Tele2 aansluiting niet te realiseren
Geplaatst: 09 mei 2011 11:34
Sinds januari probeer ik nu werkende diensten van Tele2 te krijgen. Volgens Tele2/KPN zelf zou ik op mijn adres gebruik kunnen maken van Tele2 en zou Tele2 ook zorgdragen voor de overstap en mijn huidige, relatief dure provider opzeggen middels een overstapservice.
4 maanden, talloze dure telefoontjes en een 7 tal ( ) KPN en Tele2 monteurs later blijkt dat KPN eerst een nieuwe ISRA aansluiting moest realiseren. Deze blijkt na 6 keer meten niet te werken (goh ) De aansluiting is vervolgens op een verkeerd adres opgeleverd en moest middels een administratieve handeling `verhuisd` worden hetgeen nóg 3 weken zou duren. Hier ging ik uiteraard na zo lang wachten niet mee akkoord.
Nu betaal ik sinds januari al voor niet werkende diensten van Tele2 en tevens ook nog voor mijn oude provider, ondanks de zogenaamde overstapservice van Tele2. Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn contract voor de niet werkende diensten bij Tele2 opzeg. Zelfs het zoeken naar het adres waar ik mijn opzegging naartoe moest sturen was voor de callcentermedewerker een hele opgave (Dik 5 minuten ). Ik verwacht dat de opzegging niet zonder slag of stoot zal gaan maar waarschuw bij dezen Tele2 als ik ook nog eens een boete voor contractbreuk zal krijgen!
4 maanden, talloze dure telefoontjes en een 7 tal ( ) KPN en Tele2 monteurs later blijkt dat KPN eerst een nieuwe ISRA aansluiting moest realiseren. Deze blijkt na 6 keer meten niet te werken (goh ) De aansluiting is vervolgens op een verkeerd adres opgeleverd en moest middels een administratieve handeling `verhuisd` worden hetgeen nóg 3 weken zou duren. Hier ging ik uiteraard na zo lang wachten niet mee akkoord.
Nu betaal ik sinds januari al voor niet werkende diensten van Tele2 en tevens ook nog voor mijn oude provider, ondanks de zogenaamde overstapservice van Tele2. Je snapt natuurlijk wel dat ik mijn contract voor de niet werkende diensten bij Tele2 opzeg. Zelfs het zoeken naar het adres waar ik mijn opzegging naartoe moest sturen was voor de callcentermedewerker een hele opgave (Dik 5 minuten ). Ik verwacht dat de opzegging niet zonder slag of stoot zal gaan maar waarschuw bij dezen Tele2 als ik ook nog eens een boete voor contractbreuk zal krijgen!