Tele 2 Lite (bellen en internet)
Geplaatst: 04 mei 2011 12:06
Ik heb sinds vorige week problemen met mijn tele 2 aansluiting met bellen en internet. gisteren 3-5-11 heb ik contact gezocht met de klantenservice en die vertelde dat Tele2 lite per 1 mei eenzijdig was beëindigd ??
Ik was hierover wel geïnformeerd vertelde hij ?? "ja hoor, u heeft hier in februari 2010 een brief over gehad". Daarnaast vertelde hij "Uw product lite is niet meer van deze tijd, daarom heeft Tele2 besloten er mee te stoppen per 1 mei.
Blijkbaar gaat Tele2 zo om met haar trouwe klanten, erg vreemd. De meeste bedrijven zijn toch immers blij met vaste/trouwe klanten.
Dit is niet de eerste keer dat Tele2 mij in de kou laat staan. Eind 2005 ben ik vehuisd en zijn ze mijn telefoonnummer "kwijtgeraakt"?? bij de portatie naar het nieuwe adres (binnen dezelfde gemeente). Uiteindelijk heb ik een nieuw nummer gekregen, maar ik moest wel iedereen een tweede verhuisbericht zenden van de wijziging van het telefonnummer.
Kan iemand iets doen ?? Ik heb geen zin om weer mijn telefoonnummer kwijt te raken. HELP !!!
Ik las op het forum dat Tele2 met iemand contact op zou nemen over een oplossing, maar hoe doe je dat als je als tele2 de telefoondienst hebt afgesloten ??
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik heb geen goed gevoel meer bij Tele2 (1, 0 en het lichtje is uit).
Ik was hierover wel geïnformeerd vertelde hij ?? "ja hoor, u heeft hier in februari 2010 een brief over gehad". Daarnaast vertelde hij "Uw product lite is niet meer van deze tijd, daarom heeft Tele2 besloten er mee te stoppen per 1 mei.
Blijkbaar gaat Tele2 zo om met haar trouwe klanten, erg vreemd. De meeste bedrijven zijn toch immers blij met vaste/trouwe klanten.
Dit is niet de eerste keer dat Tele2 mij in de kou laat staan. Eind 2005 ben ik vehuisd en zijn ze mijn telefoonnummer "kwijtgeraakt"?? bij de portatie naar het nieuwe adres (binnen dezelfde gemeente). Uiteindelijk heb ik een nieuw nummer gekregen, maar ik moest wel iedereen een tweede verhuisbericht zenden van de wijziging van het telefonnummer.
Kan iemand iets doen ?? Ik heb geen zin om weer mijn telefoonnummer kwijt te raken. HELP !!!
Ik las op het forum dat Tele2 met iemand contact op zou nemen over een oplossing, maar hoe doe je dat als je als tele2 de telefoondienst hebt afgesloten ??
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, maar ik heb geen goed gevoel meer bij Tele2 (1, 0 en het lichtje is uit).