hallo,
sinds november ben ik in het bezit van een nokia c6, deze heb ik in deze tijd ook al zeker een week werkelijk in bezig gehad.
inmiddels is het toestel 5 keer opgestuurd omdat de klacht er gewoon in blijft zitten.
klacht: scherm blijft soms zwart en komt niet meer uit standby enkel batterij er uit trekken is de oplossing.
van de 5 keer opsturen zou de 4de keer het toestel geruild worden, maar door onoplettendheid en een domme fout bij nokia had ik na 3a4 weken mijn eigen telefoon terug waar niks aan gebeurd was.
vervolgens weer opsturen en ja hoor het is gelukt hij is geruild.
nu heb ik hem een weer in bezit en heb ik alweer 1 keer de batterij er uit moeten trekken omdat ik niks kon.
bij de winkel waar ik hem kocht (telefoonkopen.nl) zeggen ze dat dit aan nokia is en dat het toestel weer opgestuurd zal worden om te kijken wat ze kunnen doen en of de fout geconstateerd word. wat er dan vervolgens waarschijnlijk op neer komt dat ik weer 4 weken verder ben voor ik meer weet.
ik vind dit nogal belachelijk omdat ik inmiddels zo'n 5 maanden zonder telefoon zit en mijn abbonement vrolijk doorgaat.
kan iemand mij vertellen wat hierin mijn rechten zijn?
bijv geld terug of niet toestel uitkiezen?
en is het niet zo dat als ik mijn telefoon bij telefoonkopen.nl koop hun ook moeten zorgen dat ik een goede telefoon heb en dit niet telkens op nokia kunnen afschuiven?
ik hoor het graag.
met vriendelijke groet, Kees Jansen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nokia reparatie en swap...
Re: nokia reparatie en swap...
Na 3 x repareren heb je recht op een nieuw toestel of ontbinding van de aankoop.
Re: nokia reparatie en swap...
ik heb inderdaad een nieuw toestel gekregen. echter loopt deze ook elk moment vast.sephora30 schreef:Na 3 x repareren heb je recht op een nieuw toestel of ontbinding van de aankoop.
nu verwachten ze dat ik opnieuw ter reparatie opstuur omdat ze verwachten dat het enkel de software is of omdat ik het toestel niet juist zou gebruiken.
wat er bij nokia op neer komt dat ik weer 4 weken verder ben maar niet dichter bij een oplossing... zo zijn mijn ervaringen de afgelopen 5 maanden.