Maandagavond heb ik UPC gebeld omdat ik nog geen reactie had op mijn mail. Telefonisch werd mij uitgelegd hoe ik het nummerbehoud het beste uit kon voeren aangezien mijn abo voor de vast lijn van KPN nog tot februari loopt.
In dit telefoongesprek biedt de medewerker mij meerdere keren aan dat hij het pakket voor mij kan bestellen, maar ik geef drie keer aan dat ik dit niet wil. Ik gaf aan ook geen interesse te hebben in de huidige actie (3 maanden gratis sport 1 en film 1) en het op een later moment zelf online te willen regelen.
Vandaag word ik echter gebeld door de helpdesk die mijn mailtje uiteindelijk toch heeft gelezen waarbij mij wordt gevraagd of ik al antwoord heb op mijn vraag.
Op zich heel netjes, maar daarna weet de helpdesk medewerker mij te melden dat ik het antwoord waarschijnlijk al heb omdat ik telefonisch dit voordeelpakket al zou hebben aangevraagd
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
De helpdesk medewerker die mij vandaag belde gaf aan dat ze dit zogenaamd bestelde pakket niet kan annuleren, maar dat ik dit pakket gewoon moet weigeren als de TNT dit wil bezorgen. Klopt dit? Is dit inderdaad de enige manier om te voorkomen dat ik aan iets vast zit wat ik niet wil?