Beste mensen,
Ik wilde graag weten of er meer mensen klachten hebben over de keuringen van de Dekra.
Wij hebben onze auto laten keuren door hun en mijn autosleutel/afstandbediening/deurvergrendeling deed het niet toen wij waren kijken en na ons is de dekra geweest en deze heeft geen probleem gevonden. Terwijl ik de volgende dag te horen kreeg van de autohandelaar dan t niet de batterijen waren maar hij wist niet wat en vroeg of ik er een ander kastje in wilde laten hangen. Maar dat wilde ik niet dus is die man overal geweest en heeft alles gemaakt vor een bedrag van 450.- Nu heb ik dus die klacht ingediend maar
Dekra zegt gewoon we hangen hem aan de computer dan komen er wat storingen uit dan doen we dit nogmaals en als er dan niks in de computer staat is de auto tip top in orde. Nou ik ben een leek wat autos betreft dus dit hadden ze moeten zien., En nu is dus de geloofwaardigheid van dit bedrijf totaal weg en raad ik u mensen aan om nooit een Dekra rapport te laten uitvoeren want je hebt er totaal niets aan en je hebt toch garantie en een levensdur van de auto.
Ik ben het geld nu kwijt. Maar wil andere mensen waarschuwen je kunt dit bedrag wel uitgeven aan iets mooiers.
En klachten behandeling kennen ze bij Dekra niet!! Het is dat ik mijn geld heb laten storneren anders had ik helemaal niks van hun vernomen
Met vriendelijk groet.
Speer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekra keuringen
Re: Dekra keuringen
Heb juist een heel goed ervaring met een Dekra keuring. Overal worden fouten gemaakt maar het is het beste wat je krijgen kunt. Ook komen ze op locatie wat erg makkelijk is.