LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Essent beloofd laptop, nooit ontvangen

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
mark1mark1

Essent beloofd laptop, nooit ontvangen

Ongelezen bericht door mark1mark1 »

Essent beloofde als welkomstgeschenk een laptop, na diverse telefoontjes, en de belofte van medewerkers van Essent hier iets aan te doen, want ik voldeed aan de eisen....heb ik tot vandaag nog steeds niets ontvangen.
Al vanaf December 2010 ben ik hier mee bezig, zijn er meer mensen met deze klacht, ik begrijp er niets van want de energierekeningen krijg ik wel?!.
Gr Mark. :

h@rm@n

Re: Essent beloofd laptop, nooit ontvangen

Ongelezen bericht door h@rm@n »

Een laptop als welkomstgeschenk is voor mij nieuw, kan het me bijna niet voorstellen. Zelf heb ik bij het aangaan van een meerjarig contract € 50,00 mogen ontvangen :roll: .
Kun je aangeven welke eisen eraan verbonden zijn?
Het zou kunnen inhouden dat op het moment dat mijn contract afloopt ik ook eventueel in aanmerking zou kunnen komen. Immers mijn overeenkomst stopt en als ik op dat moment weer verder met Essent zou gaan ik een nieuwe verbruiker zou zijn.
Op de site van Essent staat wel als je uitgelogd bent: “Bedankt voor het gebruiken van Mijn Essent. U maakt nu kans op een Acer-laptop t.w.v. 439 euro.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Het gaat waarschijnlijk om een minilaptop van Acer. Die kosten 200 euro. Met een 3-jaarscontract kunnen die makkelijk weggegeven worden conform het sigaar-uit-eigen-doos-principe.

Niet slim om er achter aan te bellen. Klagen doe je altijd bij voorkeur schriftelijk/per e-mail. Je hebt nu geen bewijs.

Wanneer het ging om een consumentenactie, kun je een geschil aanspannen via http://www.sgc.nl > energie en water.

forumessent

Ongelezen bericht door forumessent »

Beste mark1mark1,

In uw bericht van 28 april op dit forum geeft u aan dat u een klacht heeft over het niet ontvangen van een welkomstgeschenk.
Graag wil ik telefonisch contact met u opnemen zodat ik het voor u kan uitzoeken.

Indien u hier geen bezwaar tegen heeft, kunt u uw klantnummer en forumnaam mailen naar [email protected]. Hiermee kan ik uw contactgegevens opzoeken in onze administratie. Ik of een collega neem(t) dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijk groet,

Angelique
Essent medewerker

Pater429

Ongelezen bericht door Pater429 »

Deze actie ken ik, het gaat hier om de internet account van essent.
Als u zich heeft aangemeld dan zou u kans maken op een laptop.
Deze zou zich in een vorm van mail worden bevestigt.
Als u deze mail niet heeft gekregen dan hoeft u ook niet te rekenen op een laptop.

Gesloten