LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door Paquito »

Nieuwe simkaart besteld bij telfort, omdat de oude zoek is. Een gewone simkaart besteld a 20 euro, maar na de bestelling erachter gekomen dat ik een microsim nodig heb. Dom, dom. Geen probleem, even Telfort bellen om te annuleren. Bestelling immers net die dag geplaatst. "Ik heb net een simkaart vervanging besteld, kan ik die annuleren?"
Nee dus. Mooi die werkwijze van Telfort, een goede manier om snel 20 euro te verdienen.

Vandaag een dag later vind ik echter dit:
https://www.telfort.nl/KBS/consument/se ... erugsturen

Klomp, breken, et cetera. Ik had dus wel kunnen annuleren.
Weer gebeld, "nee, hoor. U kunt helemaal niet annuleren". ""Zelfs 5 seconden na de bestelling kunt u niet annuleren" Medewerker is niet tot andere gedachte te brengen.

Onkunde, echter zo voelt het helaas niet. Zelden heb ik dit gevoel dat mij geld afhandig is gemaakt.

Korte update:
Vanmiddag ben ik in de Telfort winkel ook weggestuurd, omdat je niet kan annuleren. Toen ik voor de tweede keer terug kwam met een print van de link bleek het ineens wel mogelijk!

Maar, omdat het gister had moeten gebeuren was het al te laat. Zucht..
Nu als advies gekregen de order te weigeren aan de deur.

t.b.c.
Laatst gewijzigd door Paquito op 02 apr 2011 14:41, 6 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door tennis »

Ja, dat is spijtig, want je kan het niet bewijzen.
Ik denk ieder, dat de medewerker niet heeft gelachen, maar dit door onkunde niet wist.(callcenter)
Komt bij iedere provider voor.

Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Re: Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door Paquito »

..
Laatst gewijzigd door Paquito op 02 apr 2011 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door tennis »

Paquito schreef:Ik denk ook onkunde, echter zo voelt het helaas niet.

Korte update:
Vanmiddag ben ik in de Telfort winkel ook weggestuurd, omdat je niet kan annuleren. Toen ik voor de tweede keer terug kwam met een print van de link bleek het ineens wel mogelijk!

Maar, omdat het gister had moeten gebeuren was het al te laat. Goh.
Nu als advies gekregen de order te weigeren aan de deur.

t.b.c.
Probeer hier nog eens, misschien helpt het wat:
Telfort webcare

Profiel
E-mailadres:
PB: Stuur privébericht
MSNM/WLM:
YIM:
AIM:
ICQ:
Jabber:

Groepen:
Woonplaats: Amsterdam
Beroep:
Interesses:
Website: http://forum.telfort.nl
Onderschrift
Wij helpen u graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.


Of misschien Daniela van het webcare team:

[email protected]

Paquito
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 dec 2009 16:03

Re: Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door Paquito »

Bedankt, ik meld mij op dat telfort forum.

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort en nieuwe simkaart bestelling annuleren

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Paquito,

Allereerst onze excuses voor het ongemak. U heeft uw klacht ook geplaatst op het Telfort forum, de klacht is daar in behandeling genomen.

Op woensdag 6 april heeft de klantenservice u een e-mail gestuurd. De kosten voor de verkeerde bestelling zijn gecrediteerd. U ziet de credit terug op de volgende factuur. Ook wordt er op de volgende factuur €10,- in mindering gebracht voor de kosten voor het bellen naar de klantenservice. U kunt een microsimkaart ophalen bij de Telfort winkel, of u kunt vanaf morgen een nieuwe microsimkaart bestellen via Mijn Telfort of via de klantenservice. Heeft u de e-mail ontvangen en bent u tevreden met de geboden oplossing? Wij lezen dat graag van u.

Laïla

Gesloten