| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Jaaahaaa, het is weer weekend, ook voor Dexia!!!
-
Luc
Jaaahaaa, het is weer weekend, ook voor Dexia!!!
En daarrr zijn ze weerrrr: de provocerende/nietszeggende/stompzinnige berichten van de Dexia-medewerkers/sympathisanten!!! Ze hebben het weekend weer ontdekt; door de week zie of hoor je ze niet!
-
Pieter
Re: Jaaahaaa, het is weer weekend, ook voor Dexia!!!
Hoi Luc,
Door de weeks posten ze ook. Alleen zijn ze dan minder opvallend en veel gevaarlijker, zeg maar wolven in schaapskleren.
Mvg Pieter
Door de weeks posten ze ook. Alleen zijn ze dan minder opvallend en veel gevaarlijker, zeg maar wolven in schaapskleren.
Mvg Pieter
-
Henk Wester
Ze kunnen dit weekend nog een dag langer hun waardevolle
bijdragen leveren, mits ze inhoudelijk reageren. Dat hebben ze tot nu toe gelukkig steeds gedaan.
bijdragen leveren, mits ze inhoudelijk reageren. Dat hebben ze tot nu toe gelukkig steeds gedaan.
-
Luc
Dit weekend in de aanbieding: Frank Verschuren, NickW en Ilse de Lange.
-
quattro
John, schaam je. Als je op basis van argementen onder de tafel wordt geluld moet je niet gaan suggeren dat ik een dexiaan zou zijn...
Groeten Boekhour
Groeten Boekhour
-
quattro
John, schaam je. Als je op basis van argementen onder de tafel wordt geluld moet je niet gaan suggeren dat ik een dexiaan zou zijn...
Groeten Boekhour
Groeten Boekhour
-
John
Sinds wanneer heb jij mij met argementen (argumenten)onder de tafel geluld (gepraat)
Boekhour (Boekhouder)
Boekhour (Boekhouder)
-
Pierre
Quattro heeft ook te diep in het glaasje gekeken;))Haalt oude koeien uit de sloot. Niet meer dubbel posten hoor.
Pierre
Pierre