Pagina 1 van 1

klacht Hotelgoldcard

Geplaatst: 13 apr 2011 14:21
door Irene60
Beste medewerkers,
Vorig jaar kreeg ik een hotelgold- en silvercard voor een bedrag van 349 euro. Later heb ik contact gelegt met de vraag of dit een doorlopend abonnement bevat. Dit was NIET het geval volgens de telefoniste.
Nu kreeg ik weer een oproep voor een abonnement wat ik niet wilde.
2 dagen later kreeg ik de papieren voor een volgend jaar lidmaatschap. Dit wil en kan ik niet betalen, maar moest wel want anders kwam er een justitiele gevolg. Mijn geld was niet optijd binnen dus vroeg ik om 1 week uitstel van betaling. Dit was geen probleem.
Nu heb ik dus wel een deurwaarders buro aan m'n broek hangen. Ik moet binnen 10 dagen het dubbele betalen.
Mag dit zomaar en kan ik hier onderuit komen?
Kunt u mij helpen? met vriendelijke groet,
Irene :cry:

Re: klacht Hotelgoldcard

Geplaatst: 08 mei 2011 14:07
door dea007
Ik ben er ook ingestoken. Een jaar geleden een 'proefboekje' twv € 34 telefonisch gekocht. De verkoper verzekerde me dat om een eenmalige actie zou gaan en verder geen verplichtingen er aan vast zaten. Ik heb verder nooit gebruik gemaakt van de aanbiedingen.
Vandaag heb ik onderstaande transactie ontdekt:
06-05-2011 121503038
KN: 0000000003103206
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN
IZ. SELL-IT
HOTELGOLDCARD VERLENGING
FACTUUR 157249 -153,95

Ook heb ik op 2 mei een 'nieuwe hotelgoldcard' ontvangen ( had ik bijna weg gegooid).
Ik zal morgen per aangetekende alles terugsturen en proberen het geld te laten storneren.
Wat kan ik verder doen?