LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
djbraille
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011 14:15

Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Ongelezen bericht door djbraille »

Na een abbonnement bij Vodafone dat telkens weer voor verassingen zorgde bij de afrekeningen dacht ik het gevonden te hebben bij Hollands Nieuwe. Nog even getwijfeld om een Tringg (KPN) te nemen maar daar moest je weer een borg van € 100,- betalen om in het buitenland te kunnen bellen.

Uiteindelijk na het lezen van ook vervelende berichten op deze site toch gisteren, 1 april, op hoop van zegen gekozen voor Hollands Nieuwe (ook Vodafone) vanwege de beheersbaarheid van de kosten. Daarnaast is het prettig dat je per maand je abbonnementsvorm kunt wijzigen en dat je bundel 3 maanden geldig is.

Vandaag lag boven verwachting, binnen 24 uur, de simkaart al in de brievenbus. Mooi dus maar te mooi om waar te zijn. Ik activeer mijn simkaart en deze geeft na het bellen van het *101* informatienummer het bericht dat mijn belbundel op is en dat ik kan opwaarderen. Dit probleem was ik op deze site al een keer tegengekomen, maar ik heb weinig zin om op te waarderen als ik al betaald heb voor 550 minuten en dan maar moet wachten of ik dat geld weer terukrijg.

Ik hoop dat Holland Nieuwe meeleest en dit probleem snel oplost, heb het ook naar hen gemaild. Mijn zicht is zeer slecht en ik ben echt afhankelijk van mijn gsm. Daarnaast beschik ik over een groot netwerk als o.a. DJ, ambassadeur van het Oogfonds en als actief lid bij enkele andere stichtingen/verenigingen. Ik wil niets liever dan tegen iedereen kunnen zeggen dat Hollands Nieuwe echt vernieuwend en goed is dus LOS HET SNEL OP!!!!! Ook dan zal ik dit op deze site noteren.

Daan de Kort
Veldhoven

djbraille
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011 14:15

Re: Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Ongelezen bericht door djbraille »

Aan Hollands Nieuwe Helpdesk

Voor de snelle afwikkeling mijn ordernummer van de bestelling op 1 april (!!) is 1002814242 dan kunnen jullie het sneller terugvinden. Ik ga er echt vanuit dat dit snel opgelost wordt.

Daan de Kort
Veldhoven

CaptainSlow
Berichten: 462
Lid geworden op: 01 mei 2010 12:59

Re: Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Ongelezen bericht door CaptainSlow »

djbraille schreef:Aan Hollands Nieuwe Helpdesk

Voor de snelle afwikkeling mijn ordernummer van de bestelling op 1 april (!!) is 1002814242 dan kunnen jullie het sneller terugvinden. Ik ga er echt vanuit dat dit snel opgelost wordt.

Daan de Kort
Veldhoven

Daan, vind je het zelf niet belachelijk dat je een bedrijf op deze manier moet benaderen omdat ze niet eens een telefonische klantenservice hebben en blijkbaar niet op je mails en terugbel verzoeken reageren? (anders had je hier denk ik niet terechtgekomen)

djbraille
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011 14:15

Re: Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Ongelezen bericht door djbraille »

Hoi Captainslow,

Ik heb het bericht tegelijk met de mail naar Hollands Nieuwe op Tros Radar geplaatst omdat ik gelezen had dat ze meelezen en dan sneller reageren. Als ze het morgen oplossen dan kan ik er mee leven. Geen zin dus om het slow aan te pakken!!

Dat je ze niet telefonisch kunt bereiken is de prijs voor een goedkoper abonnement. Het zou alleen fijn zijn als ze binnen 24 uur de problemen oplossen.

djbraille
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 apr 2011 14:15

Re: Hollands Nieuwe hopelijk toch goed

Ongelezen bericht door djbraille »

Hoi Hollands Nieuwe,

Zoals beloofd zou ik het melden als het probleem van mijn € 0,- tegoed opgelost zou zijn. Binnen 1 dag nadat ik gemaild had was het tegoed op de simkaart bijgeschreven en kon ik bellen.

Ik keek alleen vandaag op mijn verbruik en zag dat ik voor € 0,24 weggebeld had en dat ze het tegoed met € 0,80 verminderd hadden. Ze hanteren geen starttarief dus weet iemand waar dat in zit?? Ik mag toch hopen dat het internetgebruik van de extra 1000 MB internetbundel afgehaald wordt en niet van de 550 bel/sms/web/bundel want dan moet je iedere maand beltegoed bijkopen. Ik had 4 MB verbruikt.

groet,
Daan

Gesloten