Pagina 1 van 1

KPN toestel gekocht 3 weken kapot, wacht maanden reparatie

Geplaatst: 10 mei 2011 18:40
door Moose
De reparatie van mijn Garmin Asus A10 duurt onderhand al een maand. Op de website van E-Repair, de reparateur, staat dat het is verzonden door winkelier en dit zou 2 a 3 dagen duren maar inmiddels staat deze status al bijna 1 maand zo. Telefoon nemen ze niet op als ik de KPN winkel bel. Via E-mail KPN klantenservice willen ze dat ik naar de winkel ga met andere woorden, zoek het maar uit! In de winkel zeggen ze dat ik geduld moet hebben, maar hoe lang nog? Kunnen ze niet zeggen, maar bij het inleveren zou het maximaal 10 werkdagen duren, waarom zeggen ze dit tegen klanten?? KPN heeft het over service nou hier val nog heeeeeeeeeel veel te verbeteren. Sommige mensen wachten al 3 maanden op een reparatie van hun toestel via e-repair.nl, hoor het z no zeggen, verkoper in KPN winkel tegen een klant: gaat 10 werdagen duren mevrouwtje.. dacht ach laat maar als ik er mee ga bemoeien dan verliezen ze nog meer klanten. Deze klant is wel weg zodra ik het toestel terug heb, ga wel naar Vodafone.