jackpot niet uitgekeerd
Geplaatst: 29 mar 2011 13:10
Wie kan mij hiermee helpen.
Ik ben in onderhandeling met een online casino over een niet uitgekeerde progressive jackpot.
Afgelopen zaterdag won ik een jackpot van maar liefs € 10.603,88 met de inzet waarmee de progressive jackpot dus gewonnen kon worden. Alle toeters en bellen begonnen te rinkelen en ik was in me gedachten dat geld al weer uit aan het geven, vakantietje, autotje, nieuwe dingetjes gewoon om dat het free money was.
Helaas was dit van zeer korte duur omdat al mijn geld van mijn account af was op maandag ochtend.
Via de de live helpdesk heb ik gevraagd wat het probleem was en voelde me dik genaaid.
Chat van de helpdesk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Guest:
goeden middag
Ramon:
een goedemiddag
Guest:
ik vraag me af waar mijn € 10.000 is gebleven
Ramon:
Ik zal eens even kijken,momentje.
Ramon:
Oke,als het goed is heeft u een email van ons ontvangen?
Guest:
wat is dat voor een compensatie dan?
Guest:
ik ga er wel even naar kijken
Ramon:
prima,alvast bedankt!
Guest:
hallo,
Guest:
in de prijzen tabel van de gokkkast staat bij 5 de zelfde apen de progressive jackpot en die was aan bij mijn inzet
Guest: ik had er ook geen wild symbolen voor nodig
Ramon:
Dat klopt,maar onderin ziet u staan dat u een lijninzet van 5 moet hebben.
Guest:
ik had het geld al bijna uitgegeven, hoe kan dat zo gebeurd zijn?
Ramon:
Ja het spijt ons,dit had inderdaad niet mogen gebeuren.
Ramon:
U had met uw inzet geen recht op de progressive jackpot.
Guest:
dan had ik hem ook niet moeten krijgen
Guest:
jammer
Guest:
is het mogenlijk om de compensatie te verhogen naar 2500?
Guest:
dan hoor je mij er niet over op de forums
Ramon:
Nou deze compensatie is overlegd met het management,daar kunnen wij niets aan veranderen.
Guest:
Stel dit nog maar een keer voor want dit kan je veel meer geld gaan kosten als google mijn onderwerp vind binnenkort
Ramon:
Nou ik zal het eens overleggen en laat het u per mail weten.
Guest:
wanneer kan ik de mail verwachten?
Ramon:
Dat word dan morgen.
Ramon:
Het spijt ons in iedergeval voor het misverstand.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat was er aan de hand volgens hun. Mail.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afgelopen vrijdag heeft u bij ons op de slotmachine x gespeeld.
U speelde daar met een inzet van € 0.10 per lijn op 20 winlijnen ( zie bijlage)
Om 13.28 uur wint u daar met die inzet de progressieve jackpot van €10,603.85
Na een zorgvuldig onderzoek hebben wij geconcludeerd dat u geen recht had op deze uitbetaling.
U heeft pas recht op de progressieve jackpot als u op de maximale inzet van 5 credits per winlijn speelt.
Wij betreuren het dat dit gebeurt is en willen daarvoor onze excuses aanbieden.
Wel annuleren wij de uitbetaling, hiertoe zijn wij gerechtigd ( zie algemene voorwaarden)
Als compensatie hebben wij u een bedrag van € 1000.- op uw account laten staan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik gevraagd om meer compensatie omdat deze jongen dan op meerdere forums zijn verhaal doet over het desbetreffende online casino/ oplichters/criminelen/ systeem dus niet in orde.
De compensatie moet dus naar €2500 volgens mij.
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat zou ik tegen hun kunnen beginnen op dit moment omdat ze toch voor een compensatie hebben gekozen?
Ik ben in onderhandeling met een online casino over een niet uitgekeerde progressive jackpot.
Afgelopen zaterdag won ik een jackpot van maar liefs € 10.603,88 met de inzet waarmee de progressive jackpot dus gewonnen kon worden. Alle toeters en bellen begonnen te rinkelen en ik was in me gedachten dat geld al weer uit aan het geven, vakantietje, autotje, nieuwe dingetjes gewoon om dat het free money was.
Helaas was dit van zeer korte duur omdat al mijn geld van mijn account af was op maandag ochtend.
Via de de live helpdesk heb ik gevraagd wat het probleem was en voelde me dik genaaid.
Chat van de helpdesk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Guest:
goeden middag
Ramon:
een goedemiddag
Guest:
ik vraag me af waar mijn € 10.000 is gebleven
Ramon:
Ik zal eens even kijken,momentje.
Ramon:
Oke,als het goed is heeft u een email van ons ontvangen?
Guest:
wat is dat voor een compensatie dan?
Guest:
ik ga er wel even naar kijken
Ramon:
prima,alvast bedankt!
Guest:
hallo,
Guest:
in de prijzen tabel van de gokkkast staat bij 5 de zelfde apen de progressive jackpot en die was aan bij mijn inzet
Guest: ik had er ook geen wild symbolen voor nodig
Ramon:
Dat klopt,maar onderin ziet u staan dat u een lijninzet van 5 moet hebben.
Guest:
ik had het geld al bijna uitgegeven, hoe kan dat zo gebeurd zijn?
Ramon:
Ja het spijt ons,dit had inderdaad niet mogen gebeuren.
Ramon:
U had met uw inzet geen recht op de progressive jackpot.
Guest:
dan had ik hem ook niet moeten krijgen
Guest:
jammer
Guest:
is het mogenlijk om de compensatie te verhogen naar 2500?
Guest:
dan hoor je mij er niet over op de forums
Ramon:
Nou deze compensatie is overlegd met het management,daar kunnen wij niets aan veranderen.
Guest:
Stel dit nog maar een keer voor want dit kan je veel meer geld gaan kosten als google mijn onderwerp vind binnenkort
Ramon:
Nou ik zal het eens overleggen en laat het u per mail weten.
Guest:
wanneer kan ik de mail verwachten?
Ramon:
Dat word dan morgen.
Ramon:
Het spijt ons in iedergeval voor het misverstand.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat was er aan de hand volgens hun. Mail.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Afgelopen vrijdag heeft u bij ons op de slotmachine x gespeeld.
U speelde daar met een inzet van € 0.10 per lijn op 20 winlijnen ( zie bijlage)
Om 13.28 uur wint u daar met die inzet de progressieve jackpot van €10,603.85
Na een zorgvuldig onderzoek hebben wij geconcludeerd dat u geen recht had op deze uitbetaling.
U heeft pas recht op de progressieve jackpot als u op de maximale inzet van 5 credits per winlijn speelt.
Wij betreuren het dat dit gebeurt is en willen daarvoor onze excuses aanbieden.
Wel annuleren wij de uitbetaling, hiertoe zijn wij gerechtigd ( zie algemene voorwaarden)
Als compensatie hebben wij u een bedrag van € 1000.- op uw account laten staan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu heb ik gevraagd om meer compensatie omdat deze jongen dan op meerdere forums zijn verhaal doet over het desbetreffende online casino/ oplichters/criminelen/ systeem dus niet in orde.
De compensatie moet dus naar €2500 volgens mij.
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja wat zou ik tegen hun kunnen beginnen op dit moment omdat ze toch voor een compensatie hebben gekozen?