LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet betalen restschuld

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
H.v.R.

niet betalen restschuld

Ongelezen bericht door H.v.R. »

eergisteren brief metDexia met daarop aangegeven de restschuld ontvangen van de W3D. Mijn vrouw stuurt als niet medeondertekenaar een brief naar Dexia waarin nogmaals gewezen wordt op de vernietiging van het contract. Dien ik daarnaast ook een schrijven aan Dexia te sturen en zo ja, kan iemand mij aan een dergelijk imprime helpen dan wel verwijzen naar een topic of site die zo'n brief weegeeft(niet die van Blok, want daar staat een dergelijke brief niet op)?

Thanx
Hans

rob v.d.

Re: niet betalen restschuld

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Ik heb niet een direct op je situatie toegespitste brief, maar met een beetje fantasie en ijver is die best wel te maken. Zal ik trouwens binnen afzienbare tijd ook voor mezelf moeten doen. Kijk eens naar de topic 'dreigbrief van dexia; vraag aan sarah'. Daarin komt een conceptbrief van Sara Etty voor waaruit je veel nuttige quotes kan halen. Veel succes!
vr. gr. rob v.d.

H.v.R.

rob, bedankt...ik zal nog wat andere essenties in mijn schrijven verwerken. Mocht je het concept nodig hebben, laat maar horen.

Gr.
Hans

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Hans,
Mijn e-mailadres is 'echt'. Zie het tegemoet.
gr. rob v.d.

HvR

Ongelezen bericht door HvR »

Rob,

Ik ben er bijna mee klaar; zodra het schrijven geperfectioneerd is zal ik je deze doen toekomen. Ik heb nog even met Sara overleg gehad omtrent eventuele suggesties. Kwam daar niet helemaal mee uit. Ik heb de brief van Sara enigszins aangepast en geschikt gemaakt voor mensen die zowel zich hebben ingeschreven bij SLV als Eegalease.
Mogelijk gooi ik deze brief ook nog in het forum....

Groeten,
Hans

Margriet

Ongelezen bericht door Margriet »

Hans een goed idee,gooi die brief maar op het forum dan kunnen anderen daar gebruik van maken als ze willen. Groeten Margriet.

H.v.R.

OK zal ik nu doen onder topicnaam schrijven na eindafrekening dexia

gr.
Hans

H.v.R.

Rob, ik probeerde je via e-mail even op de hoogte te brnegen van het heugelijke feit dat de brief klaar was; echter ik krijg continue een foutmelding. Weet je zeker dat je mailadres 'echt' is..... (zal wrsch. wel aan mijn systeem liggen.

Gesloten