| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ziyazu fitness, ISHA leatherwears, Alm sports
Ziyazu fitness, ISHA leatherwears, Alm sports
Hallo,
Ik had een leuke jas gezien welke ik wil bestellen via ISHA leatherwears wat volgens hen een onderdeel is van Alm sports, zo ook Ziyazu fitness en cheershop.
Zij adverteren voornamelijk met deze verschillende rubrieken via o.a marktplaza:
[Link verwijderd door de moderator]
en via Stock4you:
en her en der nog wat.
De Alm sport site werkt niet altijd, hier een link vanuit google cache naar de adressen e.d:
Diegene waar ik via de mail contact mee heb gehad beantwoord alleen mails via een blackberry toetsel, het adres glorianplatsoen 79 heb ik met street vieuw bekeken, daarnaast stond er nog een ander adres.
Het ene was een flat, het andere een rijtjeshuis met daarop een bord te koop aan de muur.
Het kan natuurlijk heel goed dat het een importeur is die hier geen winkel nodig heeft en als het ware als vertegenwoordiger zijn huidige zaken regeld.
Men zegt dat ik de bestelling kan plaatsen, nadat ik gevraagd had of ik het onder rembours kon ontvangen een officiele nota krijg en vervolgens met vooruitbetalen of paypal kan betalen.
Zij zeggen een groothandel te zijn in sport, fitness en motor kleding.
Mijn vraag is of iemand met deze aanbieder(s) al eens ervaring heeft gehad?
Of dat er iemand is die meer weet van deze groothandel?
Ik twijfel namelijk of ik het wel of niet vertrouw.
Met vriendelijke groet
Ik had een leuke jas gezien welke ik wil bestellen via ISHA leatherwears wat volgens hen een onderdeel is van Alm sports, zo ook Ziyazu fitness en cheershop.
Zij adverteren voornamelijk met deze verschillende rubrieken via o.a marktplaza:
en via Stock4you:
en her en der nog wat.
De Alm sport site werkt niet altijd, hier een link vanuit google cache naar de adressen e.d:
Diegene waar ik via de mail contact mee heb gehad beantwoord alleen mails via een blackberry toetsel, het adres glorianplatsoen 79 heb ik met street vieuw bekeken, daarnaast stond er nog een ander adres.
Het ene was een flat, het andere een rijtjeshuis met daarop een bord te koop aan de muur.
Het kan natuurlijk heel goed dat het een importeur is die hier geen winkel nodig heeft en als het ware als vertegenwoordiger zijn huidige zaken regeld.
Men zegt dat ik de bestelling kan plaatsen, nadat ik gevraagd had of ik het onder rembours kon ontvangen een officiele nota krijg en vervolgens met vooruitbetalen of paypal kan betalen.
Zij zeggen een groothandel te zijn in sport, fitness en motor kleding.
Met vriendelijke groet
-
Guardian72
Re: Ziyazu fitness, ISHA leatherwears, Alm sports
Als je al twijfel hebt - dan zou ik zowiezo niet bestellen.NynkeF schreef:Hallo,
Met vriendelijke groet
Maar goed..even 'gegoogled'
Op ALM sports vind ik een US (.com) site - almsports.com - maar dit is voor sport coaching - zal het dus niet zijn.
Ik vind ook alm-ind.com - ik hoop niet dat deze het is - de website is nog niet eens af op dit moment..
Dan nog deze: alm-sports.com - kan ik niet bereiken, door een fout op hun site.
Dus even WHOIS zoeken:
http://whois.domaintools.com/alm-sports.com - bedrijf bestaat al even (sinds 2008) maar zit in Pakistan. Niet echt dat je zegt een betrouwbare regio.
http://whois.domaintools.com/alm-ind.com (die site die niet af is) - verstopt achter een privacy service. Doorgaans, voor een webshop, een slecht teken - dus zou ik deze zowiezo links laten liggen.
Algemeen advies in dit geval - zoek een jas ergens anders.
geen opmerking
Laatst gewijzigd door wibo013 op 29 jun 2011 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
@ Wibo,
stuur ze een mail - geef ze 5 dagen om terug te betalen, anders volgt aangifte.
Zo`n verhaal heb ik al eens eerder gehoord bij een andere webshop.. klinkt triest, maar het is volgens mij pure onzin.
stuur ze een mail - geef ze 5 dagen om terug te betalen, anders volgt aangifte.
Zo`n verhaal heb ik al eens eerder gehoord bij een andere webshop.. klinkt triest, maar het is volgens mij pure onzin.
-
ziyazu-fitness
@ Nynke
Je bent altijd welkom om ons jassen te bekijken.
je kunt een bericht sturen om een afspraak te maken.
@wibo, als je de juiste gegevens geeft wordt het bedrag natuurlijk terug gestort, het komt alleen steeds terug,wat ook al een aantal keren telefonisch is aangegeven.
@guardian.
we staan uiteraard ingeschrefen bij de kamer van koophandel in nederland onder vermelding van alm-industries.
we maken idd artikelen in Pakistan,maar ook in Nepal,Roemenie en China,en ook in andere aziatische landen worden ons artikelen gemaakt.
Pakistan is wel ons hoofdleverancier.
Maar we zitten wel degelijk in Nederland.
we zijn momenteel bezig met het hernieuwen van ons websites.
zakelijk is er niks aan de hand,jammer dat er door 1 persoon meteen negatiefe reclame wordt gemaakt,en de tevreden klanten zich dan niet melden.
hten versturen via de blackberry??wat is het probleem dan?we zijn vaak onderweg,en dan is dat wel zo makkelijk.
en idd zijn we maart vorig jaar naar een koopwoning verhuist.
Hoop hiermee dat iedereen zijn antwoord heeft,en iedereen mag me persoonlijk benaderen,we hebben geen geheimen of andere duidtere zaken.
Helaas is het overlijden van mijn schoonvader GEEN zielig verhaaltje, maar de realiteit van een groot verlies!!!
groet Ziyazu-fitness.
Je bent altijd welkom om ons jassen te bekijken.
je kunt een bericht sturen om een afspraak te maken.
@wibo, als je de juiste gegevens geeft wordt het bedrag natuurlijk terug gestort, het komt alleen steeds terug,wat ook al een aantal keren telefonisch is aangegeven.
@guardian.
we staan uiteraard ingeschrefen bij de kamer van koophandel in nederland onder vermelding van alm-industries.
we maken idd artikelen in Pakistan,maar ook in Nepal,Roemenie en China,en ook in andere aziatische landen worden ons artikelen gemaakt.
Pakistan is wel ons hoofdleverancier.
Maar we zitten wel degelijk in Nederland.
we zijn momenteel bezig met het hernieuwen van ons websites.
zakelijk is er niks aan de hand,jammer dat er door 1 persoon meteen negatiefe reclame wordt gemaakt,en de tevreden klanten zich dan niet melden.
hten versturen via de blackberry??wat is het probleem dan?we zijn vaak onderweg,en dan is dat wel zo makkelijk.
en idd zijn we maart vorig jaar naar een koopwoning verhuist.
Hoop hiermee dat iedereen zijn antwoord heeft,en iedereen mag me persoonlijk benaderen,we hebben geen geheimen of andere duidtere zaken.
Helaas is het overlijden van mijn schoonvader GEEN zielig verhaaltje, maar de realiteit van een groot verlies!!!
groet Ziyazu-fitness.
-
ziyazu-fitness
Nog even voor de duidelijkheid:
We zijn geregistreerd in nederland onder kvk nummer 3426746
En zijn importeur van diverse sport en lederwaren waaronder motorkleding en sportkleding.
de websites zijn op dit moment aan het hernieuwen,en hopen dat deze een deze dagen aactief weer kunnen werken.
www.alm-sports.com
en www.ziyazu.com
daarnaast hebben we idd op marktplaza een paar soortgelijke winkeltjes en werken met dealers in geheel nederland.
We hebben geen geheimen voor klanten en andere instellingen, en een ieder mag ons benaderen voor vragen of opmerkingen.
Voor nynke ik begrijp dat je vragen hebt betreffende een motorjas, en je bent nogmaals van harte welkom om de jassen te komen bekijken.
groet ziyazu fitness.
We zijn geregistreerd in nederland onder kvk nummer 3426746
En zijn importeur van diverse sport en lederwaren waaronder motorkleding en sportkleding.
de websites zijn op dit moment aan het hernieuwen,en hopen dat deze een deze dagen aactief weer kunnen werken.
www.alm-sports.com
en www.ziyazu.com
daarnaast hebben we idd op marktplaza een paar soortgelijke winkeltjes en werken met dealers in geheel nederland.
We hebben geen geheimen voor klanten en andere instellingen, en een ieder mag ons benaderen voor vragen of opmerkingen.
Voor nynke ik begrijp dat je vragen hebt betreffende een motorjas, en je bent nogmaals van harte welkom om de jassen te komen bekijken.
groet ziyazu fitness.
-
Guardian72
In dat geval, mijn excuses.ziyazu-fitness schreef: Helaas is het overlijden van mijn schoonvader GEEN zielig verhaaltje, maar de realiteit van een groot verlies!!!
groet Ziyazu-fitness.
De reden dat ik dit stelde is dat er inderdaad een andere webshop wel te kwader trouw heeft gehandeld, en een en ander heeft proberen te vertragen door dit als excuus te gebruiken.
Aangezien het helaas bij u wel klopt, wens ik u veel sterkte met het verwerken van dit verlies - en succes met de klachten oplossen.
@ Ziyazu,
Als jullie niet corrupt zijn dan begin ik mij toch stilaan af te vragen waar de cheerleaderpakjes ergens zitten ik ben hier al enkele maanden op aan het wachten? Als ik met jullie mail krijg ik geen antwoord en als ik bel nemen jullie niet op!!! Ik geef jullie nog tot eind volgende week om het geld terug te storten of te zorgen dat de pakjes toch eindelijk geleverd worden en anders stap ik naar de politie!!!
Mvg
Katrien (Onli cheerleaders)
Als jullie niet corrupt zijn dan begin ik mij toch stilaan af te vragen waar de cheerleaderpakjes ergens zitten ik ben hier al enkele maanden op aan het wachten? Als ik met jullie mail krijg ik geen antwoord en als ik bel nemen jullie niet op!!! Ik geef jullie nog tot eind volgende week om het geld terug te storten of te zorgen dat de pakjes toch eindelijk geleverd worden en anders stap ik naar de politie!!!
Mvg
Katrien (Onli cheerleaders)
-
ziyazu-fitness
@ Katrien,
De uniformen zijn wel degelijk afgeleverd.
Warom staan er dan al fotos op je facebook als je de uniformen niet hebt???
dit zijn duidelijk de uniformen die we gemaakt hebben ,en daar kun je niks over zeggen!
En je kunt ons nog steeds en altijd berijken op nummer 0644416839 en 0650401430.
ik heb het ide dat je hier gewoon zit te stoken.
en email??? nee hoor niks ontvangen en er mankeert echt niks aan mijn inbox.
Heel jammer dat je hier nu weer je beklag moet doen,en het zegt meer over only dan over ziyazu.
Hier laat ik het dan maar bij,en jammer dat je nooit belt en mailt ,als je NIKS hebt ontvangen zou ik zeker bellen en mailen.
Maar van JOU hebben we helaas niks gehoord.
Behalfe van meneer Dirk Teunkens die steps nodig heeft.
Leuke actie,maar we trappen natuurlijk niet in deze onzin.
groet ziyazu fitness
De uniformen zijn wel degelijk afgeleverd.
Warom staan er dan al fotos op je facebook als je de uniformen niet hebt???
dit zijn duidelijk de uniformen die we gemaakt hebben ,en daar kun je niks over zeggen!
En je kunt ons nog steeds en altijd berijken op nummer 0644416839 en 0650401430.
ik heb het ide dat je hier gewoon zit te stoken.
en email??? nee hoor niks ontvangen en er mankeert echt niks aan mijn inbox.
Heel jammer dat je hier nu weer je beklag moet doen,en het zegt meer over only dan over ziyazu.
Hier laat ik het dan maar bij,en jammer dat je nooit belt en mailt ,als je NIKS hebt ontvangen zou ik zeker bellen en mailen.
Maar van JOU hebben we helaas niks gehoord.
Behalfe van meneer Dirk Teunkens die steps nodig heeft.
Leuke actie,maar we trappen natuurlijk niet in deze onzin.
groet ziyazu fitness
-
ziyazu-fitness
@Katrien,
Tevens was jullie betaling veeeeeel te laat binnen en moest de pruductie worden onderbroken.
Er werd van jullie kant nergens op gereageerd.
Nu heb je de uniformen en ga je zulke reclame maken??
kijk eerst jezelf in het hemd voordat je uitspraken doet als deze, en by the way dacht je nou echt dat we niet weten dat we valse emails ontvangen van jou partner Dirk Teunissen???
toch raar dat we van hem wel mails ontvangen en van jou niet.
Beste Radar panel ik vind het heel jammer dat ons bedrijf door zulke berichten in een kwaad daglicht komen te staan..
groet ziyazu fitness
Tevens was jullie betaling veeeeeel te laat binnen en moest de pruductie worden onderbroken.
Er werd van jullie kant nergens op gereageerd.
Nu heb je de uniformen en ga je zulke reclame maken??
kijk eerst jezelf in het hemd voordat je uitspraken doet als deze, en by the way dacht je nou echt dat we niet weten dat we valse emails ontvangen van jou partner Dirk Teunissen???
toch raar dat we van hem wel mails ontvangen en van jou niet.
Beste Radar panel ik vind het heel jammer dat ons bedrijf door zulke berichten in een kwaad daglicht komen te staan..
groet ziyazu fitness
-
Teunbosseman
[quote="ziyazu-fitnessBeste Radar panel ik vind het heel jammer dat ons bedrijf door zulke berichten in een kwaad daglicht komen te staan..groet ziyazu fitness[/quote]
Dat kwade daglicht zal wel meevallen gezien je eigen feedback welke je hier plaatst. Als iemand googled op jullie naam en op dit forum uitkomt dan leest die ook jullie berichten.
Hartsikke goed dat jullie zelf berichten ipv dat andere leden buiten TS om naar jullie zouden gaan en om opheldering vragen.
Dat kwade daglicht zal wel meevallen gezien je eigen feedback welke je hier plaatst. Als iemand googled op jullie naam en op dit forum uitkomt dan leest die ook jullie berichten.
Hartsikke goed dat jullie zelf berichten ipv dat andere leden buiten TS om naar jullie zouden gaan en om opheldering vragen.
@ Ziyazu,
Op mijn Facebook sta ik idd op de foto met 4 outfitjes!!!! Dit waren de 4 pasmodellen die jullie opgestuurd hebben om de juiste maten van al de andere te kunnen doorgeven. De pasmodellen hebben we idd zonder problemen ontvangen maar van de grote bestelling hebben we tot op heden nog niets ontvangen!!!! Dus waar zijn deze dan?
Dat mijn vriend ook mails stuurt is toch normaal? Het gaat hier om veel geld en wij proberen uit te pluizen wat er eigenlijk aan de hand is!!! Zoals gezegd ik geef jullie nog 1 week om het geld terug te storten of de grote bestelling outfitjes te leveren of ik stap naar de politie en dan zullen de zien wie corrupt is.
Mvg
Katrien
Op mijn Facebook sta ik idd op de foto met 4 outfitjes!!!! Dit waren de 4 pasmodellen die jullie opgestuurd hebben om de juiste maten van al de andere te kunnen doorgeven. De pasmodellen hebben we idd zonder problemen ontvangen maar van de grote bestelling hebben we tot op heden nog niets ontvangen!!!! Dus waar zijn deze dan?
Dat mijn vriend ook mails stuurt is toch normaal? Het gaat hier om veel geld en wij proberen uit te pluizen wat er eigenlijk aan de hand is!!! Zoals gezegd ik geef jullie nog 1 week om het geld terug te storten of de grote bestelling outfitjes te leveren of ik stap naar de politie en dan zullen de zien wie corrupt is.
Mvg
Katrien
Jullie hebben mij bewijs gevraagd van betaling, als ze dan idd geleverd zouden zijn, laat mij dan weten via welk transportbedrijf, dan ligt bij hen de fout. Ik heb indertijd de vier pasmaatjes ontvangen, en dat zijn nog steeds de vier enige die ik heb, mijn cheerleaders zijn nog steeds aan het wachten op hun uniformpjes, mijn voetbalploeg vraagt zich ook af waar ze blijven, want met 25 cheerleaders op het voetbalplein staan met maar 4 uniformpjes is nogal moeilijk he.
als ik naar het track en trace nummer kijk op de websiste, staat daar trouwens dat deze sinds 14 februari in londen zijn, en vandaaruit is er geen verdere beweging.
Nodig mij het bewijs dat ze geleverd zijn, en gelieve ook te laten weten waar dan, want alleszins niet bij mij. En dan zal ik al mijn negatieve commentaren direct veranderen.
Maar het gaat hier over meer dan 3000 euro, en ik heb 4 uniformpjes...
als ik naar het track en trace nummer kijk op de websiste, staat daar trouwens dat deze sinds 14 februari in londen zijn, en vandaaruit is er geen verdere beweging.
Nodig mij het bewijs dat ze geleverd zijn, en gelieve ook te laten weten waar dan, want alleszins niet bij mij. En dan zal ik al mijn negatieve commentaren direct veranderen.
Maar het gaat hier over meer dan 3000 euro, en ik heb 4 uniformpjes...
-
ziyazu-fitness
@ Katrien,
We hebben net telefonisch contact gehad, en hoop hiermee dat dit in ieder geval opgeheldert is!!!
groet ziyazu fitness
We hebben net telefonisch contact gehad, en hoop hiermee dat dit in ieder geval opgeheldert is!!!
groet ziyazu fitness
-
ziyazu-fitness
Tevens blijkt maar weer dat ondanks alle goede zaken je doet als bedrijf zijnde ,kan worden verveeld door klanten die met vragen zitten,en niet naar de bdrijven zelf mailen of bellen.
Dat vind ik persoonlijk erg jammer.
We werken graag mee naar oplossingen ,en waneer iemand een slechte ervaring heeft is het wel prettig om deze persoonlijk met het bedrijf zelf op te lossen dan lukraak overal slechte reclame af te geven!!
vriendelijke groet ziyazu fitness
We werken graag mee naar oplossingen ,en waneer iemand een slechte ervaring heeft is het wel prettig om deze persoonlijk met het bedrijf zelf op te lossen dan lukraak overal slechte reclame af te geven!!
-
Teunbosseman
ziyazu-fitness schreef:Tevens blijkt maar weer dat ondanks alle goede zaken je doet als bedrijf zijnde ,kan worden verveeld door klanten die met vragen zitten,en niet naar de bdrijven zelf mailen of bellen.
Zoals ik het lees zijn jullie door TS en partner bericht waarop geen tegenbericht is gekomen wat voor frustratie en ergenis heeft gezorgd bij jullie klant.
Daarop is er hier een topic aangemaakt, jullie reageren hier met enkele tegen argumenten....wat zeer goed is natuurlijk, verhalen hebben 2 kanten.
Negatieve reclame is ook reclame en een boze / gefrusteerde klant is ook een klant.
Je kan 10.000 goede klanten hebben en 10 slechte, de slechte zullen de forums eerder vinden dan de 10.000 goede.
Hoop dat wordt opgelost en dat TS zo sportief is om de ( positieve ) uitslag ook te melden.
Hallo,
Er is inderdaad telefonisch contact geweest en ik hoop dat alles nu tot een goed einde komt. Indien alles tot een goed einde komt zal ik het hier ook direct meedelen!!!!
Mvg
Katrien
Er is inderdaad telefonisch contact geweest en ik hoop dat alles nu tot een goed einde komt. Indien alles tot een goed einde komt zal ik het hier ook direct meedelen!!!!
Mvg
Katrien
geen opmerking
Laatst gewijzigd door wibo013 op 29 jun 2011 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
dutchcheer
Beste lezers,
Wij zijn van Stichting Soneo en de Nederlandse Cheerbond en door Ziyazu Fitness benadert en hebben daarna een aantal prettige gesprekken met Zunaira van Ziyazu Fitness gehad.
Een aardige dame met een vlotte babbel en een gevoelsmens als je haar hoort praten over al het leed wat zij heeft meegemaakt. Stuk voor stuk allemaal heftige zaken waar men niet mee spot.
Wij vertrouwen erop dat dit inderdaad op waarheden berust.
Echter helaas is tot onze grote spijt hetzelfde als een aantal van jullie overkomen.
Afspraken die niet nagekomen zijn en vervolgens niet meer bereikbaar.
Niet per telefoon, e-mail of mobiel.
Wij zijn altijd zeer voorzichtig geweest en daarom is bij ons de schade tot een minimum beperkt gebleven.
We zagen ons echter wel genoodzaakt om hier melding van te maken bij al onze leden en deelnemers en het inlichten van een aantal instanties.
Wij hopen hiermee op een nette manier nuttig bijgedragen te hebben aan dit onderwerp.
Wilt u meer weten dan zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar.
Met vriendelijke groet, Stichting Soneo / Dutch Cheerleading Association.
Wij zijn van Stichting Soneo en de Nederlandse Cheerbond en door Ziyazu Fitness benadert en hebben daarna een aantal prettige gesprekken met Zunaira van Ziyazu Fitness gehad.
Een aardige dame met een vlotte babbel en een gevoelsmens als je haar hoort praten over al het leed wat zij heeft meegemaakt. Stuk voor stuk allemaal heftige zaken waar men niet mee spot.
Wij vertrouwen erop dat dit inderdaad op waarheden berust.
Echter helaas is tot onze grote spijt hetzelfde als een aantal van jullie overkomen.
Afspraken die niet nagekomen zijn en vervolgens niet meer bereikbaar.
Niet per telefoon, e-mail of mobiel.
Wij zijn altijd zeer voorzichtig geweest en daarom is bij ons de schade tot een minimum beperkt gebleven.
We zagen ons echter wel genoodzaakt om hier melding van te maken bij al onze leden en deelnemers en het inlichten van een aantal instanties.
Wij hopen hiermee op een nette manier nuttig bijgedragen te hebben aan dit onderwerp.
Wilt u meer weten dan zijn wij tijdens kantooruren bereikbaar.
Met vriendelijke groet, Stichting Soneo / Dutch Cheerleading Association.
-
ALM SPORTS
Dear All,
We at ALM sports understand the problems and irritations caused to all of ZIYAZU customers, situation at ZIYAZU is not very well and will take sometime to bring all the things back in normal working ways.
In order to assist you people with the problems caused we have taken necessary actions to solve the matters and therefore we request you all to provide us the details of your communications/payment proofs/ contact details at our email address [email protected] or [email protected]
On receipt of information, within 24 hrs we will make a call to you and will update you with the necessary solutions/returns of payments for the problems/delays caused to you people.
Thanks in advance.
Directie ALM
We at ALM sports understand the problems and irritations caused to all of ZIYAZU customers, situation at ZIYAZU is not very well and will take sometime to bring all the things back in normal working ways.
In order to assist you people with the problems caused we have taken necessary actions to solve the matters and therefore we request you all to provide us the details of your communications/payment proofs/ contact details at our email address [email protected] or [email protected]
On receipt of information, within 24 hrs we will make a call to you and will update you with the necessary solutions/returns of payments for the problems/delays caused to you people.
Thanks in advance.
Directie ALM