LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaringen met www.brocanteenrozen.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
rachel1

Heeft iemand ervaringen met www.brocanteenrozen.nl

Ongelezen bericht door rachel1 »

Hallo , Ik heb een bestelling gedaan en betaald en vervolgens niets meer gehoord?
Heeft iemand ervaringen met dit bedrijf : Brocante en rozen uit Sinderen???

sephora30

Re: Heeft iemand ervaringen met www.brocanteenrozen.nl

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik kan geen bezoekadres vinden op de site en dat is wel verplicht.

rachel1

sephora30 schreef:Ik kan geen bezoekadres vinden op de site en dat is wel verplicht.
is

Ja dat klopt na lang gezocht te hebben op het internet ben ik achter een adres gekomen , maar helaas geen telefoonnummer van dit bedrijf.
Eerst stond het KVK nummer op dit bedrijf Brocante en rozen , nu staat het op een autopoets centrale Winterswijk vreemd hoor, maar ja de site staat nog steeds op het internet

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

rachel1 schreef:.
Eerst stond het KVK nummer op dit bedrijf Brocante en rozen , nu staat het op een autopoets centrale Winterswijk vreemd hoor, maar ja de site staat nog steeds op het internet
Heel vreemd.. het KVK nummer geeft als je zoekt op kvk.nl:
Autopoets Centrale WinterswijkKVK 09161590 0000
Hoofdvestiging
Sinderenseweg 90, 7065BM Sinderen
Maar op die resultaatpagina ook een link:
http://hallo.kvk.nl/hallo/bedrijven/bro ... fault.aspx

Ze is al sinds december 2010 bezig met inpakken:
http://twitter.com/brocanteenrozen

Laatste reactie in het gastenboek ook van dec. 2010..
en nieuwe dingen plaatsen niet mogelijk... hmm

Lijkt erop dat deze 'pam' na December gewoon niets meer gedaan heeft..

martinvds

Ongelezen bericht door martinvds »

zelfde verhaal, besteld (en betaald) op 23 maart 2011, zou zsm geleverd worden, maar niets meer gehoord; vele mailtjes gestuurd, maar geen reactie. KvK-gegevens wijzen inderdaad naar autopoetscentrale winterswijk, sinderenseweg 90 te sinderen; geen telefoonummer bekend; gemeld bij de rabobank graafschap-zuid, waar betreffende firma een rekening heeft

rachel1

martinvds schreef:zelfde verhaal, besteld (en betaald) op 23 maart 2011, zou zsm geleverd worden, maar niets meer gehoord; vele mailtjes gestuurd, maar geen reactie. KvK-gegevens wijzen inderdaad naar autopoetscentrale winterswijk, sinderenseweg 90 te sinderen; geen telefoonummer bekend; gemeld bij de rabobank graafschap-zuid, waar betreffende firma een rekening heeft
Hoi ,
Bedankt voor het mailen heb ook nog gemaild naar een startpagina waar ze op stonden die hebben mij hun telefoonnummer gegeven.
Na veel zoeken heb ik hun IP adres dus mail maar even als je meer gegevens wilt.

MartienSpanjers

Ongelezen bericht door MartienSpanjers »

Hier zelfde verhaal. Rond 21 maart besteld en betaald per email. Vervolgens niks meer vernomen. Geld (kleine 100 euro) kwijt, maar geen enkele reactie op emails. Telefoonnummer heb ik niet kunnen achterhalen, wel weet ik wie er achter de winkel zou zitten (nl. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] uit Sinderen) maar ook van haar niks geen contact gegevens te vinden.

Dus als iemand me aan haar gegevens kan helpen. Graag.

Verder zag ik op haar website dat ze in september op een beurs zou staan in Ammerzoden. Misschien dat we daar dan maar massaal onze "betaalde" bestellingen op moeten gaan halen.

rachel1

rachel1 schreef:
martinvds schreef:zelfde verhaal, besteld (en betaald) op 23 maart 2011, zou zsm geleverd worden, maar niets meer gehoord; vele mailtjes gestuurd, maar geen reactie. KvK-gegevens wijzen inderdaad naar autopoetscentrale winterswijk, sinderenseweg 90 te sinderen; geen telefoonummer bekend; gemeld bij de rabobank graafschap-zuid, waar betreffende firma een rekening heeft
Hoi ,
Bedankt voor het mailen heb ook nog gemaild naar een startpagina waar ze op stonden die hebben mij hun telefoonnummer gegeven.
Na veel zoeken heb ik hun IP adres dus mail maar even als je meer gegevens wilt.
Hoi,

Heb een mail gekregen van een startpagina waar ze op stonden ik stuur hem even door , zelf moeten even zoeken naar het IP adres en mail dit ook door :

Goedenavond,

Dat is heel vervelend voor U , onze startpagina is echter niet verantwoordelijk voor het doen en laten van bedrijven die bij ons een link aanvragen.
Er is waarschijnlijk onopzettelijk iets mis gegaan daar , computer crash of zo,
wacht het nog even af , of bel ze even het vaste telefoonnummer op dat adres is
0315 236 149 op een inschrijving bij de KvK kun je ook een andere branche starten
dat staat dan meestal alleen vermeld als je een uittreksel aanvraagd.
Mocht het echt opzet zijn geef het even door dan worden ze van onze pagina's verwijderd.

Met vriendelijke groet, beheerder webwinkeltjes.expertpagina.nl

luudenbrigitte

Ongelezen bericht door luudenbrigitte »

wij hebben dezelfde ervaring, hebben een lamp gekocht bij Brocante en rozen op
18 februari betaald en niks ontvangen. voor ongeveer 70 euro de boot ingegaan.
Heb ook geprobeerd via KVK nr. kom ook op hetzelfde adres uit Sinderenseweg 90 in Sinderen. ( auto poetsbedrijf)
Na wat onderzoek gaat het inderdaad om [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator], staat nog met foto op twitter en facebook, maar reageert nergens op misschien via deze weg, want het was een mooie lamp die we uitgezocht hadden. :twisted:
Gr Luud en Brigitte

rachel1

luudenbrigitte schreef:wij hebben dezelfde ervaring, hebben een lamp gekocht bij Brocante en rozen op
18 februari betaald en niks ontvangen. voor ongeveer 70 euro de boot ingegaan.
Heb ook geprobeerd via KVK nr. kom ook op hetzelfde adres uit Sinderenseweg 90 in Sinderen. ( auto poetsbedrijf)
Na wat onderzoek gaat het inderdaad om [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] staat nog met foto op twitter en facebook, maar reageert nergens op misschien via deze weg, want het was een mooie lamp die we uitgezocht hadden. :twisted:
Gr Luud en Brigitte
\\

Hoi Luud & Brigitte,

Jeetje jullie ook al ? En ook zoveel geld wat een gedoe, wat ik niet begrijp is dat ze nog steeds op het internet te vinden zijn , heb al een mail naar Tros Radar gestuurd want het moet toch stoppen deze Nep-website hoeveel mensen zullen al de dupe hiervan zijn?
Wat kunnen wij er aan doen iemand een Tip?
Heb de bank gebeld maar die zeiden aangifte bij de politie doen , nou dat ga ik dus wel doen,

Groet Rachel

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

rachel1 schreef:Heb de bank gebeld maar die zeiden aangifte bij de politie doen , nou dat ga ik dus wel doen,
Voordat je gaat - print dit topic, en kijk of ze bekend zijn bij opgelichtopinternet.nl - en print dat topic ook uit....
Dit helpt om de politie te overtuigen dat deze persoon de boel bewust aan het belazeren is (en als zij dat niet is - is dus de uitdaging om alle bestellingen deze week nog te leveren, of terug te betalen.. )

rachel1

Bedankt voor de tip , ik print deze site uit en van opgelicht.nl, hoop dat het allemaal lukt ben benieuwd.

Gr Rachel

luudenbrigitte

Hallo Rachel,

Het moeilijke met aangifte doen is dat je totaal geen tegen reactie hebt gehad,
er valt gewoon weinig te overleggen.
Je moet nml. alle mails uitgeprint van jou en van Brocante en rozen het probleem is dat er gewoon geen mails zijn van Brocante en Rozen.
Maar toch succes.

Groietjes Luud

luudenbrigitte

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Niekske

Ongelezen bericht door Niekske »

Nog een gedupeerde: Na lang zoeken vond ik eindelijk het brocante (frans blauwe) kapstokje dat zo mooi bij mijn nieuwe kast zou passen. Dus ik zo enthousiast als ik ben, heb toen gelijk het kapstokje besteld en betaald op 25 maart 2011, via een automatisch gegenereerde mail kreeg ik de bevestiging. Maar helaas er kwam niets, toen heb ik een mail gestuurd en het contact-formulier en het gastenboek geprobeerd, maar ook daar krijg je alleen een automatisch gegenereerde mail van terug.
Na wat te googlen kwam ik ook niet verder, dan de dame in kwestie etc.
Nu zie ik dat ik niet de enige ben. Ik hoop dat we met elkaar tot een oplossing komen zodat we ons geld of alsnog ons betaalde produkt krijgen.

Groetjes Niekske

rachel1

Hallo,
Ik heb contact opgenomen met de Rabobank van deze Brocante rozen ( na een tip van een lezer op deze site ).Ze waren heel behulpzaam en aardig maar konden voor mij niet veel doen omdat ik zelf naar mijn ING bank moest gaan. Zij vertelde mij dat de bank contact opneemt met Br rozen , en dat er mogelijk een kans bestaat dat je je geld retour krijgt. Ik bellen en helaas de ING bank doet niets ( weer een teleurstelling ) maar ze vertelde als je met Paypal hebt betaald wel je geld terug krijgt.Nou daar had ik dus echt niets aan omdat ik mijn geld via telebankieren heb overgemaakt. Het meest frustrerende is dat die nep winkel nog steeds actief staat op het internet. Hoeveel mensen zullen er nu weer de dupe van worden ??Hoe kunnen we dit STOPPEN!!!

Rachel

luudenbrigitte

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml

op deze site heb ik vandaag aangifte gedaan deze gegevens heb ik ingevuld.
misschien een tip voor de rest.

Gegevens wederpartij
[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Gebruikersnaam
brocante en rozen
E-mailadres
[email protected]
Straatnaam
Sinderenseweg
Huisnummer
90
Huisnummer toevoeging
Postcode
7065BM
Land
nederland
Telefoonnummer
Mobiele telefoonnummer
IP adres
Niet alle gegevens zullen kloppen maar misschien word er dan wat aangedaan
groetjes Luud

rachel1

Bedankt Luud ,

Ik heb net aangifte gedaan bedankt voor de tip!
Ik hoop dat er nu echt iets gebeurd, bedankt.

Gr Rachel

rachel1

Hoi ,

Hier nog even het ip adres die wij hebben kunnen achterhalen , op de vragenlijst vragen ze hier namelijk naar : 213.207.100.182
Verder vragen ze nog enige info , ik heb erbij vermeld wat er op hun brocante nepsite stond vermeld , dat ze reclame maken voor 25 september kasteel Ammersoyen te Ammerzoden , misschien kan de politie hier iets mee.

groet Rachel

rachel1

Hoi ,

Heb ook nog een mail gestuurd naar de Kamer van Koophandel en het een en ander uitgelegd en ook naar deze site verwezen.
Hoop dat zij er ook wat aan kunnen doen wie weet , wie niet waagt ....

Gr Rachel

Gesloten