Een zeer smeriger manier van verkopen. Dit klopt van geen kanten! Ze vermelden als eerste niet in de advertentie dat je door een "proefpakket" te bestellen ook meteen een abonnement hebt, zeg maar. Dit moeten ze ook duidelijk in deze advertentie vermelden.
Het is helemaal geen proefpakket, als je niet een de kans krijgt om het dus eerst te proberen, voordat je er verder mee wil.
Binnen 7 dagen weet je echt niet of dit product geschikt is voor je. En daarbij je hebt helemaal geen 7 dagen, want je moet binnen 7 dagen je "lidmaatschap"beeindigen!
Dus bij "proefdag"3 moet je toch je brief maar eens gaan versturen, want een mailtje sturen naar het genoemde e-mail adres is niet mogelijk! Dit adres bestaat namelijk niet.
Weer een vorm van misleiding! Want besluit je op dag 6 dat het toch niks voor je is, en je denkt ik stuur nu een mailtje om het te beeindigen, dan heb je pech! Je mailtje komt namelijk niet aan, en een brief sturen is dan al te laat!
Oh ja, en gratis is het zeker niet, want voor het verzenden zijn ze waarschijnlijk nog geen euro kwijt! En verzendkosten van 3,99 euro bestaan niet!
Op andere forums heb ik gelezen dat er mensen zijn die een mailtje hebben gestuurd, en bericht hebben terug ontvangen. Ik weet niet naar welk e-mail adres ze dit hebben gestuurd, en ook niemand reageerd op de vraag, wat het goede e-mail adres dan moet zijn????
Ik heb nu via het mailtje dat ik van hun heb ontvangen, met de advertentie, een beantwoord mailtje gestuurd, in de hoop dat dit wel aankomt. Ik heb nog geen foutmelding gehad, dus het is zeker ergens aangekomen. Dit e-mail adres is:
[email protected]Ik hoop dus via deze weg alles op te kunnen zeggen. Ik heb overigens nog niet eens het proefpakket ontvangen! Ik hoop dus zeker op tijd te zijn, voordat ik ergens aan vast zit!
Nance