HTC Sense functie
Geplaatst: 24 apr 2011 23:28
Beste,
Sinds januari dit jaar heb ik een HTC Desire HD in mijn bezit. Mijn keuze zou vallen op een Nokia N8 of de HTC Desire HD. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Desire HD, met name omdat op deze telefoon ook een Sense functie zou zitten, hetgeen inhoudt dat je via de website http://www.htcsense.com diverse handelingen kan doen, zoals:
* het over laten gaan van de telefoon
* de locatie van de telefoon opsporen d.m.v. gps
* de telefoon blokkeren
* alle gegevens op de telefoon wissen
* nog veel meer
Nu merkte ik enkele dagen na aanschaf dat het registreren moeizaam verliep, en uitliep in het algeheel niet functioneren van de Sense functie.
Direct aan het zoeken gegaan op internet, waar bleek dat ik geen uitzondering ben, en deze functie bij vrijwel niemand (met een HTC Desire HD) werkt.
Na telefonisch contact met HTC werd mij verzekerd dat eraan gewerkt werd, en de functie binnen enkele weken operationeel zou moeten zijn. Uiteraard HTC de kans gegeven om de functie te activeren, maar nu, eind april werkt er nog niets binnen HTC Sense.
Ook heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone, na enkele weken kreeg ik een email terug een doorverwijzing naar een Vodafon city point. Deze heb ik nog niet bezocht i.v.m. tijdgebrek.
Kan ik ervan uitgaan dat ik (bij bezoek van een Vodafone city point) alsnog een ander toestel uit mag zoeken, aangezien er niet kan worden geleverd wat aangeboden is? Of wat zijn mijn opties hierin?
Alvast bedankt.
-Raoul
Sinds januari dit jaar heb ik een HTC Desire HD in mijn bezit. Mijn keuze zou vallen op een Nokia N8 of de HTC Desire HD. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Desire HD, met name omdat op deze telefoon ook een Sense functie zou zitten, hetgeen inhoudt dat je via de website http://www.htcsense.com diverse handelingen kan doen, zoals:
* het over laten gaan van de telefoon
* de locatie van de telefoon opsporen d.m.v. gps
* de telefoon blokkeren
* alle gegevens op de telefoon wissen
* nog veel meer
Nu merkte ik enkele dagen na aanschaf dat het registreren moeizaam verliep, en uitliep in het algeheel niet functioneren van de Sense functie.
Direct aan het zoeken gegaan op internet, waar bleek dat ik geen uitzondering ben, en deze functie bij vrijwel niemand (met een HTC Desire HD) werkt.
Na telefonisch contact met HTC werd mij verzekerd dat eraan gewerkt werd, en de functie binnen enkele weken operationeel zou moeten zijn. Uiteraard HTC de kans gegeven om de functie te activeren, maar nu, eind april werkt er nog niets binnen HTC Sense.
Ook heb ik contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone, na enkele weken kreeg ik een email terug een doorverwijzing naar een Vodafon city point. Deze heb ik nog niet bezocht i.v.m. tijdgebrek.
Kan ik ervan uitgaan dat ik (bij bezoek van een Vodafone city point) alsnog een ander toestel uit mag zoeken, aangezien er niet kan worden geleverd wat aangeboden is? Of wat zijn mijn opties hierin?
Alvast bedankt.
-Raoul