Pagina 1 van 1
Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 25 mar 2011 16:38
door Nol B
Ik heb net 2 jaar terug een Whirlpool Denver 1600 wasautomaat gekocht en eigenlijk constant trammelant gehad.
Nieuwe printplaat, losse steen, programmaknop kapot en nu weer het programma dat regelmatig niet doorloopt.
Verder als het apparaat klaar is blijft het voor een tijd een zoemend geluid produceren.
Bij Whirpool aangegeven dat ik een verlengde garantie van 5 jaar heb, maar hun geven aan dat ik toch weer voorrijkosten en arbeidsloon moet betalen.
Dit kom minimaal neer op +/-€ 120,00 en dan nog moet de monteur er niet te lang over doen.
Ik vindt dit een belachelijke zaak voor een apparaat wat iedere keer weer problemen geeft.
Is Whirlpool niet verplicht om een goed apparaat te leveren wat langer dan 2 jaar meegaat?
Weet iemand wat je nu nog kan doen, want Whirlpool geeft verder niet thuis en blijft bij zijn standpunt over betalen van voorrij en loonkosten.
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 25 mar 2011 16:42
door tennis
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 25 mar 2011 16:48
door Nol B
Bedankt voor de snelle reactie ga wel proberen met de verkoper iets te regelen.
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 25 mar 2011 18:02
door Toolboy
Helaas heeft u een Drama machine in bezit.
Dit is alom een bekende van alle witgoed reperateurs.
Terug gaan naar de verkopende partij.,En de restwaarde terug eisen.
Aanschaf : 100 is in de praktijk het aantal gebruikers jaren.
In theorie ligt het wat anders.
sc6 T
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 25 mar 2011 23:42
door Ouwe aap
Ah Toolboy, dank de consumentenbond voor het creëren van een groot stuk werkgelegenheid
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 06 apr 2011 16:21
door Nol B
Heb inmiddels contact met Maxwell gehad en die hebben op hun beurt weer gebeld met Whirlpool.
Deze blijft op zijn standpunt staan dat ik voorrij- en arbeidsloon kosten moet betalen. (minimaal € 120,00 )
Naar aanleiding hiervan geeft Maxwell aan niets meer te kunnen doen, jammer maar helaas.
Heb dus aangegeven het apparaat niet meer te laten maken en koop voortaan ook niets meer bij Maxwell.
Voor mij geen Ignis, Bauknecht, Whirlpool of Philips meer is een pot nat met een en dezelfde waardeloze service.
Re: Whirlpool Denver 1600
Geplaatst: 23 apr 2013 10:29
door mw van Leeuwen
Ik heb echter een bijzonder goede ervaring gehad met Whirlpool, ook over dezelfde wasmachine. Naast het feit dat ik over het gebruik ervan geen klachten heb (altijd schone was, ook met kleine kinderen!), is de service mij ook niet tegengevallen. Na het lezen van de bovenstaande berichten was ik wat angstig over hoe Whirlpool zou reageren op mijn kapotte wasmachine. Nadat mijn wasmachine kapot was gegaan op zaterdag zou er maandag met mij contact op worden genomen. Toen dit dinsdag nog niet was gebeurd heb ik zelf gebeld. Ik bleek nog niet in het systeem te staan. Na verontschuldigingen vanuit de mevrouw aan de andere kant van de lijn, heeft zij mij direct in het systeem gezet en zou de monteur zo snel mogelijk langskomen. Helaas zou dit pas de maandag erop zijn in verband met drukte. Op dat moment was ik echter ruim 38 weken zwanger en ik heb haar gevraagd of het derhalve ook eerder zou kunnen. Zij kon mij niks garanderen, maar was erg vriendelijk en behulpzaam en zou haar best voor mij gaan doen. Een uur later werd ik gebeld en de monteur kon vrijdag al komen. Omdat ik de wasmachine nog geen twee jaar geleden heb gekocht zou het mij ook niks kosten. Toen vrijdag de monteur kwam ben ik uitstekend geholpen. De timer bleek kapot en dit viel inderdaad onder de garantie. Mijn wasmachine doet het weer en ik heb niet hoeven te betalen. Precies zoals het hoort dus, met een beetje extra service in verband met mijn persoonlijke situatie. Whirlpool bedankt dus hiervoor!