Pagina 1 van 1

CARGLASS service

Geplaatst: 01 mei 2011 13:50
door ennah
Afgelopen nacht wilde wij met de auto wegrijden. Toen ik de auto wilde starten zag ik dat voorruit kapot was. Vermoedelijk door een tak die uit een boom was gevallen. Onze auto stond namelijk in het bos. Omdat het 1uur 's nachts was en wij niet meer met deze auto konden verder rijden belden wij vol goede hoop Carglass. Wat bleek onze ruit was niet op voorraad. Ook geloofde ze niet dat wij een regen censor hadden want "dat had bijna niemand van dat type auto". Ik weet toch zelf wel wat mijn auto wel en niet heeft lijkt mij.

Ook konden ze niet naar ons komen want daar was het te donker. Of wij even met de kapotte ruit naar hun wilden rijden. (een kilometer of 40)

Maandag willen ze ons gaan bellen met de mededeling hoelang het nog kan duren voor wij een nieuwe ruit krijgen. Ze hebben blijkbaar wel ruiten op voorraad van klassiekers en Porsches (volgens de reclame dan) maar niet van een doodnormale auto. 24 uurs service is ver te zoeken en de vriendelijkheid van de telefonisten overigens ook.

Re: CARGLASS service

Geplaatst: 01 mei 2011 19:07
door Schorpioen
Voorruit laten vervangen bij de merkdealer. Die weet wat er wel of niet in de auto zit.

Re: CARGLASS service

Geplaatst: 09 mei 2011 13:38
door Siem100
Alleen al door die verschrikkelijk irritante en domme reclame van Carglass op TV zal ik door dat bedrijf nooit een reparatie laten uitvoeren. Stel je voor dat je één van die slijmballen van TV op bezoek krijgt met dat vreselijke Rotterdamse accent! Wat een knulligheid en cliché's in die reclamespotjes. Je gaat dan toch denken: zouden ze de reparaties ook zo knullig uitvoeren.........