LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Melding gedaan

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
BarbaraB

Melding gedaan

Ongelezen bericht door BarbaraB »

Hallo allemaal,
Even een update: in oktober 2010 heb ik een armband besteld bij dutch-gifts.nl en deze nooit ontvangen - eigenaresse reageert niet op belletjes, mails etc. Inmiddels zijn we een half jaar verder en er is niets gebeurd, sterker nog: ze heeft opnieuw mensen kunnen oplichten! Deze sites moeten uit de lucht! (ze verkoopt ook onde logokids.nl) Ik heb melding gedaan bij bovengenoemde instantie, misschien dat zij wél actie gaan ondernemen!
Groeten van Barbara

crazyme

Re: Melding gedaan

Ongelezen bericht door crazyme »

BarbaraB schreef:Hallo allemaal,
Even een update: in oktober 2010 heb ik een armband besteld bij dutch-gifts.nl en deze nooit ontvangen - eigenaresse reageert niet op belletjes, mails etc. Inmiddels zijn we een half jaar verder en er is niets gebeurd, sterker nog: ze heeft opnieuw mensen kunnen oplichten! Deze sites moeten uit de lucht! (ze verkoopt ook onde logokids.nl) Ik heb melding gedaan bij bovengenoemde instantie, misschien dat zij wél actie gaan ondernemen!
Groeten van Barbara
Welke instantie ?

BarbaraB

Ongelezen bericht door BarbaraB »

Sorry, wilde dit stukje onder het al bestaande topic zetten maar er ging iets mis... Ik bedoelde de instantie www.fraudehelpdesk.nl

Gwen1972

Ongelezen bericht door Gwen1972 »

Hallo allemaal,

Ook ik ben belazerd door Logokids.nl

Heb melding gedaan bij de Fraudehelpdesk en die hebben mij doorverwezen naar:

www.mijnpolitie.nl

en daar vind je een link naar internetoplichting.

Ondanks het lage bedrag van 22,95 euro heb ik het toch gedaan. Ik heb zelf ook een webwinkel en doe zaken naar eer en geweten en vind dat dit aangepakt moet worden.
Ik zag daarnet dat de site onlangs nog is ge-update. Ongelofelijk dat deze site in de lucht kan blijven.

Succes.

Kiki123

Ongelezen bericht door Kiki123 »

Helaas, bestaat deze website nog steeds en wordt er nog steeds opgelicht. Bestelling gedaan (op http://www.dutch-gifts.nl/) en betaald maar deze is nog steeds niet verzonden. Op e-mail en telefoon wordt niet gereageerd en als ik op de kvk site op het kvk nummer zoek dan wordt er niks verzonden. Inmiddels ook aangifte gedaan.

Gesloten