LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEER 45.000 Euro gewonnen van de LOC loterij uit Venray!
WAT een stelletje debielen zeg! Ongeloofelijk!
Ze denken nog steeds mij te kunnen overhalen om in die
nep loterijen van hun te stinken.
Kijk er mee uit, beste mensen.
OPLICHTERS zijn het!
WAT een stelletje debielen zeg! Ongeloofelijk!
Ze denken nog steeds mij te kunnen overhalen om in die
nep loterijen van hun te stinken.
Kijk er mee uit, beste mensen.
OPLICHTERS zijn het!
Re: JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEAL beste gast.
Zodra ik het binnen heb krijg je de helft
Zodra ik het binnen heb krijg je de helft
Het zijn geen oplichters. Wat in die brief staat klopt precies!
Er staat ook helemaal niet in dat jij € 45.000 hebt gewonnen.
Er staat ook helemaal niet in dat jij € 45.000 hebt gewonnen.
Huh? Ik stuur die brieven niet op. Ik haat loterijen trouwens.
Maar ik heb zelf van de week dezelfde brief gekregen, daarom weet ik precies wat erin staat. Had je nog niet aan die mogelijkheid gedacht?
Maar ik heb zelf van de week dezelfde brief gekregen, daarom weet ik precies wat erin staat. Had je nog niet aan die mogelijkheid gedacht?
Beste SJZ,
Zolang die lui naieve mensen op deze manier lid proberen te maken van dure loterijen en het ze vervolgens erg moeilijk maken om er weer vanaf te komen blijven het voor mij gore oplichters die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden.
De anderen niet te na gesproken zijn het over het algemeen ook nog eens de financieel zwakkeren die er door getroffen worden.
Zolang die lui naieve mensen op deze manier lid proberen te maken van dure loterijen en het ze vervolgens erg moeilijk maken om er weer vanaf te komen blijven het voor mij gore oplichters die aan de hoogste boom opgeknoopt moeten worden.
De anderen niet te na gesproken zijn het over het algemeen ook nog eens de financieel zwakkeren die er door getroffen worden.
Hoi Edmoor,
In zekere zin heb je wel gelijk, en moet ik mijn reactie even iets uitleggen. Ik dacht dat jij bedoelde dat het oplichter zijn omdat ze valse brieven sturen. Jij deed net of je een brief had gehad dat je € 45.000 gewonnen had. Maar als je goed leest zie je dat dat er helemaal niet staat.
Als ik zeg dat het geen oplichters zijn, dan bedoel ik dus die brief waar jij het over had. Die is geen oplichterij.
Over hun verdere praktijken heb jij niet gepraat, en daar weet ik ook niets van.
In zekere zin heb je wel gelijk, en moet ik mijn reactie even iets uitleggen. Ik dacht dat jij bedoelde dat het oplichter zijn omdat ze valse brieven sturen. Jij deed net of je een brief had gehad dat je € 45.000 gewonnen had. Maar als je goed leest zie je dat dat er helemaal niet staat.
Als ik zeg dat het geen oplichters zijn, dan bedoel ik dus die brief waar jij het over had. Die is geen oplichterij.
Over hun verdere praktijken heb jij niet gepraat, en daar weet ik ook niets van.
Mijn JIPPIE!!! was nogal sarcastisch bedoeld en ik probeer dus alleen maar om mensen er nog eens extra op te wijzen niet in dat soort aankondigingen te tuinen.
Helaas zijn er nog teveel die de antwoord enveloppe volledig voorzien van rekeningnummer terug sturen.
Ik heb die enveloppe ook een paar keer terug gestuurd maar dan met een briefje erin waarin ik vriendelijk verzoek mijn gegevens uit hun bestanden te verwijderen.
Aan een dergelijk verzoek is na 3 keer nog steeds niet voldaan omdat dit de 4e brief al was die ik van hun ontving.
Ze zijn er dus niet te stom voor maar het zijn gewoon onbeschofte oplichters.
Ondanks dat hun praktijken waarschijnlijk juridisch correct zijn proberen ze mensen op een ZEER onfatsoenlijke manier geld uit de zak te kloppen.
De aangekondigde prijs zal nooit aan de ontvanger van brief uitgekeerd worden.
Helaas zijn er nog teveel die de antwoord enveloppe volledig voorzien van rekeningnummer terug sturen.
Ik heb die enveloppe ook een paar keer terug gestuurd maar dan met een briefje erin waarin ik vriendelijk verzoek mijn gegevens uit hun bestanden te verwijderen.
Aan een dergelijk verzoek is na 3 keer nog steeds niet voldaan omdat dit de 4e brief al was die ik van hun ontving.
Ze zijn er dus niet te stom voor maar het zijn gewoon onbeschofte oplichters.
Ondanks dat hun praktijken waarschijnlijk juridisch correct zijn proberen ze mensen op een ZEER onfatsoenlijke manier geld uit de zak te kloppen.
De aangekondigde prijs zal nooit aan de ontvanger van brief uitgekeerd worden.
Laatst gewijzigd door edmoor op 08 sep 2003 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry Edmoor, ik wil niks positief zeggen over LOC, maar voor alle duidelijkheid:
Jij schrijft
1. Dat de ontvanger een contante geldprijs gewonnen heeft (dat kan € 0,01 zijn). Om deze prijs te ontvangen moet je je "persoonlijke winnnummer" insturen.
2. Dat de hoofdprijs € 45.000 is. Deze prijs is voor de bezitter van het "winnende persoonlijke winnummer".
Jij doet net of de ontvanger van de brief € 45.000 beloofd is. Dat is dus niet zo.
Jij schrijft
Maar waarom verwacht je dat? In de brief staatDe aangekondigde prijs zal nooit aan de ontvanger van brief uitgekeerd worden
1. Dat de ontvanger een contante geldprijs gewonnen heeft (dat kan € 0,01 zijn). Om deze prijs te ontvangen moet je je "persoonlijke winnnummer" insturen.
2. Dat de hoofdprijs € 45.000 is. Deze prijs is voor de bezitter van het "winnende persoonlijke winnummer".
Jij doet net of de ontvanger van de brief € 45.000 beloofd is. Dat is dus niet zo.
Jij weet dat, ik weet dat.
Je zou ze de kost moeten geven die denken dat ze echt die prijs hebben gewonnen en naar aanleiding van die veronderstelling lid worden van die loterij.
Ook al is het juridisch correct wat er in die brief staat, voor mij blijft het oplichterij omdat je die prijs NOOIT krijgt, terwijl met veel bombarie de veronderstelling gewekt wordt dat je die prijs WEL gewonnen hebt.
Je wilt er niets positiefs over zeggen, kennelijk heb je problemen met het negatieve erover.
Lees het forum er maar eens goed op na, er zijn voldoende berichten over LOC en consorten.
Het ZIJN en het BLIJVEN boeven zonder enig gevoel voor anderen.
Egoisten zijn het dus ook nog.
Je zou ze de kost moeten geven die denken dat ze echt die prijs hebben gewonnen en naar aanleiding van die veronderstelling lid worden van die loterij.
Ook al is het juridisch correct wat er in die brief staat, voor mij blijft het oplichterij omdat je die prijs NOOIT krijgt, terwijl met veel bombarie de veronderstelling gewekt wordt dat je die prijs WEL gewonnen hebt.
Je wilt er niets positiefs over zeggen, kennelijk heb je problemen met het negatieve erover.
Lees het forum er maar eens goed op na, er zijn voldoende berichten over LOC en consorten.
Het ZIJN en het BLIJVEN boeven zonder enig gevoel voor anderen.
Egoisten zijn het dus ook nog.
Ik wil er niks positiefs over zeggen, niet omdat ik negatieve ervaringen met ze heb, maar omdat ik er geen ervaringen mee heb. Ik heb namelijk een hekel aan loterijen. Maar ik gun een ander natuurlijk wel de vrijheid om wel mee te doen aan loterijen.
Ik denk trouwens niet dat er mensen zijn die denken dat zij die prijs gewonnen hebben hoor. Ik krijg iedere paar weken een brief die probeert te suggereren dat ik iets gewonnen heb - € 45.000, een auto, een televisie. Na 2 keer lezen zie je altijd wel wat er WEL staat.
Maar juist omdat je zo vaak zo'n brief krijgt geloof je het niet meer.
Ik denk trouwens niet dat er mensen zijn die denken dat zij die prijs gewonnen hebben hoor. Ik krijg iedere paar weken een brief die probeert te suggereren dat ik iets gewonnen heb - € 45.000, een auto, een televisie. Na 2 keer lezen zie je altijd wel wat er WEL staat.
Maar juist omdat je zo vaak zo'n brief krijgt geloof je het niet meer.
Nou Sjoerd volgens mij heb jij die brief niet goed gelezen. Bij mij staat er zwart op wit in dat ik € 45.000,00 heb gewonnen. Als dat niet waar zou zijn dan schrijven ze dat toch niet.
Ik ga de prijs binnenkort afhalen, neem ik meteen een afhaalchineesje mee.
Ik ga de prijs binnenkort afhalen, neem ik meteen een afhaalchineesje mee.
Als jij op grond van die brief denkt dat JIJ € 45.000 gewonnen dan heb je de brief niet goed gelezen.
Dat bedoel ik dus. Die brief moet je lezen met de letter van de wet er bij.
Dat is alleen maar gedaan om mensen te misleiden.
Pure oplichtersbende!
Dat is alleen maar gedaan om mensen te misleiden.
Pure oplichtersbende!
huh? wat heeft de wet ermee te maken? in die brief staat dat jij een prijs hebt gewonnen (dat kan 1 euro zijn), en er staat ook dat de hoofdprijs € 45.000 is (maar er staat niet dat JIJ de hoofdprijs zal winnen).
Ik hoef de wet niet te lezen om Nederlands te leren lezen hoor.
Ik hoef de wet niet te lezen om Nederlands te leren lezen hoor.