Pagina 1 van 1

wel abonnement geen toestel en simkaart (Phoneshop)

Geplaatst: 19 apr 2011 17:57
door michael755
Hoi allemaal,


Ik heb eind maart een iPad besteld i.c.m. een vodafone abonnement. De Ipad was uitverkocht en zou opeens een levertijd hebben van 3-6 weken. Hierop heb ik de bestelling direct geannuleerd. Na met de klantenservice te hebben overlegd heb ik de annulering ongedaan gemaakt. De levertijd zou een week tot 2 weken worden.

Ik heb de Ipad nog niet ontvangen maar vandaag kreeg ik een rekening van Vodafone. De phoneshop heeft mij de dag van bestelling meteen aangesloten zonder dat ik dus een ipad of internet abonnement in huis heb.

Ze hebben 0621144XXX van 28 tot 29 maart berekend.(De dag van aanvragen en annuleren)
En van het nummer 0650129XXX van 28 maart tot 30 april berekend.

Ik heb hier dus contact over gehad met vodafone en die zeggen dat ze niks kunnen doen, hierop vroeg ik meteen een kopie van het contract dat ik dan getekend zou moeten hebben. Maar daar kon hij niks over zeggen. Meteen contact opgenomen met de PhoneShop en daar kreeg ik dus onderstaande reactie op;


Geachte heer ,

Nadat u een bestelling heeft geplaatst sluiten wij direct het door u geselecteerde abonnement voor u af, juist om de prijs van het toestel te kunnen waarborgen. U heeft bij levering € 65,50 moeten betalen voor de Apple iPad 2 32GB. Indien u liever niet voor directe activatie van het abonnement had gekozen, diende u de toestelprijs te betalen die geldt op een later moment van aanvragen. Deze kan dan hoger uitvallen.

Ik zie in ons systeem dat het toestel inmiddels is geleverd. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Mirjam Wijnschenk
Backoffice Phoneshop

Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
T 070 - 427 62 62
F 070 - 427 18 87
E [email protected]
I http://www.phoneshop.nl


Nou is mijn vraag of dit nou zomaar kan allemaal.

Alvast bedankt.

Re: wel abonnement geen toestel en simkaart (Phoneshop)

Geplaatst: 27 apr 2011 11:16
door JVW1977
Hoi,

Ik heb dit zojuist gehad. Ze hebben bij mij vandaag door vodafone geld afgeschreven, terwijl ik nog geen toestel of simkaart hebt ontvangen, want die heeft een vertraging van 2 maanden boven de 4 weken dat ik al wacht. Ik heb nog geeneens een contract getekend, want dat zou ik moeten doen als de koerier het toestel zou komen brengen. Nu heb ik 2call.nl gebeld en die verwijzen me naar hun backoffice. Ik vraag mij af of zij zomaar een contract kunnen afsluiten voor jou zonder dat je getekend hebt. Want als jij ergens een contract wil opzeggen, moet dat ook schriftelijk gedaan worden want ze willen jouw handtekening. Wat zijn jouw vorderingen op dit gebied? Weet je al wat meer?

groetjes Jeroen