LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mauk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2003 19:20

Sprintplan

Ongelezen bericht door Mauk »

:oops: Weet u dat er er een sterk groeiende Stichting is die de belangen verdedigt van de Sprintplanbezitters. De naam van de Stichting is GeSp (Gedupeerden Spaarconstructies) Op dit moment is de stichting GeSp bezig om samen met Advocatenbureau JPR (deze heeft ook de belangen van de gedupeerden bij de vuurwerkramp van Enschede behartigd) met de voorbereiding van een Orde tot Aanzegging (cq Dagvaarding) om een proces aan te spannen tegen AEGON NV (Sprintplan). Er zijn nu 600 betalende deelnemers in de Stichting en de deelnamebijdrage is Euro 45 per jaar. Voor Informatie kunt u contact opnemen met: Hans Bremmer [email protected] adres Egelenburg 78, 1081 GK Amsterdam 020 6613232

Samen staan we sterk


Hans Bremmer

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Inge »

Misschien is dit een aanleiding voor alle Pb-leden met een Sprintplan om hiervan gebruik te maken. Ik ben al lid.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Pieter »

Kijk ook even op www.sprintplanclaim.nl
Kosten €19,50

Mvg Pieter

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Chris G »

Nou, kijk maar hoe actief ze zijn op http://forum.stichting-gesp.nl/ wel 160 berichten zijn er geplaatst bij ruim 12.000 hits. Er zijn avonden waar hier op dit forum van Radar het dubbele aantal berichten geplaatst worden, dan bij deze groep in totaal over 9 maanden! !

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Inge »

Hi Luc, Chris G. Alles kits verder. 8)

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Inge »

Ik weet niet of ik lid word van Pay-back/Gesp ik heb er nog moeite mee om ergens bij te horen. :roll: :roll:

Mauk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2003 19:20

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Mauk »

:twisted:

Het bericht van Pieter Hezemans is misleidend, hij verwijst naar Sprinplanclaim.nl, maar deze voert helemaal geen procedure met AEGON en heeft zelfs nog geen aanvang gemaakt. Wij dat is Stichting GeSp hebben op het kantoor van JPR te Deventer een orienterend gesprek gehad met dhr Holgersom voorzitter van Consument& Geldzaken en haar jurist Mr Weenink, onze advocaat Mr Leerink Henk de Ruyter voorzitter GeSp en onder getekende Hans Bremmer Bestuurslid GeSp. WIJ ZIJN BEZIG MET EEN ORDE VAN AANZEGGING(cqa DAGVAARDING) C&Z heeft nog geen enkele actie ondernomen en eigenlijk zei de voorzitter van C&Z dat ze alleen maar nieuwe leden willen!!!!!!!!


WAARVAN AKTE

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Hans,

Uw e-mail heb ik inmiddels beantwoord. U beticht mij van misleiding?
In mijn vorige posting staat een verwijzing naar nog een organisatie die zich ook sterk maakt voor Sprintplan gedupeerde.

In mijn e-mail aan u, heb ik u gevraagd om opheldering over de vermeende misleiding van C&G op hun website en ook gevraagd of u opheldering kunt verschaffen of GeSp en C&G samen gaat werken.

Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans

Mauk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2003 19:20

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Mauk »

:? Tot op heden is er geen enkele actie ondernomen door Consument&Geldzaken. GeSp heeft als bestuur besloten geen nieuwe gesprekken aan te gaan met hen.

Met vriendelijke GeSp Groet

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Inge »

Goed gesproken Mauk Laat je niet wegdrukken door die jongetjes van Pb.

Inge.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Hans,

U doet het voorkomen dat C&G geen procedure gaat starten tegen Spaarbeleg Sprintplan.

Kunt u uitleggen waarom C&G dan wel op hun website de indruk wekt dat C&G bezig is om een rechtszaak aan te spannen? Feitelijk beticht u C&G van misleiding.

Ik kan het verkeerd zien. Maar enige opheldering van uw kant is wel op zijn plaats.

Mvg Pieter

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Chris G »

Dus andere Stichtingen rollen ook al vechtend over straat, erg slim om dat hier zo bekend te maken op dit forum. Het weekend van Spaarbeleg kan dus niet meer stuk.

Willemb
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:48

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Willemb »

Wil je iets bereiken als Sprintplanner? :idea:

kijk dan op:

http://www.stichting-gesp.nl

Deze stichting is tenminste bezig om Aegon aan te pakken.

Wat Payback betreft ?? ja ... Stichting GeSp had al snel in de gaten dat dit fout moest gaan en GeSp trok zich daarom al snel terug om samen te gaan met payback, anders was nu alles weg.

Inge
Berichten: 97
Lid geworden op: 03 aug 2003 11:57

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Inge »

Lees Chris G is Luc.

Inge

Mauk
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 sep 2003 19:20

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Mauk »

Eerst even een reactie aan de heer Chris G, deze meet de activiteiten op basis van hits etc. we zij geen forum freaks, we zijn bezig met de voorbereiding van een gerechtelijke procedure en de concept dagvaarding ofwel de Orde van Aanzegging gaat binnenkort de deur uit.

Als de heer Hezemans opheldering wil moet hij maar met Consument&Geldzaken gaanj praten, uit ons gesprek ten kantore van Mr Leerink is gebleken dat er geen enkele actie is ondernomen. Dan kan je niet spreken dat zij (C&G) dus een procedure VOEREN!!!!

Hopelijk is dit duidelijk genoeg heer Hezemans????????

met vriendelijke GeSp groet

Hans Bremmer
Laatst gewijzigd door Mauk op 05 sep 2003 22:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Chris G »

Nee hoor Inge, volslagen mis.

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste WillemB,

Uw reactie begrijp ik niet helemaal.

Onze doelstellingen verschillen met die van GeSp, C&G, SLV, EL en Leaseleed.

Daar maken wij als vereniging ook geen geheim van. We zijn een breed georienteerde vereniging waaronder een aantal Sprintplan gedupeerde.
Van ons uit hebben wij geen enkele stichting of vereniging in twijfel getrokken of beticht van misleiding.

Om de leden met een sprintplan te verwijzen naar de juiste stichting of vereniging die wel een rechtszaak aanspant is juiste en correcte informatie nodig.

Het is niet mijn bedoeling u te ergeren. Ik stel alleen graag voor onze leden vast of u betrouwbaar bent zodat wij met onze leden zeker zijn van de betrouwbaarheid en uw goede bedoelingen. Net zoals u zijn wij bezorgd over het wel en wee van onze leden. Vandaar dat ik erg cynisch reageer. Ik zou graag zien dat u nuttige informatie verstrekt, zoat ik deze naar onze leden kan communiceren. Het is niet de bedoeling om ruziend over dit forum te rollen.

Wij hebben beiden dezelfde doelen, het helpen van gedupeerden
Het is dan ook niet de bedoeling dat wij elkaar zwart gaan maken, vandaar dat ik mij stoor aan het feit dat u leden bij ons weg wilt trekken.

Veel sterkte met uw strijd,

Mvg pieter

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Hannes »

Deze was me even ontschoten maar opgepast met Pb u weet hoe zij de zaken aangepakt hebben in het verleden.

Hannes.

Gast

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

LOOPT ER NU WEL OF NIET EEN PROCES TEGEN AEGON / SPRINTPLAN????

Gast

Re: Sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

Zou je even op de sites moeten kijken. Het is een schande al die rechtszaken.

Gesloten