Kijk uit voor www.trendis.nl
Geplaatst: 05 apr 2011 16:10
Hallo,
Ik wil iedereen die ook maar van plan is iets te kopen bij Trendis, aanraden dit niet te doen!
Het zijn echt oplichters en je moet maanden lang achter je geld aan zitten.
Het gaat om deze website:
http://www.trendis.nl
Ik bestelde begin November, vorig jaar een sjaal voor mijn zoontje.
Na enkele weken kreeg ik een sjaal met de verkeerde kleuren. Ik gebeld (waar ze overigens fikse gesprekskosten voor vragen) en verteld dat ik de verkeerde sjaal had ontvangen. Ze zouden het pakketje op komen halen en na ontvangst zou ik de juiste sjaal ontvangen. Weken gingen erover heen (na flink over en weer mailen en bellen), en eindelijk kreeg ik weer een sjaal, weer niet de goede!
Ik had het helemaal gehad, en belde weer op (ben al met al meer geld aan de gesprekskosten kwijt dan aan die hele sjaal). En vroeg waarom het van die onprofessionele toestanden daar zijn en ik erg boos ben.
Ik mocht de verkeerde sjaal houden en moest daar maar blij mee zijn. Dit was ik niet dus wilde de juiste sjaal hebben en snel!
Weken hoorde ik niets dus toch maar weer gebeld. De sjaal was inmiddels sterk afgeprijst en ik wilde dit prijsverschil wel terug hebben. Dit kon in geen geval.
Uiteindelijk heb ik ze continue achteréén gemailt en gesommeerd het bedrag op mijn rekening over te maken. zo niet, dan zou ik stappen ondernemen, ook al gaat dit me geld kosten. Dat maakte me niets meer uit, ging me meer om het principe en had het helemaal met ze gehad!
Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk kreeg ik mijn geld afgelopen week pas terug. Na, vanaf mijn kant tig mails verzonden te hebben.
Nu dus ruim 5 Maanden later geld teruggestort. Indien ik er niet zo achteraan had gezeten had ik er nooit meer iets van vernomen, laat staan dat ik mijn geld terug kreeg.
En de verkeerde sjaal? Daar liggen mijn katten nu heerlijk op!
Ik wil iedereen die ook maar van plan is iets te kopen bij Trendis, aanraden dit niet te doen!
Het zijn echt oplichters en je moet maanden lang achter je geld aan zitten.
Het gaat om deze website:
http://www.trendis.nl
Ik bestelde begin November, vorig jaar een sjaal voor mijn zoontje.
Na enkele weken kreeg ik een sjaal met de verkeerde kleuren. Ik gebeld (waar ze overigens fikse gesprekskosten voor vragen) en verteld dat ik de verkeerde sjaal had ontvangen. Ze zouden het pakketje op komen halen en na ontvangst zou ik de juiste sjaal ontvangen. Weken gingen erover heen (na flink over en weer mailen en bellen), en eindelijk kreeg ik weer een sjaal, weer niet de goede!
Ik had het helemaal gehad, en belde weer op (ben al met al meer geld aan de gesprekskosten kwijt dan aan die hele sjaal). En vroeg waarom het van die onprofessionele toestanden daar zijn en ik erg boos ben.
Ik mocht de verkeerde sjaal houden en moest daar maar blij mee zijn. Dit was ik niet dus wilde de juiste sjaal hebben en snel!
Weken hoorde ik niets dus toch maar weer gebeld. De sjaal was inmiddels sterk afgeprijst en ik wilde dit prijsverschil wel terug hebben. Dit kon in geen geval.
Uiteindelijk heb ik ze continue achteréén gemailt en gesommeerd het bedrag op mijn rekening over te maken. zo niet, dan zou ik stappen ondernemen, ook al gaat dit me geld kosten. Dat maakte me niets meer uit, ging me meer om het principe en had het helemaal met ze gehad!
Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk kreeg ik mijn geld afgelopen week pas terug. Na, vanaf mijn kant tig mails verzonden te hebben.
Nu dus ruim 5 Maanden later geld teruggestort. Indien ik er niet zo achteraan had gezeten had ik er nooit meer iets van vernomen, laat staan dat ik mijn geld terug kreeg.
En de verkeerde sjaal? Daar liggen mijn katten nu heerlijk op!