03-2011 werdt ik wederom gebeld door Mycom almere en dat de laptop nog steeds niet gereed was en dat ze zelf ook vonden dat het wel erg lang duurde,kortom ik moest wederom weer wachten.
Vandaag 24-03-2011 werdt ik gebeld met de mededling dat de laptop gerepareerd was en bij Mycom lag in almere en dat ik deze kon komen halen,wederom werdt mij weer gevraagd of ik nog wel garantie had!!!
Nu blijkt alleen maar dat de bios is geupdate.
Eenmaal thuis de laptop aangedaan en hopen op het beste,had er eerlijk gezegd weinig tot geen vertrouwen in.
En ja hoor nadat de laptop een half uurtje aan had gestaan wederom dezelfde klachten.
ik vind dat ze bij Mycom in almere erg langs elkaar heen werken de klant te slecht informeren en als ze dan informatie doorgeven heb je er niets aan.
De manier van werken is echt onacceptabel.
Nu zit ik dus wederom met een laptop die het op elk moment kan begeven,ik heb geen PC in huis omdat ik niet zo'n grote kast wil hebben vandaar deze laptop.
Bij het nader inzien van hun werkbon(uitgifte reparatie systeem) staan de gedaan de werkzaamheden en er staat letterlijk;
Er zijn nog geen handelingen uitgevoerd aan deze reparatie en geen vervangende producten.
Ik heb 650E,- voor de laptop betaald en met de gedachte dit bij een goede computerwinkel aan te schaffen.
Dan verwacht ik ook de service hierna ook omdat jullie op de aankoopbon zetten
''beste service van nederland''