LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Wie heeft ervaring met de onduidelijke leveringsvoorwaarden van de webwinkel DailyDealz?
Gistermorgen op de AD-voorpagina een advertentie om een externe harde schijf van een gerenommeerd merk te kopen voor 36 euro. Op hun website de ingewikkelde dus onduidelijke leveringsvoorwaarden/spelregels zo te hooi en te gras gelezen en wel het woord "vouchers" gelezen . Verder ongezien aangenomen. Meteen besteld betaald via I-deal. Krijg gisteren mail in de bus dat de bestelling is aangekomen en reageer met vragen over het hoe en wat van de betaling en de levering en mijn bezorgdheid omdat ik een onprettig "onderbuik" gevoel heb. Geen reaktie. Vandaag weer een mail gekregen waarin niet wordt ingegaan op mijn mail en waarin melding wordt gemaakt van het "verzilveren" van mijn "voucher" voor 25 mei waarvoor ik een "vouchernummer" kreeg? Alweer onduidelijkheid omtrent het verzilveren van het voucher. Geen linken om dit te doen. Kortom: Zoek het zelf maar uit! Zeer frustrerend en het lijkt hetzelfde te zijn om je uit te schrijven bij sexsites. Daar schijn je wel makkelijk lid te kunnen worden en betalen is geen enkel probleem maar om met zo'n site te stoppen is ijzer met handen breken dus welhaast onmogelijk. Ik heb dit natuurlijk gehoord van mijn broer, mijn beste barvrienden dus van horen zeggen.
Kortom: Ben ik hier beland in het Casino in Schevingen want daar schijnen ze die termen ook te gebruken.
Wie weet weet hier meer over te vertellen? Wat is een voucher? Wordt hier met onduidelijke termen gegooid om klanten zand in de ogen te strooien zodat zij het opgeven? Ga ik Daily Dealz niet vertrouwen en is mijn 36 euro weggegooid en zoja wat kan er eraan doen om mijn geld terug te krijgen? Ik word hier zeer onprettig van.
Gaarne reakties.
Gistermorgen op de AD-voorpagina een advertentie om een externe harde schijf van een gerenommeerd merk te kopen voor 36 euro. Op hun website de ingewikkelde dus onduidelijke leveringsvoorwaarden/spelregels zo te hooi en te gras gelezen en wel het woord "vouchers" gelezen . Verder ongezien aangenomen. Meteen besteld betaald via I-deal. Krijg gisteren mail in de bus dat de bestelling is aangekomen en reageer met vragen over het hoe en wat van de betaling en de levering en mijn bezorgdheid omdat ik een onprettig "onderbuik" gevoel heb. Geen reaktie. Vandaag weer een mail gekregen waarin niet wordt ingegaan op mijn mail en waarin melding wordt gemaakt van het "verzilveren" van mijn "voucher" voor 25 mei waarvoor ik een "vouchernummer" kreeg? Alweer onduidelijkheid omtrent het verzilveren van het voucher. Geen linken om dit te doen. Kortom: Zoek het zelf maar uit! Zeer frustrerend en het lijkt hetzelfde te zijn om je uit te schrijven bij sexsites. Daar schijn je wel makkelijk lid te kunnen worden en betalen is geen enkel probleem maar om met zo'n site te stoppen is ijzer met handen breken dus welhaast onmogelijk. Ik heb dit natuurlijk gehoord van mijn broer, mijn beste barvrienden dus van horen zeggen.
Kortom: Ben ik hier beland in het Casino in Schevingen want daar schijnen ze die termen ook te gebruken.
Wie weet weet hier meer over te vertellen? Wat is een voucher? Wordt hier met onduidelijke termen gegooid om klanten zand in de ogen te strooien zodat zij het opgeven? Ga ik Daily Dealz niet vertrouwen en is mijn 36 euro weggegooid en zoja wat kan er eraan doen om mijn geld terug te krijgen? Ik word hier zeer onprettig van.
Gaarne reakties.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
ik zit met hetzelfde probleem. ik heb onlangs net als u een harde schijf besteld en via ideal betaald en direct een voucher met een nummer ontvangen. Ik begrijp niet waar ik dat produkt vandaan moet krijgen. ik heb 2x een contactformulier ingevuld met de vraag maar neits gehoord. ik weet niet of ik nu mijn geld kwijt ben die 39 euro
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Als iets van tevoren al niet duidelijk is, waarom bestel je dan toch
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ook ik heb op 29 april de hardeschijf besteld. ( 2 maal, ook een cadeau)
Zag er allemaal keurig uit.
echter was het mij ook niet helemaal duidelijk hoe wij de benodige code krijgen.
als je je inlogd krijg je wel netjes je aankopen te zien( wanneer je klikt op mijn aankopen aan de rechterkant) hier staat ook, print voucher.
Echter staat er op deze voucher nog helemaal geen unieke code in gevuld?
( is dit bij jullie ook zo?)
verder heb ik wel een reactie gehad van ze op 29 april op mijn vraag waar in de voucher kon vinden:
(maargoed, het is dan ook koninginnedag en een zondag..)
Dus ik wacht nog even af, zoals je kan zien zijn er bijna 600 verkocht
dus mocht het oplichting zijn, zijn we niet de enige!
( btw, op de website staat dat ze gevestigd zijn in Emmen, volgens hun KVK nummer is het hoofdkantoor in Cuijk, alleen is het KVK nummer wel opgeheven of verplaatst.)
Hopen dat deze mooie deal geen oplichting is!
mvg,
Down
Zag er allemaal keurig uit.
echter was het mij ook niet helemaal duidelijk hoe wij de benodige code krijgen.
als je je inlogd krijg je wel netjes je aankopen te zien( wanneer je klikt op mijn aankopen aan de rechterkant) hier staat ook, print voucher.
Echter staat er op deze voucher nog helemaal geen unieke code in gevuld?
( is dit bij jullie ook zo?)
verder heb ik wel een reactie gehad van ze op 29 april op mijn vraag waar in de voucher kon vinden:
toen nog een mailtje erachter aangestuurd, daar nog geen bericht op gehadBeste,
Zodra de deal is afgelopen zult u de voucher kunnen printen.
De voucher dient u echter naar [email protected] te sturen om de bestelling te bevestigen.
Zodra u dit heeft gedaan ontvangt u binnen 2 weken het product in huis.
Met vriendelijke groeten,
Team Dailydealz.nl
(maargoed, het is dan ook koninginnedag en een zondag..)
Dus ik wacht nog even af, zoals je kan zien zijn er bijna 600 verkocht
dus mocht het oplichting zijn, zijn we niet de enige!
( btw, op de website staat dat ze gevestigd zijn in Emmen, volgens hun KVK nummer is het hoofdkantoor in Cuijk, alleen is het KVK nummer wel opgeheven of verplaatst.)
Hopen dat deze mooie deal geen oplichting is!
mvg,
Down
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
LukaBloom
Het ware wijzer geweest om even vooraf mijn aandachtspunten langs te lopen:
Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar is.
-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c)* hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).
* Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.
Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans groter dat je te doen hebt met een betrouwbare webshop.
Maxiem.
Het ware wijzer geweest om even vooraf mijn aandachtspunten langs te lopen:
Wellicht is het handig om hier nog even mijn checkpunten neer te zetten, waarmee je een indicatie krijgt of een shop betrouwbaar dan wel minder betrouwbaar is.
-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c)* hebben;
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).
* Een vermelding van een gewoon adres op de site is dus wettelijk niet voldoende. Een gewoon adres kan immers een postadres en/of een vestigingsadres zijn en dat is juridisch gezien wat anders dan een bezoekadres.
Als bovenstaande punten in orde zijn, dan is de kans groter dat je te doen hebt met een betrouwbare webshop.
Maxiem.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
-de shop moet een bezoekadres (BW7/46c)* hebben;
Niet kunnen vinden op de website.. enigste wat ik zie staan is:
1.1. Deze algemene voorwaarden (consumenten) zijn van toepassing op de diensten van DailyDealz.nl, die door DailyDealz.nl worden aangeboden op de website http://www.dailydealz.nl. DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
Voor klachten en vragen over DailyDealz.nl kunt u contact opnemen via [email protected] of bellen met onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900-2002020 (0,25c.p.m.)
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
Prima te bereiken whois geeft volgende informatie:
Domain name: dailydealz.nl
Status: active
Registrar:
Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Netherlands
Domain nameservers:
ns1.tiscomhosting.nl 2a00:ec8:401:1:d001::1
ns1.tiscomhosting.nl 91.217.56.30
ns2.tiscomhosting.net
ns3.tiscomhosting.eu
Record maintained: NL Domain Registry
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
3. Herroepingsrecht
3.1. Gedurende zeven werkdagen nadat u de e-mail met de vouchercode op het door u aangegeven e-mailadres heeft ontvangen kunt u de koopovereenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Om gebruik te maken van dit recht dient u bij voorkeur per e-mail contact op te nemen met DailyDealz.nl via [email protected]. In de e-mail dient te worden vermeld: uw naam, e-mailadres en de vouchercode en voorts dient u aan te geven dat u de koopovereenkomst wilt ontbinden.
Hiermee retourneert u de vouchercode en is de koopovereenkomst ontbonden. DailyDealz.nl zal dan verifiëren of het ontbindingsverzoek overeenstemt met dit artikel. Als dat het geval is, betaalt DailyDealz.nl u binnen 30 dagen na uw ontbindingsverzoek het aankoopbedrag terug. U kunt geen gebruik maken van de mogelijkheid tot ontbinding indien de vouchercode is ingewisseld bij de desbetreffende Dealpartner.
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
Werd netjes aangegeven dat we middels IDEAL ( of cc) betalen moesten.
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
Echter een check bij de KVK krijg ik de volgende info:
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
Krijg geen negatieve reacties te zien, op deze na... en aangezien ze al sinds februari producten/deals verkopen, lijkt het me sterk dat er nu word opgelicht.
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
staan op beide sites geen reviews van dailydealz.nl
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
Op alle 3 de websites krijg ik geen zoekresultaten onder de tag; Dailydealz
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
Zie geen keurmerken op de site.
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).
http://www.dailydealz.nl/algemene-voorwaarden
zie er verder prima uit; ook hier staat de uitleg wat een voucher is en hoe je dit in levert.
Ik zou zeggen gewoon even wachten; en anders het nummer even op bellen.
Niet kunnen vinden op de website.. enigste wat ik zie staan is:
1.1. Deze algemene voorwaarden (consumenten) zijn van toepassing op de diensten van DailyDealz.nl, die door DailyDealz.nl worden aangeboden op de website http://www.dailydealz.nl. DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
-de shop heeft een normaal telefoonnummer;
Voor klachten en vragen over DailyDealz.nl kunt u contact opnemen via [email protected] of bellen met onze klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur op telefoonnummer 0900-2002020 (0,25c.p.m.)
-de shop moet via de site goed bereikbaar zijn;
Prima te bereiken whois geeft volgende informatie:
Domain name: dailydealz.nl
Status: active
Registrar:
Tiscom Hosting B.V.
IJsselburcht 4
6825BP ARNHEM
Netherlands
Domain nameservers:
ns1.tiscomhosting.nl 2a00:ec8:401:1:d001::1
ns1.tiscomhosting.nl 91.217.56.30
ns2.tiscomhosting.net
ns3.tiscomhosting.eu
Record maintained: NL Domain Registry
-de shop geeft vooraf aan, dat het wettelijke herroepingsrecht van 7 werkdagen van kracht is;
3. Herroepingsrecht
3.1. Gedurende zeven werkdagen nadat u de e-mail met de vouchercode op het door u aangegeven e-mailadres heeft ontvangen kunt u de koopovereenkomst zonder opgave van redenen ontbinden. Om gebruik te maken van dit recht dient u bij voorkeur per e-mail contact op te nemen met DailyDealz.nl via [email protected]. In de e-mail dient te worden vermeld: uw naam, e-mailadres en de vouchercode en voorts dient u aan te geven dat u de koopovereenkomst wilt ontbinden.
Hiermee retourneert u de vouchercode en is de koopovereenkomst ontbonden. DailyDealz.nl zal dan verifiëren of het ontbindingsverzoek overeenstemt met dit artikel. Als dat het geval is, betaalt DailyDealz.nl u binnen 30 dagen na uw ontbindingsverzoek het aankoopbedrag terug. U kunt geen gebruik maken van de mogelijkheid tot ontbinding indien de vouchercode is ingewisseld bij de desbetreffende Dealpartner.
-de shop geeft vooraf aan hoe er betaald moet worden;
Werd netjes aangegeven dat we middels IDEAL ( of cc) betalen moesten.
-de shop staat bij de Kamer van Koophandel ingeschreven;
DailyDealz.nl is gevestigd te Emmen en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 52201708.
Echter een check bij de KVK krijg ik de volgende info:
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
-google op de naam van de webshop en kijk of er negatieve reacties zijn;
Krijg geen negatieve reacties te zien, op deze na... en aangezien ze al sinds februari producten/deals verkopen, lijkt het me sterk dat er nu word opgelicht.
-check de reviews op checkwebwinkel.nl en kieskeurig.nl/winkelbeoordeling;
staan op beide sites geen reviews van dailydealz.nl
-check of de naam van de shop voorkomt bij opgelicht.nl/opgelichtopinternet.nl en/of op klachtenoplossing.nl
Op alle 3 de websites krijg ik geen zoekresultaten onder de tag; Dailydealz
-de shop is aangesloten bij de Thuiswinkel-Organisatie (Thuiswinkel-Waarborg) of bij de Stichting Webshop Keurmerk;
Zie geen keurmerken op de site.
-lees altijd vooraf de algemene voorwaarden (de zogenoemde kleine lettertjes).
http://www.dailydealz.nl/algemene-voorwaarden
zie er verder prima uit; ook hier staat de uitleg wat een voucher is en hoe je dit in levert.
Ik zou zeggen gewoon even wachten; en anders het nummer even op bellen.
Laatst gewijzigd door Downstar op 04 mei 2011 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Maar mijn vraag is, hebben jullie al wel een email gekregen met een voucher code? (of hebben jullie na het inloggen, wel beschikking over een coupon code bij jullie aankopen?) zoals in de voor waarde staat;pacamora schreef:ik zit met hetzelfde probleem. ik heb onlangs net als u een harde schijf besteld en via ideal betaald en direct een voucher met een nummer ontvangen. Ik begrijp niet waar ik dat produkt vandaan moet krijgen. ik heb 2x een contactformulier ingevuld met de vraag maar neits gehoord. ik weet niet of ik nu mijn geld kwijt ben die 39 euro
enige email die ik heb gekregen na mijn bestelling is ( gegevens weggehaald):5.2. Nadat het verschuldigde bedrag door DailyDealz.nl is ontvangen, zal DailyDealz.nl de vouchercode per e-mail inclusief informatie met betrekking tot de geldigheid van de vouchercode, de Dealpartner, de locatie en de prijs naar het e-mailadres verzenden wat door u is opgegeven.
Ps. tevens nog een aandachtspuntje, de telefoonnummer is hier niet aangepast naar hun huidige nummer?
verder nergens een code ontvangen?
Edit:
En dit is de voucher die ik kan printen bij mijn aankopen:
Enigste wat erop staat is mijn bestelling nummer rechtboven in(weggehaald op foto)? mogelijk dat ze dit dus zien als unieke code? en ik dus dit middels een printscreen naar ze moet mailen?
voor de rest dus geen ontvanger en geen coupon code.
Ps. tevens nog een aandachtspuntje, de verval datum is ingevuld voor 25 mei, echter hebben we een maand de beschikking om het te verzilveren. ik heb hem op 29 april besteld..
ik heb ze nogmaals een mail gestuurd(middels contact formulier)
om te vragen hoe het nou zit.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Lijkt erop dat je de harde schijf wel kan vergeten, ook zonder korting. Dit is het resultaat van search naar hun KVK nummer op de site van de kamer van koophandel:
http://www.kvk.nl/informatie-over-bedri ... q=52201708
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
De volgende keer als een aanbieding te goed lijkt om waar te zijn, ga er maar van uit dat dit inderdaad het geval is. Koop de volgende keer gewoon je electronica in een winkel, die hebben af en toe ook leuke aanbiedingen. Als je dit soort aanbiedingen gelooft vraag je er gewoon om om je 'niet prettig te voelen' op een plek waar de zon niet schijnt.
http://www.kvk.nl/informatie-over-bedri ... q=52201708
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
De volgende keer als een aanbieding te goed lijkt om waar te zijn, ga er maar van uit dat dit inderdaad het geval is. Koop de volgende keer gewoon je electronica in een winkel, die hebben af en toe ook leuke aanbiedingen. Als je dit soort aanbiedingen gelooft vraag je er gewoon om om je 'niet prettig te voelen' op een plek waar de zon niet schijnt.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Een aanbieding die te mooi zou zijn is het niet, er is een opmars aan websites als deze.. kijk maar eens op www.jouwaanbieding.nl53o schreef:Lijkt erop dat je de harde schijf wel kan vergeten, ook zonder korting. Dit is het resultaat van search naar hun KVK nummer op de site van de kamer van koophandel:
http://www.kvk.nl/informatie-over-bedri ... q=52201708
DailyDealz
KVK 52201708 0000
Hoofdvestiging
Everdrift 5, 5431LT Cuijk
Vestiging is opgeheven of verplaatst
De volgende keer als een aanbieding te goed lijkt om waar te zijn, ga er maar van uit dat dit inderdaad het geval is. Koop de volgende keer gewoon je electronica in een winkel, die hebben af en toe ook leuke aanbiedingen. Als je dit soort aanbiedingen gelooft vraag je er gewoon om om je 'niet prettig te voelen' op een plek waar de zon niet schijnt.
Ook dailydealz lijkt een beginnende website, en zoekt zelfs op vacaturesites naar personeel.. de website en de voorwaarden doen me vertrouwd oberkomen en ik zie nergens iemand die ook maar 1 klacht over ze heeft.
Dus alsjeblieft niet te snel conclusies trekken
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Net een email terug gehad op het contactformulier wat ik gister heb verstuurd.
In deze email werd mij vermeld dat mijn bestellingen nu handmatig bevestigd waren. En dat de producten binnen een week zullen worden verzonden.
Ik jeb even terug gemailt of ik hier nog trackingcodes van krijg...
Ik hou jullie op de hoogte.
In deze email werd mij vermeld dat mijn bestellingen nu handmatig bevestigd waren. En dat de producten binnen een week zullen worden verzonden.
Ik jeb even terug gemailt of ik hier nog trackingcodes van krijg...
Ik hou jullie op de hoogte.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Klopt, was inderdaad te voorbarig, vind zelf alleen het risico te groot om zaken te doen met een bedrijf waarvan zelfs hun KVK nummer niet meer geldig is.Dus alsjeblieft niet te snel conclusies trekken
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 mei 2011 09:25
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Beste mensen,
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
dailydealz
Hoe zit het nu precies met het KvK-nummer?
Maxiem.
Hoe zit het nu precies met het KvK-nummer?
Maxiem.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Het punt zit hem in dat deze voucher geen UNIEKE CODE heeft ?dailydealz schreef:Beste mensen,
Na het lezen van de berichten hier word er paniek gezaaaid om niks. Alle produkten die besteld zijn worden netjes uitgeleverd binnen de gestelde termijn. Dailydealz is overgenomen en de gegevens zullen allemaal deze week aangepast zijn er word hard aan de website gewerkt. De onduidelijkheid over de vouchers kunnen we nu meteen wegnemen. U hoeft alleen uw bestel nummer en de unieke vouchercode te mailen naar dailydealz. Dit word dan meteen verwerkt in ons systeem. Verder hoeft u niks te doen. Op het moment dat de bestelling is verstuurd ontvang u een email. Wij hopen u voldoende op deze manier geinformeerd te hebben. Voor vragen en onduidelijkheden kunt u ook een mail sturen naar [email protected]. Misschien ook handig om te weten dat we een aantal produkten verkopen die geleverd worden door een duitse leverancier vandaar dat we de aanbieding van de harde schijf hebben kunnen doen. We wensen u veel plezier met het door u gekochte produkt en hopen u snel weer te zien op de site die vanaf volgende week elke dag een top aanbieding heeft.
Team dailydealz
er staat op de voucher alleen een bestellings nummer?
Tevens krijg ik nu op de mails die ik naar [email protected] stuur standaard mails terug.
Stelde namelijk wat vragen, kreeg ik die email.Beste ,
Uw bestelling word verwerkt. Deze zal binnen 14 dagen worden uitgeleverd. U ontvangt een email zodra de verzending is gedaan. Vanwege de grote vraag zijn we alles aan het verwerken.
Sorry als uw mail te laat beantwoord is. Wij wensen u veel plezier met het door u bestelde product.
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
R. Fietje
Brandmanager DailyDealz.nl
E-mail: [email protected]
Stelde daarna nog wat vragen, weer de zelfde email terug..
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 mei 2011 09:25
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Beste Downstar,
Zou je misschien mij een mail kunnen sturen met alle onduidelijkheden die je hebt je hebt zelf al t emailadres geplaatst zag ik. Goed we gaan weer even voor DUIDELIJKHEID beste mensen. In ons systeem maakt het intern niet uit of wij uw bestelnummer/vouchercode ontvangen. Wij kunnen gewoon alles nakijken of er daadwerkelijk een bestelling is gedaan en deze is betaald. Dus nadat iemand ons een mail stuurt met onduidelijkheid over de voucher dan krijgen deze mensen idd dit antwoord wat downstar heeft geplaatst. Omdat we dit ook op andere gegevens kunnen checken. Wederom dus paniek zaaien voor niks helaas en jammer. Zo word het ons onmogelijk gemaakt om met leuke deals te komen die erg aantrekkelijk kunnen zijn door onze inkoop strategie. Wij proberen alle mail zsm te verwerken maar zoals downstar dan ook zelf al zei het is weekend geweest en vorige week was het pasen. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er niet meteen gereageerd word. We hopen dan ook dat deze discussies eerst met ons gevoerd kunnen worden voordat er zomaar van alles hier neergezet word zonder reden. Wel moet ik erbij zeggen dat ik absoluut begrip heb voor de reacties en ongenoegen wat sommige schijnen te hebben. We zullen het dan ook erg serieus nemen en voor zover mogelijk er meteen aktie op ondernemen.
MVG Team Dailydealz
Zou je misschien mij een mail kunnen sturen met alle onduidelijkheden die je hebt je hebt zelf al t emailadres geplaatst zag ik. Goed we gaan weer even voor DUIDELIJKHEID beste mensen. In ons systeem maakt het intern niet uit of wij uw bestelnummer/vouchercode ontvangen. Wij kunnen gewoon alles nakijken of er daadwerkelijk een bestelling is gedaan en deze is betaald. Dus nadat iemand ons een mail stuurt met onduidelijkheid over de voucher dan krijgen deze mensen idd dit antwoord wat downstar heeft geplaatst. Omdat we dit ook op andere gegevens kunnen checken. Wederom dus paniek zaaien voor niks helaas en jammer. Zo word het ons onmogelijk gemaakt om met leuke deals te komen die erg aantrekkelijk kunnen zijn door onze inkoop strategie. Wij proberen alle mail zsm te verwerken maar zoals downstar dan ook zelf al zei het is weekend geweest en vorige week was het pasen. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er niet meteen gereageerd word. We hopen dan ook dat deze discussies eerst met ons gevoerd kunnen worden voordat er zomaar van alles hier neergezet word zonder reden. Wel moet ik erbij zeggen dat ik absoluut begrip heb voor de reacties en ongenoegen wat sommige schijnen te hebben. We zullen het dan ook erg serieus nemen en voor zover mogelijk er meteen aktie op ondernemen.
MVG Team Dailydealz
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Prima, zo is het redelijk duidelijk voor mij.dailydealz schreef:Beste Downstar,
Zou je misschien mij een mail kunnen sturen met alle onduidelijkheden die je hebt je hebt zelf al t emailadres geplaatst zag ik. Goed we gaan weer even voor DUIDELIJKHEID beste mensen. In ons systeem maakt het intern niet uit of wij uw bestelnummer/vouchercode ontvangen. Wij kunnen gewoon alles nakijken of er daadwerkelijk een bestelling is gedaan en deze is betaald. Dus nadat iemand ons een mail stuurt met onduidelijkheid over de voucher dan krijgen deze mensen idd dit antwoord wat downstar heeft geplaatst. Omdat we dit ook op andere gegevens kunnen checken. Wederom dus paniek zaaien voor niks helaas en jammer. Zo word het ons onmogelijk gemaakt om met leuke deals te komen die erg aantrekkelijk kunnen zijn door onze inkoop strategie. Wij proberen alle mail zsm te verwerken maar zoals downstar dan ook zelf al zei het is weekend geweest en vorige week was het pasen. Het kan dus inderdaad zo zijn dat er niet meteen gereageerd word. We hopen dan ook dat deze discussies eerst met ons gevoerd kunnen worden voordat er zomaar van alles hier neergezet word zonder reden. Wel moet ik erbij zeggen dat ik absoluut begrip heb voor de reacties en ongenoegen wat sommige schijnen te hebben. We zullen het dan ook erg serieus nemen en voor zover mogelijk er meteen aktie op ondernemen.
MVG Team Dailydealz
Als ik het goed heb begrepen uit het mail verkeer tussen mij en dailydealz, zijn mijn bestellingen handmatig bevestigd.
En worden de producten binnen een week verstuurd, wanneer het product is verzonden krijgen we een mailtje (met trackingnummer om het pakket te volgen?)
Zoals Dailydealz zelf ook al aangaf, mocht er wat onduidelijk zijn, of mocht je vragen/klachten hebben dan word er verzocht om eerst contact met ze op te nemen([email protected]). Voor dat er van alles word gespeculeerd over het bedrijf.
Dus voor alle duidelijkheid:
Stuur gewoon een printscreen van je voucher naar [email protected]
( de voucher vind je in je account onder mijn aankopen)
Vanaf daar zal dailydealz zelf de bestelling opnemen, en het product naar het adres wat je hebt in gevuld tijdens het bestellen versturen.
mvg,
Downstar
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 mei 2011 15:50
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Ik heb hetzelde probleem, afgelopen zondag had ik nog contact, niet zo'n slimme aktie gedaan met print screen, omdat we een midweek weggingen en nu hoor je niets meer. Even afwachten en dan toeren door het land. Emmen / Cuyk wie heeft er een adres / telefoonnummer van Dailydealz.
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Nummer heb ik hier wel gepost; kijk ff een paar post omhoog.Banaan1960 schreef:Ik heb hetzelde probleem, afgelopen zondag had ik nog contact, niet zo'n slimme aktie gedaan met print screen, omdat we een midweek weggingen en nu hoor je niets meer. Even afwachten en dan toeren door het land. Emmen / Cuyk wie heeft er een adres / telefoonnummer van Dailydealz.
615684386 is her rekening nummer van ze, komt wel paar keer voor op internet als gebruikt bij oplichting... beetje verdacht
al lijkt dit wel het nummer te zijn voor http://www.targetmedia.nl/ ( website die beheer houd over online betalingen..)
Dus ik wil geen paniek zaaien om niks, maar houd het toch even in mijn achter hoofd.
mogelijk dat dailydealz hierop kan antwoorden?
hoe zit het tevens met een correspondentieadres? wanneer word het KVK nummer veranderd? of aanpassingen op de KVK site?
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
En vandaag alweer de harde schijf in de aanbieding..
http://www.dailydealz.nl/?utm_source=e- ... in%20Assen!
Laat ze eerst maar eens die andere opsturen, voor ze er meer gaan verkopen..
http://www.dailydealz.nl/?utm_source=e- ... in%20Assen!
Laat ze eerst maar eens die andere opsturen, voor ze er meer gaan verkopen..
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 06 mei 2011 15:50
Re: DailyDealz en onduidelijkheid over betaling en vouchers?
Moet je vandaag eens op de voorpagina van het AD kijken. Staan ze gewoon te adverteren met de harde schijf.