Pagina 1 van 3
Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 05 mei 2011 15:44
door Marcxxx
Hi,
Afgelopen vrijdag van Incassobedrijf Graydon een brief gekregen dat ik aan hen ivm eenopenstaande post van Unive 100,- moet betalen + incassokosten.
Heb echter van Unive geen rekening en/of aanmaning ontvangen!
Een e-mail van mij aan Unive heeft echter nog geen reactie opgeleverd.
Graydon wist me vandaag wederom te verassen met een brief met de opdracht binnen vijf dagen te betalen.
Meer mensen die dit met Unive hebben meegemaakt?
iemand tips?
Ik ga expres niet bellen met ze, wil namelijk in zo'n "zaak" alles zwart op wit.....
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 06 mei 2011 15:08
door uvit webcare
Beste Marcxxx,
Mijn naam is Peter en ik ben medewerker van het webcare team van Univé.
Graag willen wij met u in contact komen om uw klacht te bespreken. U kunt een email sturen naar
[email protected]. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Univé webcare team
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 06 mei 2011 18:17
door Marcxxx
Beste Peter van Unive,
Inmiddels heb ik een reactie van een van je collega's gehad. De reactie is inhoudelijk incorrect en lost de zaak niet op.
Ik wil simpelweg dat Unive z'n fout toegeeft en Graydon opdracht geeft zich terug te trekken zodat ik die (onterecht) incassokosten niet hoef te betalen.
Helaas doet men dat niet en moet ik Graydon betalen. Spijtig voor unive, maar ga ik niet doen.
Mvrgrt.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 13 mei 2011 19:58
door Marcxxx
Hi,
Na de melding te hebben ontvangen van Unive dat men mijn klacht in behandeling neemt, taal noch teken mogen ontvangen.
Inmiddels is het "ultimatum"van hun vrienden van graydon verlopen.
Heb Graydon ook de mailwisseling van Unive verzonden.
Ik ben benieuwd wanneer ik inhoudelijke, juiste reactie mag ontvangen.
I ' ll keep u informed
Groet,
Marcxxx
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 17 mei 2011 22:08
door Marcxxx
Een update:
Unive heeft taal noch teken laten horen, ik kreeg wel van Gardon een brief om met twee dagen te betalen.
Graydon heeft me nu toegezegd even"op de rem te trappen". Dit omdat unive geen reactie geeft.
Heb telkens Graydon ge-cc't, ze zagen dat ik telkens contact zoek met Unive.
Zojuist wederom een mail verzonden naar Unive en ontvangstbevestiging ontvangen.
Onbegrijpelijke re-actieve en asociale houding van Unive!
Bah!
groet,
Marcxxx
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 17 mei 2011 22:17
door renegade66
geloof me marcxxx, unive is een heel star bedrijf en zal nooit tegeven.
ik ben 2 jaar bezig geweest tot de rechter aan toe.
ik heb mijn gelijk gehaald en heb dus gewonnen.
dacht je dat ze toen opgaven?
nee hoor ze verzonnen weer iets anders.
ook dit heb ik gewonnen, dit ging om een zorgverzekering.
het enige nu is dat ik door hun een belastingschuld van ruim 800 euro zorgtoeslag terugbetalen omdat ze mij met terugwerkende kracht uit de verzekering gooiden.
ik ben te moe om er weer tegen te vechten, maar geloof me, ze komen me nog eens tegen.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 20 mei 2011 21:25
door Marcxxx
@renegade:
Jeetje, ik schrik van je verhaal. Niet te geloven zeg.
Ik zal, net als jij, doorknokken en als het moet naar de rechter gaan.
Update: Inmiddels netjes telefoontje ontvangen en een e-mail dat men het aan het uitzoeken is.
Op de een of andere manier heb ik er nog niet veel vertrouwen in dat ze het echt serieus oppakken. We zullen zien....
Groet,
Marcxxx
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 17:33
door uvit webcare
Geachte Marcxxx,
Hebt u inmiddels al een inhoudelijke reactie ontvangen van onze afdeling klachtenmanagement? Zo nee, dan kunt u altijd een e-mail met uw klantgegevens sturen naar
[email protected]. Wij kunnen dan voor u nakijken wat de status van uw klacht is.
Met vriendelijke groet,
Univé Webcare Team
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 18:31
door Marcxxx
Update dd 24-5-2011
Vandaag brief van Graydon ontvangen dat men op reactie van Unive wacht mbt mijn verweer tegen de vordering. Zij ook...
van Unive niets vernomen na telefoongesprek van vorige week.
Ik meld me weer!
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 18:39
door sephora30
Ik vraag me af waar die 100 euro vandaan komt. Wat zou je niet/te laat betaald hebben?
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 18:52
door Marcxxx
@sephora,
Daar kom ik dus niet achter, en zij ook niet blijkbaar...
Premies zijn keurig betaald, heb wel factuur van eigen risico ontvangen. Deze is meteen betaald, was ook een veel lager bedrag.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 18:57
door sephora30
Als je elke maandpremie op tijd betaald hebt en het juiste bedrag, en ook de eigen bijdrage, en je hebt daar bewijzen van (bankafschriften) dan zou ik me niet druk maken.
Oke ik weet dat dat makkelijk gezegd is want je zult je je ondertussen wel groen en geel ergeren, en je moet ook nog eens veel moeite doen, maar diep ademhalen en denken; zoek het maar lekker uit Unive.
Ik denk dat je genoeg hebt gedaan.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 20:22
door renegade66
I hate to say it but, i knew it .
zo lullig weer, marcxxx geloof me, dit wordt een gang naar de rechter.
het zijn zulke ****** daar, waarom helpt webcare in deze niet?????
daar ben je voor uvit webcare, doe je werk.
schuif de boel eens niet af.
heeft mij nu ook €800,- gekost door dit soort geintjes.
jullie hebben sh!t aan de burgers.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 21:39
door Marcxxx
bedankt voor jullie medeleven
Eigenlijk stuitend dat men bij Unive het vertikt om ergens inhoudelijk zorgvuldig op te reageren.
Men besteedt zogenaamd wel aandacht aan de mopperende klant op diverse fora, maar puntje bij paaltje gebeurt er niets echt concreets.
Het zomaar doorsturen van "dossiers" naar hun partner in crime- Graydon- doen ze erg graag zoals ik lees van andere slachtoffers.
Zou het daar nou zo'n puinhoop zijn of zijn ze gewoon a-sociaal?
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 24 mei 2011 22:36
door renegade66
eeehhhhmmmm, ik hou het, gezien eigen ervaring, op a-sociaal.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 25 mei 2011 08:59
door uvit webcare
Geachte Marcxxx,
Wij helpen u graag. Wij kunnen echter niets voor u betekenen als u uw gegevens niet aan ons doorgeeft. Graag verzoek ik u nogmaals om ons een e-mail te sturen naar
[email protected]. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Univé Webcare Team
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 25 mei 2011 09:52
door renegade66
*****,
zijn ze nu echt dom daar?
TS oftewel marcxxx hebben ze vorige week aan de telefoon gehad.
en ze weten het ineens niet meer?
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 25 mei 2011 10:15
door uvit webcare
renegade66 schreef:*****,
zijn ze nu echt dom daar?
TS oftewel marcxxx hebben ze vorige week aan de telefoon gehad.
en ze weten het ineens niet meer?
Geachte Renegade66,
Ik maak uit uw reacties op dat u zelf ook een aantal negatieve ervaringen met ons hebt gehad. Ik begrijp daarom ook dat u sceptisch bent over ons Webcare Team. Ik wil u echter op het hart drukken dat wij oprecht willen kijken of wij Marcxxx en andere verzekerden die hier hun klacht uiten kunnen helpen.
De heer Marcxxx heeft inderdaad aangegeven dat zijn klacht bij ons in behandeling is en hij een telefoontje van een van onze medewerkers heeft ontvangen. Wij registreren alle telefoongesprekken die wij voeren met onze verzekerden, maar wij kunnen niets nakijken zonder klantgegevens.
Ik vraag nogmaals om de klantgegevens van de heer Marcxxx, zodat ik kan kijken wat de status van zijn klacht is en hoe ik er voor kan zorgen dat deze snel wordt opgelost. Het spijt mij als ik hiermee uw irritatie heb gewekt.
Mocht u zelf nog een klacht hebben, dan kunt u ons natuurlijk ook altijd een e-mail sturen via
[email protected].
Met vriendelijke groet,
Kyra van Horst
Univé Webcare Team
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 25 mei 2011 21:14
door Marcxxx
@ Kyra van Unive:
Ondanks je vast goede bedoelingen met je bericht op dit forum concludeer ik dat Unive op dit soort sites vooral bezig is met "damage control".
Om die reden mail ik niet voor de derde (!) keer naar jullie "Klachtenforum- damage- controle- afdeling", maar wacht ik de beloofde reactie van een van je collega's af.
Niks persoonlijks, je doet je best maar hopelijk begrijp je dat mijn mening van geschrokken via verbaasd, inmiddels tot strijdvaardig en woest is ontwikkeld.
Re: Unive: re-actief, traag, asociaal, fake, conflictgericht
Geplaatst: 25 mei 2011 21:27
door renegade66
@kyra,
ik snap dat je het misschien goed bedoeld, jij krijgt ook maar opdracht van hoger hand.
je kunt me wel helpen hoor,
geef mij mijn €800,- zorgtoeslag, die ik door jullie toedoen de belastingdienst schuldig ben, maar terug.
dan zul je mij niet meer horen.
tot die tijd zal ik mijn ongenoegen blijven uiten omtrent jullie werkwijze, en zal ik ook overal waar kan jullie zwartmaken.