Grasmaaiers via webshops zijn zeer slecht
Geplaatst: 25 apr 2011 12:30
Wat is dat een brok ellende om een werkende grasmaaier bij een webshop te krijgen.
Eerst gezocht naar een handgrasmaaier. Gekozen voor de Bosch, via webshop nummer 1 besteld. Bleken de stangen van machine grote speling te vertonen. Tot tweemaal toe vervangende stangen ontvangen maar telkens: hetzelfde. Koop geannuleerd, zwaar gefrustreerd over het merk Bosch.
Toen maar gekozen voor een elektrische maaimachine. Het werd een Gardena PowerMax 32E bij webshop nummer 2. Eerste keer ontvangen, in elkaar gezet en werkelijk bij de eerste baan maaien vloog er een wiel af die niet meer vastgezet kon worden. Geretourneerd aan webshop en koop gecancelled.
Daarna toch maar weer gekozen voor dezelfde Gardena, nu via andere webshop, nummer 3 (ik dacht: wie weet was het een foutje). En ja hoor, dit keer waren de boorgaten in de stangen niet dóórgeboord, dus is deze niet in elkaar te zetten en moet het ding in zijn geheel retour (het zit aan de kast vast via stroomsnoer).
Ik heb het nu HELEMAAL gehad. Al dat werk om te bestellen, terug te sturen, thuis te blijven, bij de buren ophalen, in elkaar zetten en dan met het resultaat 0. Het is van de gékke.
Eén ding weet ik wel: Duitse grasmaaiers worden niet gecontroleerd voor ze de fabriek verlaten, want dit vijf keer op rij is geen toeval.
Mijn advies: koop geen Duitse grasmaaiers!
Eerst gezocht naar een handgrasmaaier. Gekozen voor de Bosch, via webshop nummer 1 besteld. Bleken de stangen van machine grote speling te vertonen. Tot tweemaal toe vervangende stangen ontvangen maar telkens: hetzelfde. Koop geannuleerd, zwaar gefrustreerd over het merk Bosch.
Toen maar gekozen voor een elektrische maaimachine. Het werd een Gardena PowerMax 32E bij webshop nummer 2. Eerste keer ontvangen, in elkaar gezet en werkelijk bij de eerste baan maaien vloog er een wiel af die niet meer vastgezet kon worden. Geretourneerd aan webshop en koop gecancelled.
Daarna toch maar weer gekozen voor dezelfde Gardena, nu via andere webshop, nummer 3 (ik dacht: wie weet was het een foutje). En ja hoor, dit keer waren de boorgaten in de stangen niet dóórgeboord, dus is deze niet in elkaar te zetten en moet het ding in zijn geheel retour (het zit aan de kast vast via stroomsnoer).
Ik heb het nu HELEMAAL gehad. Al dat werk om te bestellen, terug te sturen, thuis te blijven, bij de buren ophalen, in elkaar zetten en dan met het resultaat 0. Het is van de gékke.
Eén ding weet ik wel: Duitse grasmaaiers worden niet gecontroleerd voor ze de fabriek verlaten, want dit vijf keer op rij is geen toeval.
Mijn advies: koop geen Duitse grasmaaiers!