Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief
Geplaatst: 05 apr 2011 19:36
Ook ik kreeg een verdubbeling van de tariefsverhoging van het starttarief van 0,05 cent naar 0,095 cent per minuut.
Net Online gebeld. Ik vertelde het en ze legden het uit dat dit in de nieuwsbrief van december 2010 heeft gestaan. Ik heb toen geantwoord dat ik deze brief waarschijnlijk niet ontvangen heb gehad of over het hoofd heb gezien. Online zegt dat deze manier van communiceren door de Opta is toegestaan en verschuilt zich hierachter. Een brief vind ik persoonlijker. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer na kan zien omdat ik niet alle mails zolang bewaar. De medewerker van de klantenservice gaf zelf toe dat het kan dat niet iedereen deze mail heeft gehad.
Na een tijdje kom ik bij de Klachtenafdeling binnen. De meneer begint al gelijk tja als u uw nieuwsbrieven gelijk weggooid dan doen we niets meer voor u. Ik werd boos en zei ik heb niet gezegd dat ik deze brief direkt heb weggegooid en maar dat ik mails na een tijdje verwijder. Een brief versturen vinden ze te duur.
Deze klachtenafdeling is zo onbeschoft dekken zich overal bij in en denken niet commercieel mee.
Ik heb al gezegd dat ik niet boos ben vanwege die verhoging maar op de manier van communiceren van de verhoging. Opzeggen kan ik gelukkig per maand. Als ik zou verlengen dan zouden ze wel wat voor me kunnen doen maar na dit gesprek met hun klachtenafdeling ga ik op zoek naar een andere provider.
Wie heeft ook zulke ervaring met ze ?
Net Online gebeld. Ik vertelde het en ze legden het uit dat dit in de nieuwsbrief van december 2010 heeft gestaan. Ik heb toen geantwoord dat ik deze brief waarschijnlijk niet ontvangen heb gehad of over het hoofd heb gezien. Online zegt dat deze manier van communiceren door de Opta is toegestaan en verschuilt zich hierachter. Een brief vind ik persoonlijker. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer na kan zien omdat ik niet alle mails zolang bewaar. De medewerker van de klantenservice gaf zelf toe dat het kan dat niet iedereen deze mail heeft gehad.
Na een tijdje kom ik bij de Klachtenafdeling binnen. De meneer begint al gelijk tja als u uw nieuwsbrieven gelijk weggooid dan doen we niets meer voor u. Ik werd boos en zei ik heb niet gezegd dat ik deze brief direkt heb weggegooid en maar dat ik mails na een tijdje verwijder. Een brief versturen vinden ze te duur.
Deze klachtenafdeling is zo onbeschoft dekken zich overal bij in en denken niet commercieel mee.
Ik heb al gezegd dat ik niet boos ben vanwege die verhoging maar op de manier van communiceren van de verhoging. Opzeggen kan ik gelukkig per maand. Als ik zou verlengen dan zouden ze wel wat voor me kunnen doen maar na dit gesprek met hun klachtenafdeling ga ik op zoek naar een andere provider.
Wie heeft ook zulke ervaring met ze ?