Hoeveel klachten zijn er over onlineveilingmeester?
Geplaatst: 27 apr 2011 15:17
Ik ben benieuwd hoeveel klachten er zijn over de online veilingen van online veilingmeester ... www.onlineveilingmeester.nl Ik heb er inmiddels zoveel slechte ervaring mee, dat ik me afvraag dat het haast niet kan dat alles zo goed loopt daar. Ja het geld graaien loopt goed!
Producten die verkeert omschreven zijn, als nieuw worden verkocht terwijl het oude kapotte producten zijn, producten die je betaalt en vervolgens nog niet kan meenemen, dat je andere producten krijgt dan besteld.
Ze lijken wel bewust heel veel informatie weg te laten en beroepen zich op hun leveringsvoorwaarden waarin staat dat ze nooit en te nimmer aansprakelijk zijn voor verkeert omschreven producten of de staat waarin deze producten verkeren.
Ze beroepen zich op ... dat je op de kijkdagen moet kijken, maar je mag toch ook wel op de beschrijvingen vertrouwen van deze producten?
Bijvoorbeeld:
Je kan geen Dell Precision verkopen en dan een Dell dimensions leveren.
Het zijn twee totaal verschillende computers.
Vervolgens drie foto's bij een product doen en dan achteraf zeggen die andere foto had er niet moeten zijn. Dat is heel erg slordig.
Als het werkt of dat het niet werkt en kapot is ... moeten ze er toch wel bij vermelden? Ze willen wel de lusten, maar niet de lasten!
Met de klachten doen ze niet veel!
Zo Dubbel!
Producten die verkeert omschreven zijn, als nieuw worden verkocht terwijl het oude kapotte producten zijn, producten die je betaalt en vervolgens nog niet kan meenemen, dat je andere producten krijgt dan besteld.
Ze lijken wel bewust heel veel informatie weg te laten en beroepen zich op hun leveringsvoorwaarden waarin staat dat ze nooit en te nimmer aansprakelijk zijn voor verkeert omschreven producten of de staat waarin deze producten verkeren.
Ze beroepen zich op ... dat je op de kijkdagen moet kijken, maar je mag toch ook wel op de beschrijvingen vertrouwen van deze producten?
Bijvoorbeeld:
Je kan geen Dell Precision verkopen en dan een Dell dimensions leveren.
Het zijn twee totaal verschillende computers.
Vervolgens drie foto's bij een product doen en dan achteraf zeggen die andere foto had er niet moeten zijn. Dat is heel erg slordig.
Als het werkt of dat het niet werkt en kapot is ... moeten ze er toch wel bij vermelden? Ze willen wel de lusten, maar niet de lasten!
Met de klachten doen ze niet veel!
Zo Dubbel!