Hoe kom ik verder dan de helpdesk bij Ziggo?????
Geplaatst: 20 apr 2011 22:04
Na het invoeren van de snelheidsverhoging van 22 naar 40Mb heb ik niet fatsoenlijk meer kunnen internetten. Draadloos wel te verstaan. De snelheid varieert per half uur en komt uit tussen de 0.9 en 16,9 Mb. Uitzending gemist is niet meer te bekijken. Vorige week (12 april) contact opgenomen met de helpdesk en na de gebruikelijke aan- uit- en verander handelingen te hebben uitgevoerd, vond de juf aan de helpdesk dat er een nieuwe router gestuurd moest worden en dan was het probleem verholpen. De router zou dezelfe week nog arriveren. Vrijdags toch maar even gebeld en nagevraagd hoe de situatie ervoor stond. "Helaas meneer...de doorlooptijd van het aanmaken van een ticket is 3 tot 5 dagen en maandag is de 5de dag, dan wordt dit vermoedelijk aangemaakt en verstuurd naar de afdeling die de router moet enz, enz." was het antwoord. Tja dan maar afwachten. Vanavond, 20 april, nog maar eens gebeld om te vragen en jawel...het gaat gebeuren. Gisteren, dus dinsdag is te ticket aangemaakt en verstuurd, maar........het is zo druk met uitleveren dat ik niks mag verwachten.....
Intussen zit ik met twee laptops die bijna niet kunnen communiceren met internet zonder vaste aansluiting en Ziggo stuurt alleen maar de rekening iedere maand. Meneer Jeetendra bij Ziggo weet het ook niet meer en er is niemand boven hem die me helpen kan/wil.
Ben ik de enige???
Henk
Intussen zit ik met twee laptops die bijna niet kunnen communiceren met internet zonder vaste aansluiting en Ziggo stuurt alleen maar de rekening iedere maand. Meneer Jeetendra bij Ziggo weet het ook niet meer en er is niemand boven hem die me helpen kan/wil.
Ben ik de enige???
Henk