Pagina 1 van 1

Laser lafayette Service

Geplaatst: 14 apr 2011 19:50
door dldef
Geachte lezers,

Ik heb 10 A4 velletjes uitgeprint over klachten, ten aanzien van de criminele praktijken van Laser Service.

Ik maak gebruik van de dommigheid van de bedrijven,nu halen en volgend jaar betalen. heb dit gehad met mijn wasdroger. gekocht, en 1 jaar later betalen. Ze manupuleren de koper en maken de koper bang. Helaas als veel mensen de woordjes, incasso, politie of dergelijke juridische termen horen worden de mensen angstig. Dat weet dit soort criminele bedrijven maar al te goed. er zijn naar mijn mening maar 2 woorden nodig. Rechten en plichten. Geldt voor beide partijen. Ze hebben het recht niet om zo maar bijv 10 euro lidmaatschap geld afte schrijven. Heb ik nooit voorgetekend. Keer op keer heb ik gestorneerd en geschreven. 5 maanden lang.voor mij betrekkelijk eenvoudig storneren, voor hun zeer arbeids intensief. Na 5 maanden kreeg ik een brief dat het een fout was(flauwekul natuurlijk). Als iedereen blijft storneren wordt hun probleem alleen maar groter, daar bij natuurlijk altijd een aangetekende brief sturen en zelf ook dreigen. (rechtsbijstandverzekering kan ook veel doen). Kort om ik heb dus nooit betaald De kosten van de droger heb ik netjes, bewust ruim 1 maand voor de datum betaald. een brief met mijn dreigement en prints van Raddar aangetekend verstuurd. Kortom door stug volhouden probleem opgelost.

Heb dit bij vakantiekaard van mijn dochter ook gehad. 6 x gestorneerd. Klachten lijst van Raddar(prints opgestuurd). In deze betekenis: zegt u het maar mijn heer, wie is hier verkeerd bezig, gezien de vele klachten. In dit geval700 stuks