LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoover awards

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Zoover awards

Ongelezen bericht door Juist ja »

Wat een (commerciële) grap zijn die Zoover awards toch. De Zoover award voor beste aanbieder van vliegtickets is.......Cheaptickets. Dat kan toch niet waar zijn? Als er nu aanbieder deze award niet zou moeten winnen is het Cheaptickets wel! Laat Cheaptickets nou toch een van de grootste adverteerders op Zoover zijn.................toeval? Vast niet. Wat is uw mening?

Hier de lijst met alle 'winnaars':
http://weblog.zoover.nl/zoover-nieuws/z ... itgereikt/

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Zoover awards

Ongelezen bericht door Zante »

Toen ik zag dat CT ook een 'award' had gewonnen was ik ook wel aardig verbaasd ja... Op dit forum heb ik nog nooit positieve verhalen over CT gelezen, wel genoeg negatieve.

Het zou mij dus zeker niet verbazen als dit niet helemaal eerlijk is gegaan.

geengast
Berichten: 593
Lid geworden op: 18 jun 2005 09:29

Re: Zoover awards

Ongelezen bericht door geengast »

Het aller-aller-aller-aller-leukste van de Zoover awards:

Turkije won de award voor beste vliegvakantieland binnen de EU.

Een land uit Azië (weliswaar kandidaat voor de EU, maar dit zie ik nog niet snel gebeuren) wint de award binnen de EU??????????????

Hebben ze geen landkaart bij Zoover?? Wat een betrouwbaarheid!

Zante
Berichten: 106
Lid geworden op: 17 jul 2010 21:03

Re: Zoover awards

Ongelezen bericht door Zante »

geengast schreef:Het aller-aller-aller-aller-leukste van de Zoover awards:

Turkije won de award voor beste vliegvakantieland binnen de EU.

Een land uit Azië (weliswaar kandidaat voor de EU, maar dit zie ik nog niet snel gebeuren) wint de award binnen de EU??????????????

Hebben ze geen landkaart bij Zoover?? Wat een betrouwbaarheid!
:lol:
Had ik nog niet eens gezien!! Daar gaat de geloofwaardigheid :P

Juist ja
Berichten: 225
Lid geworden op: 04 feb 2010 10:26

Re: Zoover awards

Ongelezen bericht door Juist ja »

Hihi.....en Tjingo is het beste online reisbureau......zoek hier maar eens op Tjingo.......goed, Zoover nemen we ook niet meer serieus.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: Zoover awards

Ongelezen bericht door solleila »

Ik was ooit in een hotel die had ook een zoover award verdient. Nou een lach award hadden ze wel verdient. Maar volgens mij was het het beste hotel in Spanje

Want je kwam niet meer bij. Zoals als je naar de kamer ging leek het wel op een gevangenis. Een sportschool waar de loopband zo happerde dat er vast iemand gelanceerd gaat worden tegen de spiegel :D
Het zwembad wat zo groen was dat het wel radioactief. Ook de kamer zag er niet uit.

Gesloten