Pagina 1 van 1

Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 05 apr 2011 19:36
door Profiler1974
Ook ik kreeg een verdubbeling van de tariefsverhoging van het starttarief van 0,05 cent naar 0,095 cent per minuut.
Net Online gebeld. Ik vertelde het en ze legden het uit dat dit in de nieuwsbrief van december 2010 heeft gestaan. Ik heb toen geantwoord dat ik deze brief waarschijnlijk niet ontvangen heb gehad of over het hoofd heb gezien. Online zegt dat deze manier van communiceren door de Opta is toegestaan en verschuilt zich hierachter. Een brief vind ik persoonlijker. Ik heb ook gezegd dat ik het niet meer na kan zien omdat ik niet alle mails zolang bewaar. De medewerker van de klantenservice gaf zelf toe dat het kan dat niet iedereen deze mail heeft gehad.

Na een tijdje kom ik bij de Klachtenafdeling binnen. De meneer begint al gelijk tja als u uw nieuwsbrieven gelijk weggooid dan doen we niets meer voor u. Ik werd boos en zei ik heb niet gezegd dat ik deze brief direkt heb weggegooid en maar dat ik mails na een tijdje verwijder. Een brief versturen vinden ze te duur.
Deze klachtenafdeling is zo onbeschoft dekken zich overal bij in en denken niet commercieel mee.

Ik heb al gezegd dat ik niet boos ben vanwege die verhoging maar op de manier van communiceren van de verhoging. Opzeggen kan ik gelukkig per maand. Als ik zou verlengen dan zouden ze wel wat voor me kunnen doen maar na dit gesprek met hun klachtenafdeling ga ik op zoek naar een andere provider.

Wie heeft ook zulke ervaring met ze ?

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 apr 2011 10:31
door ciske
@Profiler1974
Zo gaat het bijna bij alle providers hoor , als je voor de rest tevreden bent dan zou ik zeggen blijf dan. Je hoort het ook over kpn, tele2 en anderen.

Onbeschoft zijn ze allemaal.

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 mei 2011 20:13
door gijsdegr
belachelijk, wij komen er nu achter dat het starttarief 10 cent is !!!
wij hebben een contract getekend voor 0 cent, toen werd het al 4 en nu 10.
hoe kan het zijn dat ze hier in Nederland dit zomaar eenzijdig kunnen beslissen, wij kunne nals klant toch ook niet zomaar wijzigingen doorvoeren ? het is hier echt belachelijk; je wordt door de kat of de hond gebeten hier !!!

wij hebben van deze wijziging GEEN bericht gehad, anders waren we er niet mee akkoord gegaan !

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 mei 2011 20:51
door tennis
gijsdegr schreef:belachelijk, wij komen er nu achter dat het starttarief 10 cent is !!!
wij hebben een contract getekend voor 0 cent, toen werd het al 4 en nu 10.
hoe kan het zijn dat ze hier in Nederland dit zomaar eenzijdig kunnen beslissen, wij kunne nals klant toch ook niet zomaar wijzigingen doorvoeren ? het is hier echt belachelijk; je wordt door de kat of de hond gebeten hier !!!

wij hebben van deze wijziging GEEN bericht gehad, anders waren we er niet mee akkoord gegaan !
Je mag het contract opzeggen!

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 mei 2011 20:57
door ciske
tennis schreef:

Je mag het contract opzeggen!
Met vooruitzicht dat elke provider dit heeft.

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 mei 2011 21:00
door tennis
ciske schreef:
tennis schreef:

Je mag het contract opzeggen!
Met vooruitzicht dat elke provider dit heeft.
Helaas, dat is zo!

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 06 mei 2011 21:12
door ciske
tennis schreef:
ciske schreef:
tennis schreef:

Je mag het contract opzeggen!
Met vooruitzicht dat elke provider dit heeft.
Helaas, dat is zo!

conclusie, heb je geen problemen gewoon lekker blijven bij de provider waar je al bent.

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 07 mei 2011 10:17
door Henri42
[quote="ciske
conclusie, heb je geen problemen gewoon lekker blijven bij de provider waar je al bent.[/quote]

Helemaal met Ciske eens,ik blijf bij UPC zitten ondanks hun mankementjes :)

Re: Klachten "service" Online nav verdubbeling starttarief

Geplaatst: 07 mei 2011 10:19
door ciske
Henri42 schreef:
Helemaal met Ciske eens,ik blijf bij UPC zitten ondanks hun mankementjes :)

Dat wisten we al Henri, waarvoor die reclame? hebben ze dat nodig?