Bekend van TV! hotel Orion
Geplaatst: 02 apr 2011 09:46
Goedendag.
Ik zou vandaag samen met mijn vriend in hotel Orion op Kaag overnachten, maar ben weer thuis.
In januari zag ik op vakantieveilingen.nl een veiling van hotel Orion, nadat ik de beoordelingen op diverse websites en het gastenboek van het hotel had gelezen, besloot ik ook te bieden op de veiling. Uiteindelijk heb ik ook een veiling gewonnen.
Na een korte mail-wisseling in maart waarin ik heb gevraagd of er bijkomende kosten waren als ik kamer 23 wilde reserveren, werd mij toegezegd dat dit niet het geval was, waarna ik de betreffende kamer ook voor vandaag heb gereserveerd.
Na een lange rit vanuit Arnhem kwamen we tegen 17 uur moe en hongerig aan in het hotel. We werden uiterst onvriendelijk te woord gestaan door de eigenaresse en kregen de sleutel van kamer nr 10, dit is niet de kamer die ik gereserveerd heb, bij navraag werd ik afgeblaft dat de kamer bezet was door iemand met een stok. Terwijl ik specifiek om deze kamer vroeg ivm knie en rugklachten.
Uiteindelijk hebben wij toch de moeite genomen om de kamer te bekijken waarvoor we eerst 2 trappen op moesten ivm onduidelijke uitleg waar de kamer zich bevond. Bij entree van de kamer meteen omgedraaid en weer terug naar de eigenaresse.
Ik was en ben nog steeds woest over wat er daarna gebeurde. Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden ben over de kamer die ons werd toegewezen omdat deze totaal niet vergelijkbaar is met kamer 23 waarvoor ik ook gereserveerd had en de bevestiging nog steeds in mijn mail heb staan. Toen werd gezegd dat wij geen andere keus hadden omdat kamer 23 al bezet was. Zelf heb ik toen gevraagd of er dan een vergelijkbare kamer was, maar die was er niet want: "die kamers zijn alleen voor gasten die €80,- per nacht betalen, en niet voor mensen met een bon van vakantieveilingen.nl" Toen ik nogmaals aangaf knie en rugklachten te hebben kwam het commentaar: "ik zie jou anders niet met een stok lopen" Ik stond perplex, en wilde alleen nog maar naar huis. Mijn vriend was intussen al begonnen de tassen in te laden.
Ik had de waardebon teruggevraagd, maar daar stond al op geschreven dat deze al geïncasseerd was. Toen ik vroeg of ik mijn geld terugkreeg, omdat ik nooit meer terug wil naar dit hotel, werd grofweg gezegd dat ze niet aan geld-teruggave deden, omdat er 15,- zou worden afgedragen aan vakantieveilingen.nl. Ik ging hier niet mee akkoord en toen ik haar naam vroeg wilde ze die niet eens zeggen, tot ik zei dat ik een mailwisseling had met mevr M. en ze toegaf dat zij die persoon was. Toen haar man en mijn vriend erbij kwamen en dat hoorden ging ineens de kassa open en kreeg ik het aankoopbedrag van de bon terug, €26,-
Ik had echter nog €4,- aan vakantieveilingen.nl betaald en €50,- aan benzine en €4,- voor de veerpont. dit kon ik op dat moment niet eens meer zeggen omdat we alleen nog maar weg wilden. Zoals mijn vriend het mooi wist te verwoorden: "Alsof je in een restaurant een biefstuk besteld en een goedkope hamburger voorgeschoteld krijgt"
250 km gereden en zwaar teleurgesteld. Een ding is voor mij zeker, dit laat ik niet toe, als wij al zo behandeld worden, dan zijn er nog honderden, zo niet duizenden personen die verwachten een leuk gezellig hotel te zien en in plaats daarvan als honden behandeld worden. Van het gezegde "De klant is koning" heeft de eigenaresse nog nooit gehoord.
Ik zou vandaag samen met mijn vriend in hotel Orion op Kaag overnachten, maar ben weer thuis.
In januari zag ik op vakantieveilingen.nl een veiling van hotel Orion, nadat ik de beoordelingen op diverse websites en het gastenboek van het hotel had gelezen, besloot ik ook te bieden op de veiling. Uiteindelijk heb ik ook een veiling gewonnen.
Na een korte mail-wisseling in maart waarin ik heb gevraagd of er bijkomende kosten waren als ik kamer 23 wilde reserveren, werd mij toegezegd dat dit niet het geval was, waarna ik de betreffende kamer ook voor vandaag heb gereserveerd.
Na een lange rit vanuit Arnhem kwamen we tegen 17 uur moe en hongerig aan in het hotel. We werden uiterst onvriendelijk te woord gestaan door de eigenaresse en kregen de sleutel van kamer nr 10, dit is niet de kamer die ik gereserveerd heb, bij navraag werd ik afgeblaft dat de kamer bezet was door iemand met een stok. Terwijl ik specifiek om deze kamer vroeg ivm knie en rugklachten.
Uiteindelijk hebben wij toch de moeite genomen om de kamer te bekijken waarvoor we eerst 2 trappen op moesten ivm onduidelijke uitleg waar de kamer zich bevond. Bij entree van de kamer meteen omgedraaid en weer terug naar de eigenaresse.
Ik was en ben nog steeds woest over wat er daarna gebeurde. Ik heb aangegeven dat ik niet tevreden ben over de kamer die ons werd toegewezen omdat deze totaal niet vergelijkbaar is met kamer 23 waarvoor ik ook gereserveerd had en de bevestiging nog steeds in mijn mail heb staan. Toen werd gezegd dat wij geen andere keus hadden omdat kamer 23 al bezet was. Zelf heb ik toen gevraagd of er dan een vergelijkbare kamer was, maar die was er niet want: "die kamers zijn alleen voor gasten die €80,- per nacht betalen, en niet voor mensen met een bon van vakantieveilingen.nl" Toen ik nogmaals aangaf knie en rugklachten te hebben kwam het commentaar: "ik zie jou anders niet met een stok lopen" Ik stond perplex, en wilde alleen nog maar naar huis. Mijn vriend was intussen al begonnen de tassen in te laden.
Ik had de waardebon teruggevraagd, maar daar stond al op geschreven dat deze al geïncasseerd was. Toen ik vroeg of ik mijn geld terugkreeg, omdat ik nooit meer terug wil naar dit hotel, werd grofweg gezegd dat ze niet aan geld-teruggave deden, omdat er 15,- zou worden afgedragen aan vakantieveilingen.nl. Ik ging hier niet mee akkoord en toen ik haar naam vroeg wilde ze die niet eens zeggen, tot ik zei dat ik een mailwisseling had met mevr M. en ze toegaf dat zij die persoon was. Toen haar man en mijn vriend erbij kwamen en dat hoorden ging ineens de kassa open en kreeg ik het aankoopbedrag van de bon terug, €26,-
Ik had echter nog €4,- aan vakantieveilingen.nl betaald en €50,- aan benzine en €4,- voor de veerpont. dit kon ik op dat moment niet eens meer zeggen omdat we alleen nog maar weg wilden. Zoals mijn vriend het mooi wist te verwoorden: "Alsof je in een restaurant een biefstuk besteld en een goedkope hamburger voorgeschoteld krijgt"
250 km gereden en zwaar teleurgesteld. Een ding is voor mij zeker, dit laat ik niet toe, als wij al zo behandeld worden, dan zijn er nog honderden, zo niet duizenden personen die verwachten een leuk gezellig hotel te zien en in plaats daarvan als honden behandeld worden. Van het gezegde "De klant is koning" heeft de eigenaresse nog nooit gehoord.