Als gevolg van ING's bonusbeleid heb ik mijn rekening onlangs opgezegd.
ALLE banken bieden een gratis overstapservice. Alle bij- en af- boekingen worden dan gedurende 13 maanden automatisch doorgestuurd naar je nieuwe bankrekening.
Mijn nieuwe bank ASN berichtte mij nu dat ING drie weken na bericht van opzegging mijn ING-rekening al aan het opheffen was. De ASN-medewerkster bood haar excuses aan voor het feit dat ASN de overstapservice nu niet kan uitvoeren. De fout, lees onmiddellijke opheffing rekening, ligt volgens haar echt bij ING. Fijn dat ING haar rekeninghouder nog niets over deze opheffing verteld had!
Nou ING, hartelijk bedankt !
Dit weekend heb ik gelukkig nog het resterende saldo van mijn ING-rekening kunnen overboeken naar mijn nieuwe ASN-rekening, pff... Op dit forum lees ik dat ING daar gerust acht weken over doet na opheffing van een ING-rekening.
Geweldige service van ING, vindt u ook niet ? Bel ze maar ...
ING denkt aan haar portemonnee: 0900 0933 (10 cent per minuut)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ING blokkeert overstapservice
Re: ING blokkeert overstapservice
Misschien wilden ze zeker weten dat u wegblijft bij ING
Lijkt mij een goede reden om zeker niet meer terug te gaan. Ik ben het met u eens dat dit een zeer slechte service is van ING.
Maar goed u wilde toch al weg en nu bent u er nog sneller vanaf zullen we maar zeggen.
Lijkt mij een goede reden om zeker niet meer terug te gaan. Ik ben het met u eens dat dit een zeer slechte service is van ING.
Maar goed u wilde toch al weg en nu bent u er nog sneller vanaf zullen we maar zeggen.
Re: ING blokkeert overstapservice
En dat is nu net de fout, want dan kunt U geen gebruik meer maken van de overstap service. Dit had U door de nieuwe bank moeten laten regelen. Door zelf op te zeggen zullen zij dit ook doen en wel meteen, want dat wilde u toch.Als gevolg van ING's bonusbeleid heb ik mijn rekening onlangs opgezegd.
Of lees ik dit alles verkeerd
Re: ING blokkeert overstapservice
Ik heb ING bericht een andere bank te nemen. Zodra de ASN-rekening geopend was werd ik gebeld door het ASN Overstapservice-team. Zij stuurden mij vervolgens een "overstapservice"-brief die ik ondertekend moest doorsturen naar ING. Zo gezegd, zo gedaan.
En wat doet ING, de ING-rekening onaangekondigd meteen opheffen. Het is dat ASN mij waarschuwde, anders kon ik vele weken op mijn resterende saldo van de ING-rekening wachten.
En wat doet ING, de ING-rekening onaangekondigd meteen opheffen. Het is dat ASN mij waarschuwde, anders kon ik vele weken op mijn resterende saldo van de ING-rekening wachten.
-
- Berichten: 175
- Lid geworden op: 18 sep 2009 18:56
Re: ING blokkeert overstapservice
Volgens mij had je niets naar de ING moeten sturen, behalve de opheffing betaalrekenings-brief.
Ik zit nl. ook in de overstapservice van ING naar ASN, maar stuur die opheffingsbrief pas op als alles helemaal is overgezet en de overstapservice is afgelopen (na 13 maanden dus).
Ik zit nl. ook in de overstapservice van ING naar ASN, maar stuur die opheffingsbrief pas op als alles helemaal is overgezet en de overstapservice is afgelopen (na 13 maanden dus).
-
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 25 apr 2011 10:10
Re: ING blokkeert overstapservice
Je had gewoon je geld ervan af moeten halen en een nieuwe rekening moeten openen klaar is kees
Re: ING blokkeert overstapservice
Ben zelf overgestapt van de Ing naar de Abn Amro. Heb nu een half jaar de overstap service en dit ging en gaat geheel vlekkenloos.
(niet vanwegen ontevredenheid maar hypotheek rente korting)
Is het niet meer te herstellen? Ik vermoed toch dat het geen beleid maar een fout is.
(niet vanwegen ontevredenheid maar hypotheek rente korting)
Is het niet meer te herstellen? Ik vermoed toch dat het geen beleid maar een fout is.