klacht Hotelgoldcard
Geplaatst: 13 apr 2011 14:21
Beste medewerkers,
Vorig jaar kreeg ik een hotelgold- en silvercard voor een bedrag van 349 euro. Later heb ik contact gelegt met de vraag of dit een doorlopend abonnement bevat. Dit was NIET het geval volgens de telefoniste.
Nu kreeg ik weer een oproep voor een abonnement wat ik niet wilde.
2 dagen later kreeg ik de papieren voor een volgend jaar lidmaatschap. Dit wil en kan ik niet betalen, maar moest wel want anders kwam er een justitiele gevolg. Mijn geld was niet optijd binnen dus vroeg ik om 1 week uitstel van betaling. Dit was geen probleem.
Nu heb ik dus wel een deurwaarders buro aan m'n broek hangen. Ik moet binnen 10 dagen het dubbele betalen.
Mag dit zomaar en kan ik hier onderuit komen?
Kunt u mij helpen? met vriendelijke groet,
Irene
Vorig jaar kreeg ik een hotelgold- en silvercard voor een bedrag van 349 euro. Later heb ik contact gelegt met de vraag of dit een doorlopend abonnement bevat. Dit was NIET het geval volgens de telefoniste.
Nu kreeg ik weer een oproep voor een abonnement wat ik niet wilde.
2 dagen later kreeg ik de papieren voor een volgend jaar lidmaatschap. Dit wil en kan ik niet betalen, maar moest wel want anders kwam er een justitiele gevolg. Mijn geld was niet optijd binnen dus vroeg ik om 1 week uitstel van betaling. Dit was geen probleem.
Nu heb ik dus wel een deurwaarders buro aan m'n broek hangen. Ik moet binnen 10 dagen het dubbele betalen.
Mag dit zomaar en kan ik hier onderuit komen?
Kunt u mij helpen? met vriendelijke groet,
Irene