BlackBerry Reparatie 13 weken
Geplaatst: 12 apr 2011 15:04
Goedemiddag,
Ik heb/had sinds november een Blackberry Curve, van de ene op de andere dag viel hij uit en ging het beeld op wit. Dit was alleen weg te krijgen door de batterij uit mijn telefoon te halen.
Ik heb mijn telefoon direct weggebracht naar de BelCompany waar ik hem ook had gekocht, zij vertelde mij dat ik het beste even bij een telecomwinkel kon gaan kijken of ze hem daar konden maken. Dit heb ik gedaan maar daar bleek dat het zeker 85 euro ging kosten. Dit vond ik teveel geld aangezien ik nog gewoon garantie op mijn telefoon had. Ik heb mijn telefoon laten repareren bij BelCompany daar vertelde ze dat het ongeveer 4 tot 6 weken kon gaan duren, een lange tijd vond ik maar goed het moest maar. Na 5 weken heb ik contact opgenomen met BelCompany of er al wat bekend was daar zeiden ze dat de wachttijd naar 8 weken was verplaatst.
Na 8 weken wederom contact opgenomen met BelCompany en toen kwamen ze met het verhaal dat mijn telefoon was opgestuurd naar Engeland omdat daar het reparatiecentrum was. De wachttijd was inmiddels verlengd naar 10 weken. Dit keer na 10 weken langs de winkel gegaan waar ze me doodleuk vertelde dat hij nu in Ierland was omdat daar een andere reparatiecentrum was, wachttijd verlengd naar 12 weken. Inmiddels is het de 13de week en nog steeds niets gehoord, dus opnieuw naar BelCompany gegaan waar ze mij vertelde dat mijn telefoon niet meer te maken is en dat het nog zeker tot 20 weken kan duren voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen.
Ik heb geen enkel idee wat ik hiertegen kan doen, bij BelCompany vertellen ze dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik maar moet wachten. Een leentoestel kan ik niet krijgen aangezien ze daar bij BelCompany niet aan doen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey
Ik heb/had sinds november een Blackberry Curve, van de ene op de andere dag viel hij uit en ging het beeld op wit. Dit was alleen weg te krijgen door de batterij uit mijn telefoon te halen.
Ik heb mijn telefoon direct weggebracht naar de BelCompany waar ik hem ook had gekocht, zij vertelde mij dat ik het beste even bij een telecomwinkel kon gaan kijken of ze hem daar konden maken. Dit heb ik gedaan maar daar bleek dat het zeker 85 euro ging kosten. Dit vond ik teveel geld aangezien ik nog gewoon garantie op mijn telefoon had. Ik heb mijn telefoon laten repareren bij BelCompany daar vertelde ze dat het ongeveer 4 tot 6 weken kon gaan duren, een lange tijd vond ik maar goed het moest maar. Na 5 weken heb ik contact opgenomen met BelCompany of er al wat bekend was daar zeiden ze dat de wachttijd naar 8 weken was verplaatst.
Na 8 weken wederom contact opgenomen met BelCompany en toen kwamen ze met het verhaal dat mijn telefoon was opgestuurd naar Engeland omdat daar het reparatiecentrum was. De wachttijd was inmiddels verlengd naar 10 weken. Dit keer na 10 weken langs de winkel gegaan waar ze me doodleuk vertelde dat hij nu in Ierland was omdat daar een andere reparatiecentrum was, wachttijd verlengd naar 12 weken. Inmiddels is het de 13de week en nog steeds niets gehoord, dus opnieuw naar BelCompany gegaan waar ze mij vertelde dat mijn telefoon niet meer te maken is en dat het nog zeker tot 20 weken kan duren voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen.
Ik heb geen enkel idee wat ik hiertegen kan doen, bij BelCompany vertellen ze dat zij er niets aan kunnen doen en dat ik maar moet wachten. Een leentoestel kan ik niet krijgen aangezien ze daar bij BelCompany niet aan doen.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen hiertegen?
Met vriendelijke groet,
Jeffrey