XS4ALL-abbo met 1 stream, zonder dat ze er iets aan doen
Geplaatst: 27 apr 2011 13:04
Ik heb nu al bijna een maand teelevisie van XS4ALL, over koper.
Heb al jaren een ADSL-Lite abonnement en behaal een snelheid van 10Mbit/s. Dat is genoeg voor 2 streams, dus opnemen terwijl je een ander kanaal bekijkt.
Vreemd genoeg lukt het niet; de monteur is tijden bezig geweest, heeft 40 minuten met de helpdesk gebeld, zonder oplossing.
'Ze leggen het voor aan de fabrikant' was het antwoord. Na 3 dagen zou ik antwoord krijgen.
Na 16 dagen zelf gebeld (om al van de vraag van de DLM-problemen af te zijn), maar blijkbaar zijn we nog hetzelfde.
Nu geven ze ineens niet thuis. 2 streams kost 7,4Mbit en dat is voldoende voor een stukje internet erbij, maar oplossen kunnen ze het niet!
Kortom, ik zit nu met een abonnement waar ik niets aan heb! (Want, dit is een basisvoorwaarde)
Ik heb een telefonische klacht bij XS4ALL, heel misschien kan ik mijn abonnement nog kostenloos opzeggen (wauw, iets opzeggen dat nog niet eens gewerkt heeft!), want ik kon toch televisie ontvangen?
Ik heb liever dat het gewoon werkt in plaats van deze wellicht simpele oplossing (zou dan best kunnen dat ze een fout maken, waardoor plotseling m'n hele internet weg is of zo!)
Kan iemand mij helpen met het probleem van de tweede stream?
Als gevolg van de klachtafhandelin luidt mijn advies in ieder geval:
Kijk heel goed uit met digitale televisie (van XS4ALL), want als het niet goed werkt, doen ze helemaal niets voor je!
(Overigens moest ik mij opnieuw registreren, maar lees al heel lang op dit forum)
Heb al jaren een ADSL-Lite abonnement en behaal een snelheid van 10Mbit/s. Dat is genoeg voor 2 streams, dus opnemen terwijl je een ander kanaal bekijkt.
Vreemd genoeg lukt het niet; de monteur is tijden bezig geweest, heeft 40 minuten met de helpdesk gebeld, zonder oplossing.
'Ze leggen het voor aan de fabrikant' was het antwoord. Na 3 dagen zou ik antwoord krijgen.
Na 16 dagen zelf gebeld (om al van de vraag van de DLM-problemen af te zijn), maar blijkbaar zijn we nog hetzelfde.
Nu geven ze ineens niet thuis. 2 streams kost 7,4Mbit en dat is voldoende voor een stukje internet erbij, maar oplossen kunnen ze het niet!
Kortom, ik zit nu met een abonnement waar ik niets aan heb! (Want, dit is een basisvoorwaarde)
Ik heb een telefonische klacht bij XS4ALL, heel misschien kan ik mijn abonnement nog kostenloos opzeggen (wauw, iets opzeggen dat nog niet eens gewerkt heeft!), want ik kon toch televisie ontvangen?
Ik heb liever dat het gewoon werkt in plaats van deze wellicht simpele oplossing (zou dan best kunnen dat ze een fout maken, waardoor plotseling m'n hele internet weg is of zo!)
Kan iemand mij helpen met het probleem van de tweede stream?
Als gevolg van de klachtafhandelin luidt mijn advies in ieder geval:
Kijk heel goed uit met digitale televisie (van XS4ALL), want als het niet goed werkt, doen ze helemaal niets voor je!
(Overigens moest ik mij opnieuw registreren, maar lees al heel lang op dit forum)