-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c)* hebben;
Niet kunnen vinden op de website.. enigste wat ik zie staan is:
1.1. Deze algemene voorwaarden (consumenten) zijn van toepassing op de diensten van DailyDealz.nl, die door DailyDealz.nl worden aangeboden op de website http://www.dailydealz.nl. DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
Voor klachten en vragen over DailyDealz.nl kunt u contact opnemen via
info@dailydealz.nl of bellen met onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900-2002020 (0,25c.p.m.)
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
Prima te bereiken whois geeft volgende informatie:
Domain name: dailydealz.nl
Status: active
Registrar:
Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Netherlands
Domain nameservers:
ns1.tiscomhosting.nl 2a00:ec8:401:1:d001::1
ns1.tiscomhosting.nl 91.217.56.30
ns2.tiscomhosting.net
ns3.tiscomhosting.eu
Record maintained: NL Domain Registry
-
de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
3. Herroepingsrecht
3.1. Gedurende zeven werkdagen nadat u de e-mail met de vouchercode op het door u aangegeven e-mailadres heeft ontvangen kunt u de koopovereenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Om gebruik te maken van dit recht dient u bij voorkeur per e-mail contact op te nemen met DailyDealz.nl via info@dailydealz.nl. In de e-mail dient te worden vermeld: uw naam, e-mailadres en de vouchercode en voorts dient u aan te geven dat u de koopovereenkomst wilt ontbinden.
Hiermee retourneert u de vouchercode en is de koopovereenkomst ontbonden. DailyDealz.nl zal dan verifiëren of het ontbindingsverzoek overeenstemt met dit artikel. Als dat het geval is, betaalt DailyDealz.nl u binnen 30 dagen na uw ontbindingsverzoek het aankoopbedrag terug. U kunt geen gebruik maken van de mogelijkheid tot ontbinding indien de vouchercode is ingewisseld bij de desbetreffende Dealpartner.
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
Werd netjes aangegeven dat we middels IDEAL ( of cc) betalen moesten.
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
Echter een check bij de KVK krijg ik de volgende info:
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
Krijg geen negatieve reacties te zien, op deze na... en aangezien ze al sinds februari producten/deals verkopen, lijkt het me sterk dat er nu word opgelicht.
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
staan op beide sites geen reviews van dailydealz.nl
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
Op alle 3 de websites krijg ik geen zoekresultaten onder de tag; Dailydealz
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
Zie geen keurmerken op de site.
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).
http://www.dailydealz.nl/algemene-voorwaarden
zie er verder prima uit; ook hier staat de uitleg wat een voucher is en hoe je dit in levert.
Ik zou zeggen gewoon even wachten; en anders het nummer even op bellen.