LINKSYS WRT610N KLACHT!
Geplaatst: 12 apr 2011 20:17
Ik had ongeveer 2jaar geleden, zeer goede ervaringen bij de toen nog gratis helpdesk van Linksys.
Na enkele maanden was er een conflict, deze helpdesk heeft me toen op zeer professionele manier geholpen.
Nu ik een nieuwe router nodig had, hoefde ik om die reden niet lang na te denken en kocht opnieuw een Linksys wireless router, de WRT 610N.
Deze router werkt goed, als t om internet doorgeven gaat, ik heb er 4 (draadloze) laptops en 1(Ethernet) PC op, allen draaien op Vista.
Maar het thuis netwerk, werkt niet meer goed. De laptops kunnen wel elkaar wel zien, en gedeelde bestanden in kijken. Maar kunnen geen van allen de PC zien/ inkijken. De PC kan wel de laptops zien en inkijken.
Aan de instellingen van het thuis netwerk is niets gewijzigd, het netwerk gaf nl geen problemen met de vorige Linksys router, de WRT54G.
De (dacht ik) geweldige helpdesk opgebeld van Linksys, nee niet meer gratis. Maar à €0,20 pm. Ook geen probleem, als je dan maar wel van je probleem af wordt geholpen.
Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met de helpdesk, alle instellingen doorlopen, router geupdate, nog een nieuwere toegezonden update geinstalleerd. Maar nee, niets dat t probleem oplostte. De medewerkers begrepen er niets van. Op 31 maart is mij toegezegd dat ik de router versie 1 om mocht ruilen voor versie 2. Helaas ontving ik toen alleen een nieuwere update per mail.
Maar weer een email gestuurd, helaas geen reactie. Nog maar een x telefonisch contact opgenomen. Ik zou per mail een reactie krijgen. Na een paar dagen maar weer een email verstuurd. Weer geen enkele reactie.
Vandaag voor de zoveelste x 30 minuten met de helpdesk gebeld. Ik mocht de router opsturen voor een zelfde router. Ik zei de medewerker van Linksys dat mij versie 2 is beloofd. Nee mevrouw, dat staat niet genoteerd, en de medewerker die dit zou hebben toegezegd is niet meer werkzaam hier.
Afijn hier stopt dus de geweldige service van Linksys.
Voor mij geen Linksys meer. Ik ben er helemaal klaar mee. Hij wordt verkocht. Jammer, weer een illusie armer
Na enkele maanden was er een conflict, deze helpdesk heeft me toen op zeer professionele manier geholpen.
Nu ik een nieuwe router nodig had, hoefde ik om die reden niet lang na te denken en kocht opnieuw een Linksys wireless router, de WRT 610N.
Deze router werkt goed, als t om internet doorgeven gaat, ik heb er 4 (draadloze) laptops en 1(Ethernet) PC op, allen draaien op Vista.
Maar het thuis netwerk, werkt niet meer goed. De laptops kunnen wel elkaar wel zien, en gedeelde bestanden in kijken. Maar kunnen geen van allen de PC zien/ inkijken. De PC kan wel de laptops zien en inkijken.
Aan de instellingen van het thuis netwerk is niets gewijzigd, het netwerk gaf nl geen problemen met de vorige Linksys router, de WRT54G.
De (dacht ik) geweldige helpdesk opgebeld van Linksys, nee niet meer gratis. Maar à €0,20 pm. Ook geen probleem, als je dan maar wel van je probleem af wordt geholpen.
Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met de helpdesk, alle instellingen doorlopen, router geupdate, nog een nieuwere toegezonden update geinstalleerd. Maar nee, niets dat t probleem oplostte. De medewerkers begrepen er niets van. Op 31 maart is mij toegezegd dat ik de router versie 1 om mocht ruilen voor versie 2. Helaas ontving ik toen alleen een nieuwere update per mail.
Maar weer een email gestuurd, helaas geen reactie. Nog maar een x telefonisch contact opgenomen. Ik zou per mail een reactie krijgen. Na een paar dagen maar weer een email verstuurd. Weer geen enkele reactie.
Vandaag voor de zoveelste x 30 minuten met de helpdesk gebeld. Ik mocht de router opsturen voor een zelfde router. Ik zei de medewerker van Linksys dat mij versie 2 is beloofd. Nee mevrouw, dat staat niet genoteerd, en de medewerker die dit zou hebben toegezegd is niet meer werkzaam hier.
Afijn hier stopt dus de geweldige service van Linksys.
Voor mij geen Linksys meer. Ik ben er helemaal klaar mee. Hij wordt verkocht. Jammer, weer een illusie armer