Voor iedereen die overweegt om een auto te kopen bij I&Da auto's te Amersfoort raad ik het ten zeerste af!!!
Ik heb hier onlangs een auto gekocht (6.000,-) en diezelfde avond hield de auto ermee op.
De volgende dag ben ik teruggegaan om verhaal te halen, maar natuurlijk willen ze van niets weten. Tijdens de koop van de auto waren ze erg vriendelijk en beloofden ze van alles, maar eenmaal betaald willen ze niets meer van je weten. Van klantvriendelijkheid hebben ze nooit gehoord en daarnaast hebben ze ook nog eens het lef om je in het turks uit te schelden.
Helaas heb ik niet van tevoren gegoogled wat voor een reputatie deze autodealer heeft, want anders had ik nooit en te nimmer bij hun een auto gekocht. Helaas is het voor mij te laat en is het kwaad al geschied, maar voor de mensen die van plan zijn om een auto bij I&Da te Amersfoort aan te schaffen, moet ik adviseren om dat ABSOLUUT niet te doen.
Tijdens de confrontatie met de verkoper in de zaak viel me op dat er meerdere mensen waren die verhaal kwamen halen. Ik was dus niet de enige.
Ik overweeg om juridische stappen te nemen, maar ik weet niet of mijn verzekering (rechtsbijstand) de kosten zal vergoeden. Ik moet hier nog het een en ander over te weten komen.
Ik hoop dat men hier wat aan heeft en dat er niet nog meer mensen de dupe worden van de wanprestaties van I&Da auto's Amersfoort. Wees gewaarschuwd!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] I&DA Auto's Amersfoort Vreselijke oplichters
-
Re: I&DA Auto's Amersfoort Vreselijke oplichters
bedankt voor je informatie
Ik heb gisteren informatie opgevraagd bij dit bedrijf omtrent een auto. De mail die ik vandaag ontving was wel zo onprofessioneel opgesteld dat ik er al weinig vertrouwen in had. Dankzij deze berichtgeving is t mij helemaal duidelijk en zal ik helemaal geen bezoek meer brengen aan hun website, laat staan n auto kopen!
Dank u voor de informatie
vrgr Paul
Ik heb gisteren informatie opgevraagd bij dit bedrijf omtrent een auto. De mail die ik vandaag ontving was wel zo onprofessioneel opgesteld dat ik er al weinig vertrouwen in had. Dankzij deze berichtgeving is t mij helemaal duidelijk en zal ik helemaal geen bezoek meer brengen aan hun website, laat staan n auto kopen!
Dank u voor de informatie
vrgr Paul
Re: I&DA Auto's Amersfoort Vreselijke oplichters
Blij dat ik tenminste iemand heb kunnen weerhouden om daar een auto te kopen. Als je een auto koopt bij een dealer, doe dat bij een dealer die bij de bovag is aangeloten. Of koop een auto met minimaal 3 maanden garantie.
Er zijn erg veel autohandelaren die nietsvermoedende kopers een loer draaien.
Wees alert.
Er zijn erg veel autohandelaren die nietsvermoedende kopers een loer draaien.
Wees alert.