Pagina 1 van 1

Hoe kom ik verder dan de helpdesk bij Ziggo?????

Geplaatst: 20 apr 2011 22:04
door Henk1315
Na het invoeren van de snelheidsverhoging van 22 naar 40Mb heb ik niet fatsoenlijk meer kunnen internetten. Draadloos wel te verstaan. De snelheid varieert per half uur en komt uit tussen de 0.9 en 16,9 Mb. Uitzending gemist is niet meer te bekijken. Vorige week (12 april) contact opgenomen met de helpdesk en na de gebruikelijke aan- uit- en verander handelingen te hebben uitgevoerd, vond de juf aan de helpdesk dat er een nieuwe router gestuurd moest worden en dan was het probleem verholpen. De router zou dezelfe week nog arriveren. Vrijdags toch maar even gebeld en nagevraagd hoe de situatie ervoor stond. "Helaas meneer...de doorlooptijd van het aanmaken van een ticket is 3 tot 5 dagen en maandag is de 5de dag, dan wordt dit vermoedelijk aangemaakt en verstuurd naar de afdeling die de router moet enz, enz." was het antwoord. Tja dan maar afwachten. Vanavond, 20 april, nog maar eens gebeld om te vragen en jawel...het gaat gebeuren. Gisteren, dus dinsdag is te ticket aangemaakt en verstuurd, maar........het is zo druk met uitleveren dat ik niks mag verwachten.....
Intussen zit ik met twee laptops die bijna niet kunnen communiceren met internet zonder vaste aansluiting en Ziggo stuurt alleen maar de rekening iedere maand. Meneer Jeetendra bij Ziggo weet het ook niet meer en er is niemand boven hem die me helpen kan/wil.
Ben ik de enige???
Henk

Re: Hoe kom ik verder dan de helpdesk bij Ziggo?????

Geplaatst: 21 apr 2011 16:08
door remco1980
Ik heb hetzelfde probleem, sinds 1,5 week ontzettend traag draadloos internet. Normaal surfen is er niet meer bij. En heb toch ook 40mb internet echter downloaden max. 750kb/s en pagina's laden lijkt wel alsof ik terug ben in de oude isdn verbindingen van 10 jaar terug. 2x gebeld word afgescheept met door de ene met tja even stekkers eruit en erin. Dit al 25x gedaan. De andere medewerker zegt: Ja we hebben problemen met de capasiteit in Tilburg, we zijn hard aan het werk dit op te lossen. Kunnen niet zeggen of het weken danwel langer gaat duren?????? Dus zeg daar kan ik het mee doen. Antwoordt: Ja, echter u kan een claim indienen?

Al met al wel vreemd dat me zusje boven op zolder(dit is 1 verdieping hoger) nog wel snel internet heeft op dezelfde verbinding?? En me vader 1 straat verder heeft ook nergens last van. Denk dat ik geknepen wordt aangezien ik nogal eens films download. En dat kon zonder probleem op 2,5-3MB/S.

Hoop dat het snel opgelost is, anders stap ik per direct over met me alles in 1 t.w.v. 52.95 p/m. :evil:

Re: Hoe kom ik verder dan de helpdesk bij Ziggo?????

Geplaatst: 22 apr 2011 00:00
door henk51
Al met al wel vreemd dat me zusje boven op zolder(dit is 1 verdieping hoger) nog wel snel internet heeft op dezelfde verbinding?
Die maakt gebruik van hetzelfde modem en internet aansluiting? Dan ligt het toch echt aan jouw computer/netwerkkaart en niet aan Ziggo daar is niets vreemds aan.Als dat zo is geeft een nieuwe router geen oplossing.

gr Henk