VEEL PROBLEMEN BIJ kpn
Geplaatst: 07 mei 2011 14:28
Hallo,
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!