Beste mensen,
Ik wilde graag weten of er meer mensen klachten hebben over de keuringen van de Dekra.
Wij hebben onze auto laten keuren door hun en mijn autosleutel/afstandbediening/deurvergrendeling deed het niet toen wij waren kijken en na ons is de dekra geweest en deze heeft geen probleem gevonden. Terwijl ik de volgende dag te horen kreeg van de autohandelaar dan t niet de batterijen waren maar hij wist niet wat en vroeg of ik er een ander kastje in wilde laten hangen. Maar dat wilde ik niet dus is die man overal geweest en heeft alles gemaakt vor een bedrag van 450.- Nu heb ik dus die klacht ingediend maar
Dekra zegt gewoon we hangen hem aan de computer dan komen er wat storingen uit dan doen we dit nogmaals en als er dan niks in de computer staat is de auto tip top in orde. Nou ik ben een leek wat autos betreft dus dit hadden ze moeten zien., En nu is dus de geloofwaardigheid van dit bedrijf totaal weg en raad ik u mensen aan om nooit een Dekra rapport te laten uitvoeren want je hebt er totaal niets aan en je hebt toch garantie en een levensdur van de auto.
Ik ben het geld nu kwijt. Maar wil andere mensen waarschuwen je kunt dit bedrag wel uitgeven aan iets mooiers.
En klachten behandeling kennen ze bij Dekra niet!! Het is dat ik mijn geld heb laten storneren anders had ik helemaal niks van hun vernomen
Met vriendelijk groet.
Speer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekra keuringen
Re: Dekra keuringen
Heb juist een heel goed ervaring met een Dekra keuring. Overal worden fouten gemaakt maar het is het beste wat je krijgen kunt. Ook komen ze op locatie wat erg makkelijk is.
Ook zeer slechte ervaring met dekra, na 1 dag reeds nieuwe accu moeten kopen, reactie van dekra was dat ze niets hadden gezien bij het aflezen van de computer, dus accu was goed! Verder hebben ze de regel dat je niets mag doen aan kapote onderdelen/ problemen tot dat dekra zegt dat het mag, doe je dit wel krijg je zeker niets. De accu was echter zo slecht dat ik niet anders kon dan deze vervangen ( direct helemaal doorgemeten), anders kon ik mijn auto niet gebruiken! Hier hebben ze geen boodschap aan, duurde echter wel een week(!) voor ik antwoord kreeg over mijn kapotte accu. Moet ik dan 7 dagen een auto huren of zo!!!
Totaal geen vertrouwen dat de test veder goed is gedaan. Hier betaal je dan 325 euro voor !!!!!
Totaal geen vertrouwen dat de test veder goed is gedaan. Hier betaal je dan 325 euro voor !!!!!
Zie http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 3&t=101850 voor mijn ervaringen met Dekra.
-
IK WIL EVEN REAGEREN OP DEKRA KEURINGEN , IK HEB VORIG JAAR VIA MIJN RECHTSBIJSTAND BEROEP GEDAAN OP DEKRA ,IK HAD EEN VW TOUAREG BIJ JEDI ZEEWOLDE IN DE LEASE ( MET OPTIE TOT KOOP) LATER BLEEK DAT DE AUTO DIE JEDI AAN MIJN HAD GELEVERD EEN TERUGGEDRAAIDE KM STAND VAN MEER DAN 100000 KM , NA HOOP GEBAKKELEI MET DEZE DEALER HEBBEN WE DE AUTO LATEN KEUREN BIJ DEKRA EN DIE KWAMEN MET EEN DUIDELIJK EN VERNIETIGEND RAPPORT DAT ER MET DE AUTO GEFRAUDEERD WAS MET ALLE BEWIJS. KEURIG RAPPORT KAN NIET ANDERS ZEGGEN . MVG JOHN
-
klagen dat je accu kapot is na de dekra keuring? Is bijna hetzelfde als een klapband krijgen de dag erna, een accu is gewoon een onderhoudsdeel die soms spontaan kapot kan gaan. Stoppen met zeuren dus. Ook dekra maakt fouten genoeg. Ik werk er veel mee samen beroepsmatig maar meestal zijn ze wel een goede stok achter de deur. Mocht je iemand kennen die in de motor van een auto kan kijken of in andere componenten dan laat me dat even weten....