LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boete betreffende Kinderzitje/Geen vertrouwen politie

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
evdbeek99
Berichten: 420
Lid geworden op: 06 jul 2007 20:36

Re: Boete betreffende Kinderzitje/Geen vertrouwen politie

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

dhc schreef:
stofzuigertje schreef:Op verzoek moet elke agent altijd zich kunnen legitimeren.
Als hij zoals hier weigerde is hij dus fout.

Maar als een moeder naast het kind achterin gaat zitten en niet beide ouders voorin is ook beter.
Verder is loshalen soms noodzakelijk, een kind kan in braaksel in de keel stikken dus soms is loshalen noodzakelijk en hij zag alleen een kind niet meer in zitje....
En als er daar geen geschikte legale parkeerplaatsen zijn en alleen vluchtstrook of niets mag je zo doorrijden.

Een rechtszaak van maken en niet zomaar betalen en accepteren dus.
En de reactie van dhc, die lees ik niet eens meer!
Jammer, dacht toch echt dat je met de noorderzon was vertrokken.
Ik hoef je toch niet nog eens te wijzen op je blaartrekkende onzinverhalen?
Misschien moet je eens uitleggen welke wettelijke basis jij ziet om deze zaak voor te laten komen.
Iemand die na zijn 65e nog achter de lopende band van de kringloopwinkel moet staan weet geen poep van rechten en wetten.
beste Gozik; laat dit soort topics aan je voorbijgaan, daar heb je geen verstand van.

Kind niet in een wettelijk verplicht kinderstoeltje? PV!
de reactie van paps zal ik verder maar buiten beschouwing laten, kijk naar wegmisbruikers...weet je vaak genoeg....
dhc, als iets tenenkrommend is dan is het jouw relaas. Je kan wel degelijk in bezwaar gaan tegen een boete. Je zal je verhaal eventueel dan moeten toelichten bij de rechter. Maar er is wel degelijk een kans dat je boete of wordt verlaagd of niet betaald hoeft te worden. Jij denkt alle wijsheid in pacht te hebben, maar je kletst ook uit je nek.

Het zal wel een principe zaak moeten zijn, want ik zou het betalen en vergeten.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Boete betreffende Kinderzitje/Geen vertrouwen politie

Ongelezen bericht door dhc »

Toon even aan waar ik uit mijn nek klets.
Ik meen genoeg kennis van rechten en wetten te hebben om hier een redelijk vakkundige reactie te kunnen geven.
Verder refereer ik in mijn vorige topic aan mijn goed vriend Gozik die, helaas, nog steeds aanwezig is met zijn kulantwoorden. Zal ik je even een aantal links geven waarin mijn goede vriend mensen op het verkeerde been zet?

Iedereen mag wat mij betreft bezwaar maken, lijkt mij wel een lastige zaak worden, maar de rechter mag hier dan over oordelen.

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Boete betreffende Kinderzitje/Geen vertrouwen politie

Ongelezen bericht door Radar »

Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.

Gesloten