LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vakantiepark Frankenau
Vakantiepark Frankenau
Wij willen weer een vakantie boeken op vakantiepark Frankenau en komen per ongeluk op deze site en zie een aantal negatieve berichten. Wij gaan nu voor de derde keer heen en vinden het een zalig park om tot rust te komen. Wij wandelen in de omgeving of huren een mountainbike bij de receptie. Bij iets minder weer gaan we naar kasteel Waldeck of het natuurmuseum. Ook erg leuk voor kinderen (6, 11 en 13) is de sommer rödelbaan of het wildpark. Huisjes zijn keurig, voldoende ruimte en zeer praktisch en met voldoende luxe. Het park restaurant is eenvoudig. In het dorpje, dat op loop afstand is, zijn meerdere goede (duitse) restaurants. De slager heeft heerlijke worstjes te koop en het dorp heeft een prima bakker. Winkelen kan goed in Frankenberg (15 min) of Kassel (56 km). Maar ook andere plaatsen in de omgeving zijn een bezoek waard.
-
Re: Vakantiepark Frankenau
irena ik ben er ook geweest 4 jaar geleden en ik vond het een ramp
smerig huisje en een verwaarloosd park
voor buiten vieze houten tafel met 2 stoelen terwijl je met zijn 4e bent
midgetgolf met plastic randkantjes en alles ongelijk
tennisbanen groot slot er op
nooit meer voor ons
nooit meer voor ons
-
Niet vervelend bedoeld, maar dan weet u dus niet wat er in 4 jaar veranderd is.inekevanvliet schreef:irena ik ben er ook geweest 4 jaar geleden en ik vond het een ramp
nooit meer voor ons
Is zeg niet 'Gauw boeken', maar om een park op internet af te serveren op een ervaring van 4 jaar geleden is ook niet fair.
Op Zoover lees ik toch een heel ander verhaal! Gemiddelde score 7,6 dus het zal wel meevallen met de ellende....