Na mijn eerdere klacht over De Bommel in De Lier wil ik melden dat Dhr.Winkelman van De Bommel in De Lier contact heeft opgenomen met mij om te zoeken naar een passende oplossing. Hiermee heeft De Bommel bewezen een klantvriendelijk en service gericht bedrijf te zijn die bereid is om met een tot dan toe ontevreden klant in gesprek te gaan en verantwoordelijkheid te nemen voor het door hun verkochte product.
Na een eerder negtief schrijven van mijn kant volgt er nu een dikke pluim voor De Bommel in De Lier en zal ik zeker klant blijven bij aanschaf van nieuwe meubelen of woonaccessoires. Chappeau!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Bommel in De Lier
De Bommel in De Lier
Laatst gewijzigd door joyce bos op 19 mei 2011 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: De Bommel in De Lier
Je moet bij de bommel zijn. Is het wel echt een product van henders en hazel ?
Re: De Bommel in De Lier
Als je 2/3 zelf betaalt heb , en de winkel heeft reparatie verzorgd, dan had je wel beter eindresultaat mogen verwachten.vegoeding van 1/3 van de kosten......
Nu is de bank gemaakt door iemand gestuurd door de Bommel
Aanspreekpunt is en blijft hier DeBommel, eventueel kun je naar geschillencommissie