LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Al 2 maanden geen digitale tv van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sleenee

Al 2 maanden geen digitale tv van Tele2

Ongelezen bericht door sleenee »

Sinds half februari 2011 hebben we geen digitale tv van Tele2. Sinds vorig jaar juli heb ik een Tele2 abonnement maar het is probleem op probleem. Eerst bijna 2 1/2 maand geen telefoon gehad en nu de tv.
Tientallen keren gebeld maar van terugbellen hebben ze bij Tele2 nog NOOIT van gehoord.
Het probleem is dat als ik de decoder aanzet alle Tele2 logo's voorbij komen totdat de gids geladen wordt. Dan is het beeld zwart....
Ik kan wel in het menu komen, maar meerdere medewerkers van Tele2 probeerden daar iets in te doen, maar tot nu toe niets....
Ook de decoder is al vervangen, wat niet mocht helpen.
Dat er een probleem is met in dit geval digitale tv dat kan ik begrijpen. 't is techniek.
Maar het fatsoen hebben om een klant met problemen terug te bellen, hebben ze niet. Al was het maar dat ik op de hoogte werd gehouden van de voortgang.
Juli loop mijn jaarcontract af. Ik zeg in ieder geval mijn contract op en zal nooit meer met Tele2 in zee gaan.

Tele2 Webcare

Re: Al 2 maanden geen digitale tv van Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Sleenee,

Vervelend om te horen dat je diensten niet naar behoren werken.
Ik wil je hier graag bij helpen.
Om je van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag je postcode en huisnummer via [email protected], o.v.v. Sleenee.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

sleenee

Ongelezen bericht door sleenee »

3 dagen na de reactie van 'danielle' heb ik naar dat mail adres de gegevens gestuurd.
Maar net zoals de rest van Tele2 daarna totaal GEEN reactie meer gehad.
Ik ben nu bezig met mijn opzegbrief.

Advies aan anderen. Ga in ieder geval NIET in zee met Tele2, want als je problemen hebt, laten ze je gewoon STIKKEN.
Ik heb nog NOOIT zo'n waardeloze service gehad !!!!

Tele2 Webcare

Beste Sleenee,

Ik las je bericht op het forum en kwam erachter dat ik per ongeluk het verkeerde mailadres aan je heb doorgegeven! Mijn excuses hiervoor!
Het juiste mailadres is [email protected]. Zou je alsnog je gegevens kunnen sturen, o.v.v. Sleenee - Trosradar? Dan pak ik dit direct voor je op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Sleenee,

Ik heb alsnog je gegevens ontvangen, bedankt hiervoor! Ik ga dit verder oppakken en kom hier zo snel mogelijk bij je op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare

Beste Sleenee,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met je is opgenomen en dat het probleem uiteindelijk is verholpen. Er is daarnaast een vergoeding met je afgesproken.

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het me dan even weten.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ppff zo triest zeg er kan bij Tele 2 alleen iets opgelost als je hier iets neer zet.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Pareltje31 schreef:ppff zo triest zeg er kan bij Tele 2 alleen iets opgelost als je hier iets neer zet.

Inderdaad triest.

Gesloten