| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Allemaal even formuliertje invullen a.u.b.
Allemaal even formuliertje invullen a.u.b.
Mensen, Jaffhu heeft een klacht over de Geschillencommissie van de BKR. Ze reageren niet (m.b.v. advocaat helpt ook niet) en dus kunnen zijn/haar gegevens niet gewijzigd worden.
We kunnen een email-actie opstarten om die gasten van de Geschillencommissie BKR effen wakker te schudden. Er staat weer eens geen email-adres op de site, maar wel kun je reageren wat je van de site vindt. Daar kunnen we starten. Ikzelf heb al ingevuld en verstuurd: 'ik mis een email-adres van de BKR'. Hieronder de link:
http://www.agn-e.com/bkr/25.php
Allemaal ff een paar keer mailen. Heel graag, zó gebeurd. Kleine moeite, groot plezier. Bedankt alvast.
Luc
We kunnen een email-actie opstarten om die gasten van de Geschillencommissie BKR effen wakker te schudden. Er staat weer eens geen email-adres op de site, maar wel kun je reageren wat je van de site vindt. Daar kunnen we starten. Ikzelf heb al ingevuld en verstuurd: 'ik mis een email-adres van de BKR'. Hieronder de link:
http://www.agn-e.com/bkr/25.php
Allemaal ff een paar keer mailen. Heel graag, zó gebeurd. Kleine moeite, groot plezier. Bedankt alvast.
Luc
Re: Allemaal even formuliertje invullen a.u.b.
Misschien doe ik het ook wel gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Volgens mij heeft in deze zaak mailen geen zin meer.
Ach weet luc veel als ie maar mailen kan. kan.zssssssssssssssssssssss 
-
Gast
Het maakt luc niets uit wat hij/zij post als het maar onzin is.
Beste meneer Luc,
Ik heb ook een e-mail naar de BKR verstuurd met het verzoek e.e.a. in behandeling te nemen.
Ik heb ook een e-mail naar de BKR verstuurd met het verzoek e.e.a. in behandeling te nemen.
-
kees
Kijk Sjoerd als jij nou ook een e-mailtje stuurt naar de BKR dan is het goed.
kees.
kees.
hoi Luc,
bedankt.

bedankt.
Misschien leuk voor het weekend: allemaal ff mailen...?
Nogmaals dank.
Luc
hoi Luc,
ik had de formulier ingevuld en verstuurd bedankt.
ik had de formulier ingevuld en verstuurd bedankt.